Lobosaurus
Jopefani
Loistavaa vaihtelu virkistää tosiaan, kun oon katsomo-paketin kautta vain seurannut kisoja tällä kaudella.
Perseestä, että köyhille annetaan mahdollisuus katsoa formuloita. Vois vissiin vaatia jotain elisalta takaisin tästä vkolopusta.
voisi vaatia maikkarilta korvauksia siitä että avaa nastakiikarin löpinät kaikkien kuunneltavaksi, hirveetä schaibea.....Perseestä, että köyhille annetaan mahdollisuus katsoa formuloita. Vois vissiin vaatia jotain elisalta takaisin tästä vkolopusta.
Vitsihän toi oli. Mut joo olet oikeassa. Väitti Lotuksen testaavan vielä DRD:tä FP2:ssa, vaikka oli ilmoitettu ennen harjoituksia, että eivät käytä laitetta. No 400 GP:n kokemuksella ei ilmeisesti taustatyötä tarvitse tehdä. Niin ja Pulkkinen joka ei uskalla korjata Ekin virheitä, vaan tekee myös itsestään idiootin myötäilemällä Ekiä. Vittu mitä paskaa.voisi vaatia maikkarilta korvauksia siitä että avaa nastakiikarin löpinät kaikkien kuunneltavaksi, hirveetä schaibea.....
Samat tiedot on nähnyt Live Timingista jo yli 10 vuotta??? Ja nykyäänhän on mistä valita, on virallista ajanottoa, F1LT, Android-sovellusta jne.Mun mielestä Mtv3 sport 1 tai 2 en muista kummalta tulee, on sairaan hyvä kun kattoo kisaa. Välillä, esimerkiksi joku vuosi Japanissa, kun vettä tuli ja sitä tuli ja sitä tuli. Niin mietti, et mitenköhän paljon kisaa on jäljellä, siis kisa-aika tai vastaavan määrä. Se näkyy siellä ja mä pidän tästä asiasta. Pidän myös siitä, että siellä näkyy kuka on varikolla ja näkyy muutenkin hyvin asiat.
Ainoa mitä olen miettinyt on se, että mikä sen In Car kuvan pointti on? Mikä se pointti siinä on? Mut muuten pidän tästä ja paljon.
En ole ikinä kuulutkaan Live Timingistä. Onneksi olen katsonut joka kisan telkkarista.Samat tiedot on nähnyt Live Timingista jo yli 10 vuotta??? Ja nykyäänhän on mistä valita, on virallista ajanottoa, F1LT, Android-sovellusta jne.
Jos englanti taipuu niin koitappa katsoa joskus SKY:n tai BBC:n tuutista kisa, tai vähintään kisaennakot ja harkat. Eipä se maikkari tunnukaan enää niin hyvältä.Mun mielestä Mtv3 sport 1 tai 2 en muista kummalta tulee, on sairaan hyvä kun kattoo kisaa.
...ja GP3:ssakin vielä kaupanpäällisiksi.Taisi olla huono diili Maikkarille näyttää juuri tämä viikonloppu ilmaiseksi. Ei taida kauheasti innostaa tilaamaan kanavapakettia, että näkee suomalaisten kyntävän sekä F1:ssä että rallissa.
Mistä voin tilata 1080p-lähetyksenä SKY:n Suomeen kunnon bitratellaSääliksi käy niitä kielitaidottomia, jotka eivät ulkomaisten kanavien tarjonan kanssa pärjää.
Älkää nyt ymmärtäkö väärin. Sekoilee ne niillä ulkomaisillakin (tosin ei ole mustakiikarin voittanutta!) ja vetävät kotiin päin, (Martin Brundle:yuck mutta kokonaisuutena on kuitenkin kyse ihan eriluokan lähetyksistä.
Jos MTV3 saisi pakettinsa edes puolittain kuntoon (kiikarille kenkään) ja vähän lihaa luitten päälle (sky:lta voisi apinoida sen touchscreen osuuden), voisi tuosta ehkä jotain maksaakkin.
Span harjoituksia tuli katseltua kun oli nyt ilmaiskatselussa. Eihän tosta silverlightista näe mitään tietoja suoraan, mutta kyllä se saattoi 720p olla. Ainakin oli huomattavasti parempi kuin viime kausina ja aikaisemmin vaivannut jatkuva nykiminenkin oli poissa. Jätin tilaamatta tällä kaudella kun ilmaiseksi löytyi parempaa. Span tasoisesta kuvasta voisi jopa jotain maksaa.Itse olen muistaakseni Saksan GP:n viikemesi katsonut Katsomosta ja silloin ei mistään 720p laadusta ollut tietoakaan.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2013/09/1800834/mustakari-listaa-mieleenpainuvimmat-f1-tapahtumatMTV3:n F1-toimittajalla Erkki Mustakarilla on takanaan 411 työviikonloppua formula ykkösissä.
Tulevan viikonlopun Italian GP on Mustakarille viimeinen F1-osakilpailu paikanpäällä työtehtävissä. Loppukauden ajan Mustakari raportoi MTV3.fille ja Radio Novaan kotitoimituksesta käsin.
- Toimittajan urani käynnistyi Monzassa vuonna 1982, kun Keke Rosberg taisteli maailmanmestaruudesta. Nyt on vuorossa 2013 ja Monza. Sieltä mistä tämä reissaaminen alkoi, niin sinne tämä vakavampi reissaaminen nyt loppuu, Mustakari sanoo.