MTV3 & MTV3 MAX & MTV3 katsomo F1-kaudella 2013

Lobosaurus

Jopefani
Sijainti
Suamesa
Loistavaa :) vaihtelu virkistää tosiaan, kun oon katsomo-paketin kautta vain seurannut kisoja tällä kaudella.

FO110K

Banned
Perseestä, että köyhille annetaan mahdollisuus katsoa formuloita. Vois vissiin vaatia jotain elisalta takaisin tästä vkolopusta.
voisi vaatia maikkarilta korvauksia siitä että avaa nastakiikarin löpinät kaikkien kuunneltavaksi, hirveetä schaibea.....

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
voisi vaatia maikkarilta korvauksia siitä että avaa nastakiikarin löpinät kaikkien kuunneltavaksi, hirveetä schaibea.....
Vitsihän toi oli. Mut joo olet oikeassa. Väitti Lotuksen testaavan vielä DRD:tä FP2:ssa, vaikka oli ilmoitettu ennen harjoituksia, että eivät käytä laitetta. No 400 GP:n kokemuksella ei ilmeisesti taustatyötä tarvitse tehdä. :rolleyes: Niin ja Pulkkinen joka ei uskalla korjata Ekin virheitä, vaan tekee myös itsestään idiootin myötäilemällä Ekiä. Vittu mitä paskaa.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Mun mielestä Mtv3 sport 1 tai 2 en muista kummalta tulee, on sairaan hyvä kun kattoo kisaa. Välillä, esimerkiksi joku vuosi Japanissa, kun vettä tuli ja sitä tuli ja sitä tuli. Niin mietti, et mitenköhän paljon kisaa on jäljellä, siis kisa-aika tai vastaavan määrä. Se näkyy siellä ja mä pidän tästä asiasta. :) Pidän myös siitä, että siellä näkyy kuka on varikolla ja näkyy muutenkin hyvin asiat.
Ainoa mitä olen miettinyt on se, että mikä sen In Car kuvan pointti on? Mikä se pointti siinä on? Mut muuten pidän tästä ja paljon. :)

Hakkis

Hitain hämäläinen
Mun mielestä Mtv3 sport 1 tai 2 en muista kummalta tulee, on sairaan hyvä kun kattoo kisaa. Välillä, esimerkiksi joku vuosi Japanissa, kun vettä tuli ja sitä tuli ja sitä tuli. Niin mietti, et mitenköhän paljon kisaa on jäljellä, siis kisa-aika tai vastaavan määrä. Se näkyy siellä ja mä pidän tästä asiasta. :) Pidän myös siitä, että siellä näkyy kuka on varikolla ja näkyy muutenkin hyvin asiat.
Ainoa mitä olen miettinyt on se, että mikä sen In Car kuvan pointti on? Mikä se pointti siinä on? Mut muuten pidän tästä ja paljon. :)
Samat tiedot on nähnyt Live Timingista jo yli 10 vuotta??? Ja nykyäänhän on mistä valita, on virallista ajanottoa, F1LT, Android-sovellusta jne.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Samat tiedot on nähnyt Live Timingista jo yli 10 vuotta??? Ja nykyäänhän on mistä valita, on virallista ajanottoa, F1LT, Android-sovellusta jne.
En ole ikinä kuulutkaan Live Timingistä. :eek: Onneksi olen katsonut joka kisan telkkarista. :)

Turso

Well-known member
Mun mielestä Mtv3 sport 1 tai 2 en muista kummalta tulee, on sairaan hyvä kun kattoo kisaa.
Jos englanti taipuu niin koitappa katsoa joskus SKY:n tai BBC:n tuutista kisa, tai vähintään kisaennakot ja harkat. Eipä se maikkari tunnukaan enää niin hyvältä.

tieri

Banned
MTV3 MAXimum shaibaa

Tänään tuli pitkästä aikaa katsottua aika-ajot maxilta. Nyt valuu korvista verta. Oskari oikein lopussa nasautti coolin nasaali äänensä ihan kybälle, niin kuin ei olisi muutenkin tarpeeksi ärsyttävä ja Salon "mä tiedän kaiken, koska olen paras" asenne ei paljon auttanut. Tästäkö pitäisi vielä maksaa? Sääliksi käy niitä kielitaidottomia, jotka eivät ulkomaisten kanavien tarjonan kanssa pärjää.
Älkää nyt ymmärtäkö väärin. Sekoilee ne niillä ulkomaisillakin (tosin ei ole mustakiikarin voittanutta!) ja vetävät kotiin päin, (Martin Brundle:yuck:) mutta kokonaisuutena on kuitenkin kyse ihan eriluokan lähetyksistä.
Jos MTV3 saisi pakettinsa edes puolittain kuntoon (kiikarille kenkään) ja vähän lihaa luitten päälle (sky:lta voisi apinoida sen touchscreen osuuden), voisi tuosta ehkä jotain maksaakkin.

