Mossi Superstar kysyy kännisekoiluista

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ajeltiin (kuski oli viela selvinpain) Marskista Ruskeasuolle avo-Rellulla (katto auki), kun stesseissa soi (kovaa!) Gunnarien Paradiisio Siti kerta toisensa jalkeen. Ja me lauloimme mukana sen kun kerkesimme :D :D

Oli siina ihmisilla ihmettelemista liikenne valoissa :eek!: :eek!:

on muuten vitun kiva kannissa, mutta sivusta kun katsoo niin... :rolleyes: :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
on muuten vitun kiva kannissa, mutta sivusta kun katsoo niin... :rolleyes: :D
Totta :rolleyes:

Kesällä taas katteltiin kavereitten (mitä meitä ny oli, viis kundia) kanssa sitä yhtä videonauhaa, joka sisältää yhden suhtkoht rattoisan uuden vuoden aaton. Oli sen verran kaljoja pohjalla, että vedet silmissä naurettiin, mutta todettiin kyllä yhteenääneen, että ei tää varmaan selvinpäin niin hauska olis :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nauhalla on varmaan vartin pitunen pätkä siitä, miten minä selitän helvetillisessä myötälaitaisessa, miten juodaan oikeaoppisesti kossua. "Huomaa leveä haarasento sekä tukijalan asento!"
"Viedään huulille ja... Ohhoh, huikka karkas!" :eek!: :eek!: :eek!:

:rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mulla meinas kayda samalla tavalla niissa meidan haajuhlissa marraskuussa, kun mulla oli videokamera mukana ja kuvasin silla meille sellasta "privaattia" muistoa juhlista. Noh, loppuillasta, vaikka en ma nyt mitenkaan "jurrissa" jurrissa ollut (jokusen teravan ottanu), siina kameratyoskentelyn ohella aloin filmaamaan yhta hyvaa kaveria ja toistan useempaan kertaan et:

"Hey, say something funny hey! HEY!!! Say something funny hey, HEY!!!" :nope: :nope: :nope:

:alppu: :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Mulla meinas kayda samalla tavalla niissa meidan haajuhlissa marraskuussa, kun mulla oli videokamera mukana ja kuvasin silla meille sellasta "privaattia" muistoa juhlista. Noh, loppuillasta, vaikka en ma nyt mitenkaan "jurrissa" jurrissa ollut (jokusen teravan ottanu), siina kameratyoskentelyn ohella aloin filmaamaan yhta hyvaa kaveria ja toistan useempaan kertaan et:

"Hey, say something funny hey! HEY!!! Say something funny hey, HEY!!!" :nope: :nope: :nope:

:alppu: :D
No meillä ei siinä mielessä ollu tommosta ongelmaa, että lähinnä suurin probleema oli siinä, että kaikki halus yhtäaikaa sanoa jotain funnya :D :D :D

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
- kussut sähköpaimeneen
- räjäyttänyt úlkohuussin paskoineen kaikkineen
- ampunut itikkaa haulikolla (itikka oli ikkunassa) ikkuna meni, itikka lähti. Onneksi mökin sisällä ei ollut ketään.
- laittanut sokeria poliisiauton tankkiin
- heittänyt pussillisen mätiä tomaatteja poliisilaitoksen ikkunasta sisään. (ikuna en kännissä ole juossut yhtä lujaa kuin silloin)

Nuo kaikki nuoruusvuosiltani moottoripyöräajoilta (16-19 vuotiaana)

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
mulla ne rajottuu ainoastaan kovaan ääneen laulamiseen, tyhmyyksien laukomiseen (yleensä vierailla kielillä) ja viuhahteluun. onneks ei oo muuta tullu tehtyä... eikä varmaan tulekaan.

Vesku

Maatalousneuvos
Ihan selvin päin tämäkään ei onnistunut: "Urhon" kanssa hitaat isohkossa ravintelissa, opiskeluaikoina...

ja muita vastaavia tempauksia "lienee muutama"... :thumbup: tai aika monta... Taisin jopa tuossa reilu 5 v sitten vielä tulla valituksi Miss Milleneumiksi... Oli paremmat kuteet, verkkosukista lähtien...

Tuon Noppiksen avoauto juttu meni mulla niin, että SSS-Datsunin kattoluukusta pääsi istumaan siihen katon päälle.... Jepetkin oli ymmärtäväisiä... :cool: sitten ravinteliin ja muutama viski lisää, jonossa poislähtiessä kolme kaveria ennen minua antoi 2-5 mk juomarahaa portsarille, itse muutaman jääpalan "takaviistoon" ojentaen.... Pieni pikajuoksu naapuritontille, pissitti kovasti ja oli postilaatikko siinä sopivasti...

Erään puolitutun bändin keikalla nousin hoilaamaan tutun kaverin tekemää kappaletta, lauluääni noin 5... Ai niin, oli kerran "Lännenmeininkiä" kuoronjohtaja ( sama sheriffi, mikä avarar-kuvassa) kera cancan-tanssijan. hautausurakoitsijan, "Joe Daltonin", lennätinvirkailijan yms( niitä Lucky Luke-hahmoja...) Omat sanat tuttuihin säveliin...

