Ei mikään. Luit nimittäin väärin mitä olin kirjoittanut. Sanoin, että Mergulho on tulevan 1. mutkan lisäksi ainoa paikka johon olisi edes ylipäänsä mahtunut mitään muutoksia. Joita ei onneksi tule, koska se paikka on kunnossa.
Jatkamalla suoraa tulevasta ykkösmutkasta aina vanhalle radalle asti ja kiertämällä lammikko sitä pitkin palaten nykyiselle radalle tulevan kakkosmutkan paikkeilla saataisiin rataan ja tulevaan pääsuoraan kunnolla lisää pituutta.
Tässä ongelmaksi tosin saattaisi tulla se, että miten saataisiin turva-alue tarpeeksi leveäksi, koska käsittääkseni rata-aluetta ei voi laajentaa yhtään ja vanhan radan takana ei tilaa ole tarpeeksi nykyaikaiselle turva-alueelle.
Ongelma tulisi myös siitä, että jos tulevan pääsuoran vetäisi vanhalle radalle asti siihen ei saisi tarpeeksi tiukkaa mutkaa muuten kuin shikaanin avulla ja ohittamisen mahdollistamiseksi suoran päässä olisi oltava tiukka mutka.
Shikaanin avulla tosin saataisiin tulevan pääsuoran päähän mahtumaan tarpeeksi suuri turva-alue ja se ongelma ratkeaisi siten.
Hyvää tuossa Autosportin forumilta poimitussa versiossa on mielestäni se, että varikko siirtyy parempaan paikkaan, koska nykyisessä radassa varikon sisääntulo on mielestäni vaarallisessa paikassa, sillä samassa kohdassa autot jotka jatkavat radalla leikkaavat varikon sisääntulon kautta.