Mossi Superstar kysyy kännisekoiluista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puupää
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Originally posted by Mossi Superstar
Etkö itse ole kussut kännipäissäsi arveluttaviin paikkoihin... Remunnut kebabbi jonossa... Vittuillut taxi-kuskille.....

Mitä typerää olet tehnyt kännissä ja oletko ottanut opiksesi?

Mina olen (ollut) kannissa varsinainen "herra 47". Korrekti, viehattava, small talkin mestari ja etten sanoisi jopa puoleensa vetava.

Skool vaan! :alppu:

Nopeahuoli sanoi:
Mina olen (ollut) kannissa varsinainen "herra 47". Korrekti, viehattava, small talkin mestari ja etten sanoisi jopa puoleensa vetava.

Skool vaan! :alppu:
Ovatko muutkin läsnäolleet olleet samaa mieltä?

Kylla!

Tose sanoi:
Ovatko muutkin läsnäolleet olleet samaa mieltä?

sivuant.jpg

Eihän tohon voi vastata, listastahan tulis vaikka kuinka pitkä.:frank:

Olen tehnyt typerää kännissä enkä ole ottanut opikseni. :jaska:

Olen varmasti aika harvinan hahmo. En nimittäin koskaan ole ollut laitamyötäisessä.

Vastaukseni on siis, en mitään.

Enrique sanoi:
Olen varmasti aika harvinan hahmo. En nimittäin koskaan ole ollut laitamyötäisessä.

Juu sama homma, enkä oo koskaan ollu ees myötälaitasessa. :rolleyes:

Joo ei oo tullu laitoja pitkin edettyä..

No eivaan, oon tehny melkein kaikenlaista ja tulen varmaan tekemään melkein kaikki vielä tekemättä olleet.

Pitäisikö sanoa, että onneksi pahimmat "mokat" on sattuneet täysin selvin päin:eek:

Priva-viestein mua on yllytetty kertomaan asian oikea laita, joten okeij! Kerron teille totuuden:

Olin silloin sadehousu-episodin tapahtuessa taysin selvin pain :rolleyes:

Eiköhän tuo ollut sanomattakin selvää. Oletettavasti et lähde "treffeille" ajaen omaa autoa kännissä.

- olen kussu Tuomiokirkon seinustalla
- olen varastanut taksitolpan Stockan edestä
- olen varastanut puistonpenkin Kolmen Sepän aukiolta
- olen harrastanut suhtkoht intiimiä kanssakäyntiä kaverin kihlatun kanssa kaverin ittensä istuskellessa olohuoneessa
- sovin kaverin exän kanssa, että mennään naimisiin, ettei saan intistä lomaa juhannukses. Oltiin kumpikin tosissamme, seuraavana päivänä otin yhteyttä ja sanoin, että mitäs jos sittenkin vaan oon kines :D (en muuten ollu, iski lopulta lomat ilman naimakauppojakin ;))

Niin että jos tosta nyt alkuhätiin muutama... :frown:

Ma kuseksin monestikin veteen ravinteli Sipulin edessa matkalla Adlonista himaan Nokalle :D

Rajamaelta tulee mieleen kun ajeltiin "munasillaan, munasillaan" fillarilla ympari Pirunkorpea :D

Panin yhta akkaa kerran lumihangessa -30 asteen pakkasessa :(

Turussa kerran revittiin joenvieruskuppilan kukkaistutukset matkalla "kampille" :nope:

Tosta nyt alkuun.... :rolleyes:

- Niinjuu, olen juossu ykköstien alitse munasillani :D
- tais olla sama keikka, kun käytiin uudestaankin ulkoilemassa. Kaverin himasta seuraavaan risteykseen ja takas, Ovet vaan paukku takana, kun kansa ryntäs ihmettelemään. Tästä on muuten videomateriaaliakin :o
- Ravintolan Idan ympärijuoksuhan tulikin jo kerrottua jossain toisessa otsikossa

Yksi tapaus tuli mieleen, mutta sen olisin voinut tehdä selvinpäinkin: olen heittänyt virveliä jollasta, mitä kaveri souti 5-tiellä:D Kolmas ohiajava auto pysähtyi:rolleyes: