Mitä vikaa siinä on? Kurveissahan on aika hyvä flow.Ei toi sen hirveempi ole kuin Suzukan ykkössektori...
Suzukan ykkössektori on kilparataa parhaimmillaan, eikä sillä ole tuollaisen tekaistun siksakin kanssa mitään tekemistä.Ei toi sen hirveempi ole kuin Suzukan ykkössektori...
Eiei mitään vikaa, en sitä väittänytkään. Sitä vaan, että ei nuo Meksikon mutkat sen huonompia ole. Ainakaan ylhäältäpäin.Mitä vikaa siinä on? Kurveissahan on aika hyvä flow.
Muutakin, kuin tätä täysin samaa rataa?Jotain tuollaistahan on käytetty Meksikossa aikaisemminkin.
:dunno: En tuosta minä ainakaan mitään merkittävää eroa löydä. Samanlaisia vasen-oikea-vasen mutkaa.Suzukan ykkössektori on kilparataa parhaimmillaan, eikä sillä ole tuollaisen tekaistun siksakin kanssa mitään tekemistä.
Et ilmeisesti puhu baseball-stadionin sisällä ajettavasta osuudesta niin kuin muut. Suzukan ykkössektoria vastaava osuuskin radalta toki löytyy, mutta eri kohdasta.:dunno: En tuosta minä ainakaan mitään merkittävää eroa löydä. Samanlaisia vasen-oikea-vasen mutkaa.
Sanoisko tuo Paul Ricard High Tech Test Track nimi jotain?Paul Ricard on kyllä varoittava esimerkki siitä minkälaiseksi radat eivät saa tulla. Melkein alkaa oksettaa kun katsoo siellä kisaamista.
Siellä kuitenkin kisataan mikä aiheuttaa kärsimystä meille katsojille. Sekin rata oli ok ennen kuin joku valopää sai idean sen tuhoamisesta.Sanoisko tuo Paul Ricard High Tech Test Track nimi jotain?
Eihän rataa sinällään muutettu, mitä nyt lisättiin profiilivaihtoehtoja. Turva-alueet siellä uusiksi laitettiin, eikä rata. Koska testiratahan siitä ensisijaisesti tehtiin.Siellä kuitenkin kisataan mikä aiheuttaa kärsimystä meille katsojille. Sekin rata oli ok ennen kuin joku valopää sai idean sen tuhoamisesta.
Onneksi näyttävät poistavan peräkkäiset neulansilmät joista ei kovin moni tälläkään foorumilla pidä ja saadaan niiden tilalle shikaani joka on ainakin minun mielestäni paljon parempi ratkaisu kuin kaksi peräkkäistä neulansilmää.Indyä ollaan uudistamassa: http://www.indianapolismotorspeedway.com:8080/var/assets/GPofIndy_Map_clean.pdf
Ne hitaat neulansilmät poistettiin jo MotoGP:tä varten (joka kiersi toiseen suuntaan), nyt sitä kohtaa vain loivennetaan entisestään. Samaten MotoGP-rataan verrattuna turhan syheröinen sisäradan kierros ovaalin ykkösmutkassa yksinkertaistuu huomattavasti.Onneksi näyttävät poistavan peräkkäiset neulansilmät joista ei kovin moni tälläkään foorumilla pidä ja saadaan niiden tilalle shikaani joka on ainakin minun mielestäni paljon parempi ratkaisu kuin kaksi peräkkäistä neulansilmää.
Nyt kun stadionilla on jo kahteen otteeeseen yritetty järjestää F1-kisoja (50-luvulla ovaalilla ja 2000-luvulla road coursella) kilpailun kuitenkaan onnistuttua vakiinnuttamaan paikkaansa F1-kalenterissa, en nää enää mieltä kokeilla onnea tuolla näyttämöllä tyyliin: "3. kerta toden sanoo" varsinkin kun vuoden 2005 rengaskatastrofiin tärväytynyt 6 auton tynkäkisa kummittelee vielä turhan tuoreessa muistissa katkeran p*skan makuisena. :yuck:Olisikohan tuosta nyt radaksi sekä autoille että pyörille? Ei että F1 nyt välttämättä kolmatta kisaa ihan kohta USA:han saisi.
Jos tolla ajettaisiin F1-kisa, kierrosaika olisi alle minuutin.Indyä ollaan uudistamassa: http://www.indianapolismotorspeedway.com:8080/var/assets/GPofIndy_Map_clean.pdf
Tuo on kyllä parempi kuin ehdotettu mikkihiiri.Sama rata, mutta tarkoitin stadionin sisällä ajettua osuutta. Tällaista profiilia käytti Champ Car.
Tuo olisi ihan hyvä.Jotain tällaista mieluummin, jos kerran haluavat tuolle stadionosuudelle jotakin:
Eli IndyCarit ajaa kaksi viikkoa ennen 500:a kisan "road coursella". Varmaankin myötäpäivään, kuten tuossa kartassa. Mutta mitenkä päin MotoGP tulee jatkossa ajamaan?Indyä ollaan uudistamassa: http://www.indianapolismotorspeedway.com:8080/var/assets/GPofIndy_Map_clean.pdf