Joni
Well-known member
Höpöjä puhuu. Ovat vain Maikkarilla huomanneet, että erillisen F1-tuotteen vuosina juuri kukaan ei ole ostanut kallista MTV Totalia, joten he eivät ole saaneet katettua Totalin leffa-, golf- ja tennislähetysten ostohintoja. Siksi F1-paketin hintakin on viime vuosina noussut kattamaan näitä kuluja.
En edelleenkään sanoisi C More Totalia kalliiksi kun vertaa sen hintaa Viasat Kultaan.Höpöjä puhuu. Ovat vain Maikkarilla huomanneet, että erillisen F1-tuotteen vuosina juuri kukaan ei ole ostanut kallista MTV Totalia, joten he eivät ole saaneet katettua Totalin leffa-, golf- ja tennislähetysten ostohintoja. Siksi F1-paketin hintakin on viime vuosina noussut kattamaan näitä kuluja.
Sama ongelma on ollut pitkään kaapelioperaattoreilla, jotka eivät halua tarjota yksittäistä kanavaa ostettavaksi (esim. pelkkä Max, pelkkä Eurosport, pelkkä MotorsTV), koska muuten kukaan ei maksaisi muista roskakanavista ja tämä roskasisältö tuottaisi tappiota operaattorille.
Ongelma poistuu vasta, kun F1-oikeudet on taholla, joka ei pyöritä mitään muuta urheilulajia palvelussaan. FOMin videopalvelua odotellessa...
Omasta mielestäni se taas (CMore urheilu) ei ole mitenkään kallis. 24,95e/kk ja sillä saa itseäni kiinnostavat F1, MotoGP, pohjoismaiset hiihtolajit, Jääkiekon mm, sekä Timanttiliiga. Ihan ok kattaus.Tuossa mtv-Total paketissa on hinta-laatusuhde kyllä ihan käsittämättömän huono. Vaikka kuinka paljon formulat kiinnostaa nii mulla ainakin jää tuo paketti tilaamatta.
Muutenkin tuosta paketista ei oikeen ota selvää kenelle tuo on tarkoitettu. Vähän formulaa,tennista,golfia,raveja jne. Ihan käsittämätön paketti. Tuo paketti ei miellytä hevosmiehiä sen paremmin kuin tennis- tai formulamiehiä.
Näin moottoriurheilusta kiinnostuneena jos haluaa seurata esim motogp:tä ja wrc:tä, formuloitten lisäksi niin homma tulee ainakin mulle turhan kalliiksi, ei oo oikeen muuta mahdollisuutta kuin nettistreamit.
Yritetään nyt ensimmäistä kertaa katsella skyn lähetystä nowtv:n kautta. Saas nähdä onko paluuta maikkarin tuotantoon, mutta mahdollisesti kyllä kunhan saavat telkkariin sovelluksen tehtyä.
Katsomo sovelluksellahan ei enää tulevaisuudessa formuloita näe. Sillä olen myös itse seurannut suurimmaksi osaksi. Ja formulat eivät tule toimimaan myöskään C-moren vanhalla sovelluksella, vaan tilalle pitäisi tulla uusi "keväällä 2017". Se sitten on kysymysmerkki että tuleeko kovinkaan vanhoille televisioille enää sovellusta. Itselläni on Samsung vuosimallia 2014.?? Jos tarkoitat katsomoa niin itselläni ainakin on ollut telkkarissa katsomo-sovellus josta olen formuloita katsonut.
Samaa mieltä, että paketti on aika järjetön ja maikkari on yliarvioinut pahasti monen lajin vetovoiman.Tuossa mtv-Total paketissa on hinta-laatusuhde kyllä ihan käsittämättömän huono. Vaikka kuinka paljon formulat kiinnostaa nii mulla ainakin jää tuo paketti tilaamatta.
Muutenkin tuosta paketista ei oikeen ota selvää kenelle tuo on tarkoitettu. Vähän formulaa,tennista,golfia,raveja jne. Ihan käsittämätön paketti. Tuo paketti ei miellytä hevosmiehiä sen paremmin kuin tennis- tai formulamiehiä.
Näin moottoriurheilusta kiinnostuneena jos haluaa seurata esim motogp:tä ja wrc:tä, formuloitten lisäksi niin homma tulee ainakin mulle turhan kalliiksi, ei oo oikeen muuta mahdollisuutta kuin nettistreamit.
Talvilajien maailmancupit siirtyvät ensi kauden jälkeen Ylelle, joten siinä suhteessa toiveesi tulee kyllä toteutumaan.Samaa mieltä, että paketti on aika järjetön ja maikkari on yliarvioinut pahasti monen lajin vetovoiman.
