Väkisellä piti Bottasta vähän jututtaa kun Salo ei jäänyt pitemmäksi aikaa. :alppu:Timppa varmaan kateellinen kun ei saa itse haastatel(tua)la ketään.
Väkisellä piti Bottasta vähän jututtaa kun Salo ei jäänyt pitemmäksi aikaa. :alppu:Timppa varmaan kateellinen kun ei saa itse haastatel(tua)la ketään.
Tarviiko edes kun Salolla on "hieman" enemmän naamaa saada haastatteluja esim tänään super harvinainen Piero Lardin haastattelu.Timppa varmaan kateellinen kun ei saa itse haastatel(tua)la ketään.
Ei (vaikkei Ekiä nyt niin usein tulekaan kuunneltua). En myöskään odottanut, että Heidfeld lausuttaisiin "heidfeld" eikä "haidfeld". Ei ne nyt silti saksalaisittain tule äännetynä, mutta parempi edes vähän sinne päin.Vituttaako ketään muuta Ekin "Fettel"?
Olen sanonut tämän ennenkin, mutta Brundlen gridwalkitkin aiheuttavat useimmiten myötähäpeää, kun välillä ei tunnu löytyvän ketään haastateltavaa. Hirvittävällä kiirreellä hölkätään gridiä läpi, että edes jonkun saisi, ja silti välillä pitää tunkea muiden toimittajien väliin.Mikan (ja Timpan) gridwalk alkaa toimia jo ihan hyvin. Oli viihdyttävää katseltavaa eikä aiheuttanut enää juurikaan myötähäpeää.
Minua taas fituttaa tuo Timperon "Renaultti".Vituttaako ketään muuta Ekin "Fettel"?
Saakeli ku on vaikeeta myydä pelkkää maxia. Ei tuu koskaan ostettua mitään kanavapakettia missä on kymmenen turhaa kanavaa.MTV3 ja C More yhdistävät kanavapakettinsa. Pian voi ostaa kaupoista "MTV3 Sport" -nimisen kanavapaketin, johon kuuluvat mm. F1 ja MM-lätkä. Hinta 19,95 euroa kuussa.
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/valioliiga/uutiset.shtml/2012/10/1645848/mtv-media-uudistaa-maksu-tv-tarjontaansa
Itse näin Maldonadon, Brawnin ja Derek Warwickin. Sitten oli joku tuntemattomampi jamppa, jonka status meni multa ohi. Joku...Toyotan...joku?En nähnyt kisaa suorana, joten täytyi tyytyä tallennukseen. Lardi mainittiin jo, mutta ketä muita Salo sai tänään haastatteluun?
Richard Cregan, radan CEO, Toyotan entinen tallipomo.Itse näin Maldonadon, Brawnin ja Derek Warwickin. Sitten oli joku tuntemattomampi jamppa, jonka status meni multa ohi. Joku...Toyotan...joku?
Ei taida Digitan verkossa ainakaan ollaEikös MTV3 Max HD oo saatavilla myös antennitalouksiin? Paljos se maksaa extraa jos sen hankkii yms.. Hmm.
https://secure.mtv3.fi/kanavapaketti/Eikös MTV3 Max HD oo saatavilla myös antennitalouksiin? Paljos se maksaa extraa jos sen hankkii yms.. Hmm.
DNA:lla on ehkä maailman huonoimmatneuvottelijat, joten tuota pakettia pitää odotella todella pitkään. Ja niin olen ymmärtänyt, että jokainen saa pitää sen paketin, mistä on tähänkin asti maksanut, tai sitten päivittää MTV3 Total tai MTV3 Sport paketteihin. Jos siis on saatavilla.Tietääkö kukaan mitä ne MTV3 Totalin mainostukset merkkaa? Näkyykö F1 vielä maxilla vai onko pakko ostaa tuo paketti vaikke kiinnostaisi paskan vertaa(?)
Itse Vantaalla ja DNA(Welho) kaapeli.
Historian huonoin suoritus Saarelta ja Salolta? Sekoiluja kuskeissa ja sijoituksissa oli aivan käsittämätön määrä! Lisäksi se tapa, jolla kaverit hehkuttivat Alonson mahdollista mestaruutta Vettelin hienon nousun kustannuksella oli todella säälittävää. Ihan sama että sitten jälkikäteen selitellään muka niin puolueettomina diipadaapaa, kun kesken kisan Vettelin ohituksia kommentoidaan tyyliin, ''aijai, nyt Vettel nappaa mestaruuspaikan takaisin Alonsolta''.