Driver #8
Well-known member
Toivottavasti myös tänä vuonna MTV MAXin F1-lähetykset tulevat katsottaviksi Elisa Viihteen arkistoon kuten viime vuonna tulivat.
Vaihtuuko koko tiimi, vai lisätienestejäkö vain haussa?MTV:n F1-selostaja sai uusia töitä
Kuhina MTV:n formula 1 -lähetysten ympärillä jatkuu.
Oskari Saari sai uusia töitä. Mutta jatkaako hän myös F1-selostajana?
MTV:n F1-selostaja Oskari Saari siirtyy sisältömarkkinointiyhtiö Sima Helsingin vastaavaksi tuottajaksi. Yritys kertoo asiasta tiedotteessaan.
- Ison ammattilaisten joukon selkeä ja muista poikkeava visio sisältömarkkinoinnista sai minut innostumaan. Itse olen aina ollut kiinnostunut ennen kaikkea laadukkaista sisällöistä ja Sima Helsingissä pääsen toteuttamaan itseäni entistäkin monipuolisemmin, Saari lausui tiedotteessa.
Saari ei kommentoinut jatkoaan F1-selostajana asiasta ensimmäisenä kertoneelle Kauppalehdelle. Lehden tietojen mukaan Saari on kuitenkin jatkamassa myös MTV:n formulatiimissä. Iltalehti ei tavoittanut selostajaa kommentoimaan asiaa.
Maikkarin formulatiimi on joka tapauksessa kokemassa muutoksia, kun kokenut toimittaja Timo Pulkkinen joutui sivuun.
Moni kyselee #mtvF1-jatkostani. Kaikki aikanaan.
Oletko ottanut huomioon että Pulkkista vahvimmin kritisoineet nimimerkit ja Pulkkisen lähtöä vahvimmin kritisoineet nimimerkit eivät ole välttämättä samoja?Sellainen asia tulee tätä keskustelua seuratessa mieleen, että millaiseen F1-pakettiin olisitte tyytyväisiä? Maikkarin lähetykset ovat täällä saaneet pelkkiä haukkuja haukkujen perään jatkuvasti ja nyt kun tuotantoa uudistetaan niin sekin on vain huono asia ja saa aikaan negatiivista palautetta. Pulkkinen on auttamatta ollut lähetysten heikoin lenkki ja hänen kritisoimisensa on mennyt välillä täydellisen mauttomaksi ja asiattomaksi, mutta nyt hänen sopimuksensa uusimatta jättäminen on yhtäkkiä huono asia?
Itse olen ollut tyytyväinen maikkarin F1-lähetyksiin viimeistään Mustakarin lähdöstä asti, ja nyt Vilander on nostanut ne aivan mainiolle tasolle. Suomalaista kuluttajaa tuntuu kuitenkin olevan mahdotonta miellyttää. Monesti olen täältäkin lukenut avautumisia ja kannustuksia antamaan maikkarille palautetta Pulkkisesta. Nyt kun maikkari korjaa selkeimmän ongelman lähetyksissään, niin suomalainen F1-kuluttaja kritisoi.
Olisin ennemmin uskonut joulupukkiin kuin siihen, että Pulkkisen jättäessä tehtävät luen foorumilta miten formuloita ei tulevana kautena enää katsella maikkarilta.
Itsehän olen ollut kisatiimiin tyytyväinen, mutta Pulkkisen pikkuformulaselostuksiin en. Ihminen antaa helpommin negatiivista palautetta kuin positiivista. Ainakin suomalainen, vaikkei saisi yleistää. Saari jos lähtee niin tulee ikävä.Sellainen asia tulee tätä keskustelua seuratessa mieleen, että millaiseen F1-pakettiin olisitte tyytyväisiä? Maikkarin lähetykset ovat täällä saaneet pelkkiä haukkuja haukkujen perään jatkuvasti ja nyt kun tuotantoa uudistetaan niin sekin on vain huono asia ja saa aikaan negatiivista palautetta. Pulkkinen on auttamatta ollut lähetysten heikoin lenkki ja hänen kritisoimisensa on mennyt välillä täydellisen mauttomaksi ja asiattomaksi, mutta nyt hänen sopimuksensa uusimatta jättäminen on yhtäkkiä huono asia?
Itse olen ollut tyytyväinen maikkarin F1-lähetyksiin viimeistään Mustakarin lähdöstä asti, ja nyt Vilander on nostanut ne aivan mainiolle tasolle. Suomalaista kuluttajaa tuntuu kuitenkin olevan mahdotonta miellyttää. Monesti olen täältäkin lukenut avautumisia ja kannustuksia antamaan maikkarille palautetta Pulkkisesta. Nyt kun maikkari korjaa selkeimmän ongelman lähetyksissään, niin suomalainen F1-kuluttaja kritisoi.
