Ihan selvin päin tämäkään ei onnistunut: "Urhon" kanssa hitaat isohkossa ravintelissa, opiskeluaikoina...
ja muita vastaavia tempauksia "lienee muutama"... :thumbup: tai aika monta... Taisin jopa tuossa reilu 5 v sitten vielä tulla valituksi Miss Milleneumiksi... Oli paremmat kuteet, verkkosukista lähtien...
Tuon Noppiksen avoauto juttu meni mulla niin, että SSS-Datsunin kattoluukusta pääsi istumaan siihen katon päälle.... Jepetkin oli ymmärtäväisiä...
sitten ravinteliin ja muutama viski lisää, jonossa poislähtiessä kolme kaveria ennen minua antoi 2-5 mk juomarahaa portsarille, itse muutaman jääpalan "takaviistoon" ojentaen.... Pieni pikajuoksu naapuritontille, pissitti kovasti ja oli postilaatikko siinä sopivasti...
Erään puolitutun bändin keikalla nousin hoilaamaan tutun kaverin tekemää kappaletta, lauluääni noin 5... Ai niin, oli kerran "Lännenmeininkiä" kuoronjohtaja ( sama sheriffi, mikä avarar-kuvassa) kera cancan-tanssijan. hautausurakoitsijan, "Joe Daltonin", lennätinvirkailijan yms( niitä Lucky Luke-hahmoja...) Omat sanat tuttuihin säveliin...
Muutamat kaljanjuontikisat olen voittanut aikoinaan "sopivassa dopigissa", iso tuoppi pöydästä pöytään alle 5 sek. Täysillä en kehtaa huutaakaan kuin "sievässä", virallinen mittaus 118.7 dB puolentoista metrin päästä, 120 ylitetty alle metrin mittausmatkalta. Raa'alla voimalla runttasin enemmän kuin melko paljon laulua opiskellut sopraano...
En ole mitään pahoja törkeyksiä tehnyt, enempi semmoista "reipasta menoa" :thumbup: joskus jopa daamien kanssa...... No, komeroonkin olen piiloutunut kerran, niinkuin pilakuvissa!! Onneksi oli "väärä hälytys"!