Hakkis

Hitain hämäläinen
Taisi olla huono diili Maikkarille näyttää juuri tämä viikonloppu ilmaiseksi. Ei taida kauheasti innostaa tilaamaan kanavapakettia, että näkee suomalaisten kyntävän sekä F1:ssä että rallissa. :D

irreta

Active member
Maikkarin ilmaisviikonlopun Formuloiden kuvanlaatu ihmetytti. En oikein meinannut huomata eroa tavallisen SD MAXin ja HD MAXin välillä ollenkaan. Bitratea näytti olevan Elisan kaapelissa saman verran kuin muissakin HD-kanavissa (~8 mb), mutta kuva vaikutti melko kehnolta.

Se ennen kisaa tuleva osuus (mikä pre-race nyt olikaan) oli kuvaltaan vielä enemmän kuraa kuin kisa. Joko maikkari kuvailee sitä kehnolla/vanhalla kameralla tai sitten eivät halua maksaa kaistasta koti-Suomeen.

Muistelin, että siellä on aikaisemmin sentään itse kisalähetyksen kuva ollut melko kunnossa. Onko ne lähetykset olleet laadultaan (siis kuvan :) ) aina noin kehnoja tällä kaudella? Onneksi ei tullut hankittua pakettia.

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Mielestäni Maikkarilla on ihan hyvä "paketti". Vielä kun Mustakiikari heivattaisiin pihalle, ja Pulkkisen tilalle palkattaisiin joku toinen. Saari olisi siinäkin hommassa hyvä, mutta kukas me selostamaan saataisiin?

(Joo, varmasti ulkomailla on parempia. Varsinkin, kun ne puhuvat englantia.)

Viimeksi muokattu:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Sääliksi käy niitä kielitaidottomia, jotka eivät ulkomaisten kanavien tarjonan kanssa pärjää.
Älkää nyt ymmärtäkö väärin. Sekoilee ne niillä ulkomaisillakin (tosin ei ole mustakiikarin voittanutta!) ja vetävät kotiin päin, (Martin Brundle:yuck:) mutta kokonaisuutena on kuitenkin kyse ihan eriluokan lähetyksistä.
Jos MTV3 saisi pakettinsa edes puolittain kuntoon (kiikarille kenkään) ja vähän lihaa luitten päälle (sky:lta voisi apinoida sen touchscreen osuuden), voisi tuosta ehkä jotain maksaakkin.
Mistä voin tilata 1080p-lähetyksenä SKY:n Suomeen kunnon bitratella :confused:

Eeroo

Member
Onko Katsomon F1 lähetykset nykyään HD:na kun sinne on ilmestynyt tälläinen teksti:

"Osoitteessa www.katsomo.fi esitettävissä F1-lähetyksissä päälähetyksen videokuvaa lähetetään 2,5 Mbit/s nopeudella ja 720p HD-laatuisella resoluutiolla, kuvataajuus on 25fps. Parhaan kuvanlaadun saa esiin silloin, kun päälähetyksen kuva on koko näytön tilassa. Lisämateriaalien (mm. tulosmonitori, sijainti radalla -näkymä, incar-kamerakuva) videokuvaa lähetetään puolestaan 1,5 Mbit/s nopeudella."

Itse olen muistaakseni Saksan GP:n viimeksi katsonut Katsomosta ja silloin ei mistään 720p laadusta ollut tietoakaan.

Viimeksi muokattu:

henrizio

väärinkäyttäjä
Itse olen muistaakseni Saksan GP:n viikemesi katsonut Katsomosta ja silloin ei mistään 720p laadusta ollut tietoakaan.
Span harjoituksia tuli katseltua kun oli nyt ilmaiskatselussa. Eihän tosta silverlightista näe mitään tietoja suoraan, mutta kyllä se saattoi 720p olla. Ainakin oli huomattavasti parempi kuin viime kausina ja aikaisemmin vaivannut jatkuva nykiminenkin oli poissa. Jätin tilaamatta tällä kaudella kun ilmaiseksi löytyi parempaa. Span tasoisesta kuvasta voisi jopa jotain maksaa.

Hakkis

Hitain hämäläinen
Onhan se Katsomon kuva huomattavasti lähempänä HD-laatua kuin normi Maxin SD-suttua.
Suurin miinus tulee siitä, että kuva on 20-30 sekuntia perässä TV-lähetystä ja Live Timingia. Jos seuraa kisakommentointia nettifoorumeilla, niin muut ehtivät kommentoida tapahtumaa, jota itsellä ei vielä näkynyt.

Makkonen

Guest
MTV3:n F1-toimittajalla Erkki Mustakarilla on takanaan 411 työviikonloppua formula ykkösissä.

Tulevan viikonlopun Italian GP on Mustakarille viimeinen F1-osakilpailu paikanpäällä työtehtävissä. Loppukauden ajan Mustakari raportoi MTV3.fille ja Radio Novaan kotitoimituksesta käsin.

- Toimittajan urani käynnistyi Monzassa vuonna 1982, kun Keke Rosberg taisteli maailmanmestaruudesta. Nyt on vuorossa 2013 ja Monza. Sieltä mistä tämä reissaaminen alkoi, niin sinne tämä vakavampi reissaaminen nyt loppuu, Mustakari sanoo.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2013/09/1800834/mustakari-listaa-mieleenpainuvimmat-f1-tapahtumat

Välillä hyviäkin uutisia maikkarilta.