Ehkä olen liian nuori tunteakseni kaikki demografiat, mutta en ainakaan henk.koht tunne yhtään ketään joka olisi ostanut maikkarin paketin, jos ei seuraa formuloita (pl. mm-kisat toukokuuksi). Esim. tuon hiihdon maailmancup: suomalaiset kyllä seuraavat mielellään talvisin talvilajeja vapailta kanavilta, mutta kukaan ei halua maksaa siitä - ja kun se maailmancup on viety maksukanaville, sadat tuhannet eläkeläiset vain katsovat mc:n sijasta ampumahiihtoa sekä hiihdon arvokisat ja Suomen hiihtocupia. Sama homma timanttiliigan kohdalla: kun se ei näy vapailta kanavilta, kansa katsoo yleisurheilun arvokisat ja eliittikisoja.
Mun mielestä maikkarin kannattaisi dumpata nuo mäkihypyt, hiihdot, yleisurheilut yms. ja käyttää niiden oikeuksista säästynyt raha jääkiekkotarjontansa kehittämiseen tai kunnon moottoriurheilupanostukseen: en tiennytkään ennen tuosta motogp:n hankkimisesta, askel oikeaan suuntaan. Kokisin, että paketti tyyliin
[SM-liiga(tai NHL), CHL, kiekon MM-kisat+nykyinen moottoriurheilutarjonta+ne tennikset, ravit ja golfit mitä saa ilmaiseksi],
tai sitten vaihtoehtoisesti
[F1 ja studiot takaisin paikan päälle+MotoGP+WRC+muuta moottoriurheilua tyyliin WEC, DTM ja Indycar+jotain auto-ohjelmia viikonpäiville+muuta urheilua jos vielä saa ilmaiseksi]
olisivat kummatkin yksinään helposti sen 30 euron kuukausihinnan arvoisia ja kummallekin löytyisi selkeä kohdeyleisönsä, eikä kummassakaan skenaariossa maikkarin kulut nousisi nykyisestä varmaan paljoakaan.
Jos Liiga tulisi tuohon nykyiseen pakettiin lisänä, niin hinta olisi varmasti jo ~50-60e/kk. Ei ainakaan kolmellakympillä tuota pakettia saisi.Samaa mieltä, että paketti on aika järjetön ja maikkari on yliarvioinut pahasti monen lajin vetovoiman.
Ehkä olen liian nuori tunteakseni kaikki demografiat, mutta en ainakaan henk.koht tunne yhtään ketään joka olisi ostanut maikkarin paketin, jos ei seuraa formuloita (pl. mm-kisat toukokuuksi). Esim. tuon hiihdon maailmancup: suomalaiset kyllä seuraavat mielellään talvisin talvilajeja vapailta kanavilta, mutta kukaan ei halua maksaa siitä - ja kun se maailmancup on viety maksukanaville, sadat tuhannet eläkeläiset vain katsovat mc:n sijasta ampumahiihtoa sekä hiihdon arvokisat ja Suomen hiihtocupia. Sama homma timanttiliigan kohdalla: kun se ei näy vapailta kanavilta, kansa katsoo yleisurheilun arvokisat ja eliittikisoja.
Mun mielestä maikkarin kannattaisi dumpata nuo mäkihypyt, hiihdot, yleisurheilut yms. ja käyttää niiden oikeuksista säästynyt raha jääkiekkotarjontansa kehittämiseen tai kunnon moottoriurheilupanostukseen: en tiennytkään ennen tuosta motogp:n hankkimisesta, askel oikeaan suuntaan. Kokisin, että paketti tyyliin
[SM-liiga(tai NHL), CHL, kiekon MM-kisat+nykyinen moottoriurheilutarjonta+ne tennikset, ravit ja golfit mitä saa ilmaiseksi],
tai sitten vaihtoehtoisesti
[F1 ja studiot takaisin paikan päälle+MotoGP+WRC+muuta moottoriurheilua tyyliin WEC, DTM ja Indycar+jotain auto-ohjelmia viikonpäiville+muuta urheilua jos vielä saa ilmaiseksi]
olisivat kummatkin yksinään helposti sen 30 euron kuukausihinnan arvoisia ja kummallekin löytyisi selkeä kohdeyleisönsä, eikä kummassakaan skenaariossa maikkarin kulut nousisi nykyisestä varmaan paljoakaan.
Oli kyllä ukko vaikean oloisena. Lopussa vilkaisi anovasti johonkin sinne kameran viereen, että menihän hyvin, ethän ammu?Ei tuo ka eri oikein tienny miten päin olis, kun piti noin höpöjä puhua
Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla