OoPee sanoi:Ei se oo quick launchissa vaan system trayssa siellä oikeella
Saa sen veke. Meet sinne security centeriin (löytyy control panelin alta) ja ettit kohdan jossa saa muutettua niitä varoitusominaisuuksia (mulla on saksankielinen, joten en tiedä mikä sen kohdan nimi sulla on, löytyy kuitenkin sieltä ihan vasemmalta alhaalta heti kun avaat security centerin). Klikkaat sitä ja otat ruksin pois kaikkialta (vaihtoehdot: firewall, virusskanneri ja automaattinen päivitys), mistä et enää halua varoituksia. Itte otin ruksin veke kaikista kohdista.
Minä olen seuraillut vain pro-version muutoksia, mutta lievää erinäköisyyttä olen itsekin ollut havaitsevinani - varsinkin heti alkuun. Nyt myöhemmin on vaikea enää mennä vannomaan mitään.Olga sanoi:Tämän kysymyksen olisi voinut laittaa tuonne "tyhmien kysymysten toikkiin", mutta kun jotenkin liitän asian tähän SP2:een. Väitätte todennäköisesti, että hourailen, mutta SP2:n lataamisen jälkeen koneeni käynnistyessä ruutuun tuleva "etusivu" on erinäköinen kuin ennen.
Asensin juuri SP2:n - huomasin saman asian, eli Home Edition- tekstiä ei enää ole, vain Windows XP. Asennus sujui kivuttomasti ja ongelmia ei ole ilmaantunut - pikemminkin Windows tuntuu latautuvan nopeammin kuin aiemmin.Olga sanoi:Ennen siinä Windows XP:n lisäksi luki HOME Edition ja jotain sen alla. Nyt sitä Home Editionia ei ruutuun tule.
Parempiakin on.McMike sanoi:
Tuossa F-Securen Internet securessa on lisäksi spam filtterikin sekä ilmeisestikin Lavasoftin kanssa yhteistyössä kehttämä Spam esto sekä haittaohjelmien tehokas suojaus. Myös sähköpostisuojaukset ovat säädettävissä ja tehokkaat kuten muutkin ominaisuudet. Kannattava hankinta kaiken kaikkiaan, suosittelen :thumbup:
Kuten...? :doubtful:Kortteen Topi sanoi:Parempiakin on.
Juu näin on. Niin Home Edition kuin Professional -tekstitkin poistuvat SP2:n jälkeen.Olga sanoi:Tämän kysymyksen olisi voinut laittaa tuonne "tyhmien kysymysten toikkiin", mutta kun jotenkin liitän asian tähän SP2:een. Väitätte todennäköisesti, että hourailen, mutta SP2:n lataamisen jälkeen koneeni käynnistyessä ruutuun tuleva "etusivu" on erinäköinen kuin ennen. Ennen siinä Windows XP:n lisäksi luki HOME Edition ja jotain sen alla. Nyt sitä Home Editionia ei ruutuun tule. Systeemi on kyllä edelleen sama "Homelite" kuin ennenkin. Onko jotain muuttunut vai olenko huruakka ...?
Ei sulla olis mitään vahvempaa? :eek!:Tblair sanoi:
Ainakin F-secure 2005:n kanssa toimii saumattomasti yhteen, niin myös Norton 2005:n kanssa.Vesku sanoi:Kuten...? :doubtful:
SP2 asettui hyvin. Ei vielä ongelmia... Mitenkä on, otetaanko Windowsin palomuuri pois käytöstä, jos ennestään on jo Nortonin IS 04? Sen se SP "osittain" löysi, mutta valitteli, ettei toiminnasta ole takaita!? Taitaa toimia molemmat palomuurit yhdessä, eikä taida hidastaa?
Juu ei ne mullakaan mihinkään ole kadonneet. Ei himasta eikä duunista.Olga sanoi:Kyllä ne löytyi sieltä, ainakin minulla.
Siitä vi tehdä buuttaavan CD:n, siis XP pro + SP 2 buutti CD.Sammypiru sanoi:Nyt ku ois fiksu ni tilais ton SP2:sen levykkeen kotiin vastasuuden varalle.
Jaa millais? Nyt neuvot kyllä tämän _tärkeän_ asian selvästi siten, että minäkin ymmärrän.McMike sanoi:Siitä vi tehdä buuttaavan CD:n, siis XP pro + SP 2 buutti CD.
Jos joutuupi joskus asentelemaan uusiksi niin on sitten valmiina uusi versio kaikkine SP 2 päivityksineen.
http://www.windows-help.net/WindowsXP/winxp-sp2-bootcd.htmlSammypiru sanoi:Jaa millais? Nyt neuvot kyllä tämän _tärkeän_ asian selvästi siten, että minäkin ymmärrän.