oskari:
Mun mielestä Sunnuntain aika-ajot olisivat ihan perseestä. Ei aika-ajot sinänsä, vaan sen vuoksi, että nykyään voi lauantain ja sunnuntain välisen ajan hehkutella ja spekuloida lähtöjärjestyksellä.
Eipä tarvitsisi enää koskaan lukea kuka lehdestä kuka lähtee ja millaisista ennakko asetelmista kisaan. Eikä paalua - ihan riippumatta siitä millä systeemilla aika-ajot ajetaan - enää koskaan mainittaisi kuin sivulauseessa.
Mun mielestä aika-ajot ansaitsee media tilaa. Ei kukaan välittäisi niistä enää paskanvertaa kisan jälkeen, ja kun kisa olisi samantien, niin eihän aika-ajoista puhuttaisi kuin ne pari tuntia aika-ajon ja kisan välissä.
Ärkelen väärät napit..
Niin, eli samaa mieltä olen tuon aika-ajojen näkyvyyden suhteen. Tosin, olisihan se mukava, kun ei tarvitsisi katsoa kuin kahtena päivänä (tai yönä)/viikonloppu ajoja. Mutta silti olen edelleen lauantain aika-ajojen puolesta.
Mitä itse aika-ajosysteemiin taas tulee, olisi minusta paljon jännittävempää, jos kuljettajilla olisi kaksi mahdollisuutta yrittää huippuaikaa. Tämä tosin vähentäisi yllätyksiä, mutta uskonpa, että nämä yllätykset vähenisivät muutenkin ajan myötä. Tämä kausi on vasta harjoittelua, ja siksi yllätyksiäkin on tullut. Lisäksi paalupaikan arvostus taas nousisi vähäsen, kun voisi yrittää paikata huonosti mennyttä ekaa yritystä.
Mutta turhapa se mun on valittaa, ei se siitä paremmaksi muutu.
<small>[ 15-07-2003, 09:33: Message edited by: vileda ]</small>