Olisin ennemmin uskonut joulupukkiin kuin siihen, että Pulkkisen jättäessä tehtävät luen foorumilta miten formuloita ei tulevana kautena enää katsella maikkarilta.
Tätä kritisointia, kuten Pulkkisen haukkumista ei käydä enää nimimerkkitasolla vaan laajana ilmiönä. Uskon, että voin siis helposti yleistää edellisen postaukseni verran, vaikka toki yksittäiset nimimerkit voivat olla poikkeamia.Oletko ottanut huomioon että Pulkkista vahvimmin kritisoineet nimimerkit ja Pulkkisen lähtöä vahvimmin kritisoineet nimimerkit eivät ole välttämättä samoja?
MTV Urheilupäällikön Markus Autero on niin ikään vaitonainen Saaren jatkosta kanavalla. Hän kuitenkin kertoo, että Maikkarin formulähetyksiä tekevä porukka "uudistuu hieman".
- Me kerromme formulatiimistämme ja sen sisällöstä tarkemmin ensi viikolla, Autero linjasi.
Itse olen sen verran kaavoihin kangistunut, että jos todella kauan lähetyksissä ollut Pulkkinen korvataan hutiloiden jollain puolituntemattomalla naisella eikä oikealla F1-asiantuntijalla niin huhhuh. Pulkkisen intohimoa tuskin Kalliolta löytyy ja se on TV-hommissa tärkeää. Tuskin edes tietotaito on Pulkkisen tasolla.Tätä kritisointia, kuten Pulkkisen haukkumista ei käydä enää nimimerkkitasolla vaan laajana ilmiönä. Uskon, että voin siis helposti yleistää edellisen postaukseni verran, vaikka toki yksittäiset nimimerkit voivat olla poikkeamia.
Kuitenkin jos Pulkkinen on ollut niin suuressa asemassa näin ison osan katselunautinnossa, että hänen lähtönsä johtaa kanavapaketin lopettamiseen, niin luulisi että näitä Pulkkisen tukijoita ja puolustajia olisi näkynyt aiemminkin.
Timppa taisi kyllä itsekin puhella aikaisemmin ilmestyneessä suomalaisia moottoriurheilijoita haastattelevassa ohjelmassa, että varsinaista intoa ei enää ole, vaan tehdään kun kerran jotain on.Itse olen sen verran kaavoihin kangistunut, että jos todella kauan lähetyksissä ollut Pulkkinen korvataan hutiloiden jollain puolituntemattomalla naisella eikä oikealla F1-asiantuntijalla niin huhhuh. Pulkkisen intohimoa tuskin Kalliolta löytyy ja se on TV-hommissa tärkeää. Tuskin edes tietotaito on Pulkkisen tasolla.
Selvennän vielä. että itsehän en ole kanavapakettia lopettamassa.
http://www.mtv.fi/spotti/mainostaminen/mtv-tuotteet/monimediaratkaisut/artikkeli/mainostaminen-vuoden-2016-formula-1-sisalloissa/5579138
Formula 1 on aidosti globaali ilmiö ja yksi suomalaisten suosituimmista sekä seuratuimmista urheilulajeista. MTV:n Formula 1 -tv-lähetykset tavoittavat kisaviikonloppuisin keskimäärin 1,2 miljoona eri suomalaista*, ja erityisesti mieskohderyhmät kuluttavat Formula 1 -sisältöjä kanavista riippumatta runsaasti. Formula 1 kuuluukin MM-jääkiekon ohella todellisiin koko kansamme yhdistäviin ilmiöihin”, kertoo urheilusisältöjen tuotepäällikkö Marko Multisilta ja jatkaa
Lähde: *Formula 1 -lähetysten kokonaistavoittavuus kaudella 2015. TV: pe-su, 10+ -vuotiaat (>3 min yhtäjaks. katselua). Lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus, AdEdge.
Muistaakseni nopeampaa kuvanpäivitystä testattiin jossain jääkiekko-lähetyksessä, mutta en ole siitä sen koommin kuullut.Mitä mieltä Katsomo-paketin ostaneet olivat f1-lähetysten viime vuotisesta kuvanlaadusta? Käsittääkseni lähetystekniikassa muutettiin jotain, minkä piti parantaa ainakin liiketoistoa. Muita televisio-ohjelmia katsoessa kuvanlaatu vaikuttaa varsin hyvältä, mutta riittääkö se hyvää liiketoistoa vaativissa f1-lähetyksissä? Viime kauden menin television kanavapaketilla, mutta tulevaksi kesäksi ajattelin, että Katsomo voisi olla parempi, kun sitä voisi katsoa paikasta ja laitteesta riippumatta. Kesäviikonloppuisin kun tulee oltua milloin missäkin.