Spa on muutenkin pilattu jo jonkin aikaa.Sais vähän korottaa kanttareita Spassa. Siellä aivan surutta joka kuski kurvaili mutkia "pitkäksi" niin että koko auto käy valkoisten viivojen ulkopuolella. Ja Eau Rougessa oikaistaan sisältä auto kokonaan viivojen väärältä puolelta, tästä erittäin hyvä esimerkki Massan ohitus Grosjeanista kun näytetään ylhäältä päin:
http://www.youtube.com/watch?v=9siZq-X_hko
Rata tarvitsisi 3 asvalttiturva-aluetta:
Blanchimont
Sen jälkeinen mutka
Eau Rouge
(+ avausmutkan kanttarit voisi poistaa ja seinä tuoda lähemmäs niin kuin se ennen oli)
Muita ei oikein tarvitse kun turva-aluetta on muutenkin niin iso määrä.
(Sikaani DRS jälkeen turha, Schumin rengas irti paikka turha, seuraava mutka turha kun ei ole edes turva-aluetta muutenkaan, Pouhon aivan turha kun kilometritolkulla löytyy turva-aluetta, Senna+Mansell kolari 87-paikka turha, Fisichella kolari 2000-paikka turha, viimeinen sikaani turha).