Muutamat kaljanjuontikisat olen voittanut aikoinaan "sopivassa dopigissa", iso tuoppi pöydästä pöytään alle 5 sek. Täysillä en kehtaa huutaakaan kuin "sievässä", virallinen mittaus 118.7 dB puolentoista metrin päästä, 120 ylitetty alle metrin mittausmatkalta. Raa'alla voimalla runttasin enemmän kuin melko paljon laulua opiskellut sopraano...

En ole mitään pahoja törkeyksiä tehnyt, enempi semmoista "reipasta menoa" :thumbup: joskus jopa daamien kanssa...... No, komeroonkin olen piiloutunut kerran, niinkuin pilakuvissa!! Onneksi oli "väärä hälytys"!

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Nopeahuoli sanoi:
Priva-viestein mua on yllytetty kertomaan asian oikea laita, joten okeij! Kerron teille totuuden:

Olin silloin sadehousu-episodin tapahtuessa taysin selvin pain :rolleyes:
Tuota ei voinut olla muistamatta kukaan! Ikimuistettava juttu :D

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Ollut munasillaan hotellikäytävällä ilman huoneen avainta.
Yrjönnyt junan ikkunasta.
Nukahtanut baariin.
Nukahtanut bussiin/junaan/lentokoneeseen/autoon/laivalle/veneeseen/bussipysäkille.
Ajanut veneen gasot loppuun eikä airoja tietenkään.
Ollut omasta mielestä fiksu ja kaunis.
Tapellut.
Saannut kuonoon.
Antanut kuonoon.
Puristellut kylän flikkoja.
Nukahtanut kesken "kaiken"
:frank:

Näitä vois listata loputtomiin.

Knoukka

Well-known member
-polttanut ladon.
-kussut kaupan lukkoihin tulipalopakkasella.
-varastanut baarijakkaran ja pöydän kapakasta.
-varastanut hotellin liput tangosta.
-paneskellut ravintolan vessassa (Teatteri, Lady Moon, Marian Helmi, Erottajan Memppari...)
-soittanut ex-muijille.
-ja tuleville.
-pieksänyt kännykkävarkaat, 2kpl.
-oksentanut ravintolassa ruokapöydän viereen, korjannut jälkeni ja huutanut isoon ääneen että "SEPÄ VIRKISTI!"

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Muistan pari ravintolaan liittyvaa kayttaytymisjuttua:

- joskus 90-luvulla saavuttiin kaverien kanssa Hesarille ja kaytiin nk peremmalle. Bongauspaikkoja oli siihen aikaan ne "seisovat" pienehkot poydat tanssilattian vierella ja sellasen kylkeen oli tarkotus nytkin kaverien kanssa menna. Ne oli kaikki varattuja paitsi yksi, jossa oli kylla laseja mutta ei ihmisia. Kerkesin just sanomaan, et "Ei oo yhtaan vapaata..." kun kaveri tuli takaa ja "pesas" kasivarrella yhdella vedolla kaikki ne lasit poydalta sinne nurkkaan lattialle ja sano et "Eika oo!". Musiikki oli niin kovalla, etta helina ei kuulunut. Siin oli meilla bongi-poyta! :thumbup:

- toinen oli tossa kolmisen vuotta sitten kun tulin Stadiin pitamaan yhta Komission sisaanpaasykoetta ja kaverit oli jarkanneet illaksi ohjelmaa. Hesperian saunassa ja yokerhossa (joka oli viela kiinni asiakkailta) tuli paastya jo sen verran vauhtiin, etta samalla "rellun katto auki ja paradiisio siti soimaan!" -joukolla pamautimme taksilla jokin aika sitten avatun Tigerin oven eteen. Jono oli hurja, mutta kun me kolme kundia noustiin taksista puvut paalla (ilman somiota) maailmanomistajien elkein ja marssittiin ovesta suoraan sisaan, niin siina ei portsarikaan sanonu mitaan. Tais yks kaveri sanoo pokeille, et terve! :eek!: :D Sisalla vasta krokilasin aaressa revettiin ihan taysin, etta "tosta vaan sisaan, perrrrrrkele!" :D :ahem:
Seuraavana aamuna oli niin paha kankkunen, etta kun lahdin keskustan hotellista ip-kavelylle, ni piti palata takas kun tasapaino ei oikeen viela toiminu.

:alppu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Samoilla linjoilla Jussin kanssa. olen useasti töppäillyt kännissä ja todella raskaasti. Enkä ole ottanut opikseni.
:frown: :frown:
Selvinpäin vannon, että "ei koskaan enää"...mutta humalassa tuollaiset pyhät lupaukset unohtuvat. Olen humalassa täysin vastuuntunnoton.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Oon tehnyt typeryyksiä kännissä ja ottanut opikseni. :rolleyes: