Komp.Itsellä sen verran kieroutunut huumorintaju että tuossa JJ-haastiksessa kovinkin paljon hymyilytti paikan valinta...
Enpäs muuten ajatellut tuota ennenkuin huomautit, mutta tosiaanItsellä sen verran kieroutunut huumorintaju että tuossa JJ-haastiksessa kovinkin paljon hymyilytti paikan valinta...
Juu juu, nämä tiedetään. Kaikki jotka suinkin kykenevät, lähettävät omia toimittajiansa kisoihin. Syystä tai toisesta ovat niin viisaaksi katsoneet. Minä silti ihmettelen ja pähkäilen, onko se paikalla oleminen jotenkin ratkaisevaa hyvän lähetyksen kannalta? Ajatellaan toki välillä laatikon ulkopuolellakin.Missä perinteisissä F1-maissa selostajia ei lähetetä paikan päälle? Belgiasta ja Hollannista en tiedä. Lähettääkö Viasat selostajansa kisapaikalle? Paitsi Ruotsia nyt ei voi pitää kovin F1-maana.
Mutta ei Maikkari ole missään vaiheessa ilmoittanut vähentävänsä F1-toimitusta. Päinvastoin viime vuosina satsaus on selvästi lisääntynyt, kun mukaan on tullut 1h suorat ennakkolähetykset aika-ajoista ja 1½h suorat ennakkolähetykset kisoista. Tuskin aikovat tehdä suuria muutoksia näihin.
Tällä tekniikalla ilma vaihtuu ja on raikkaampaaVapaat harjoitukset ja kaksi selostajaa, tuntikausien lähetys, jotenkin tulee sellainen fiilis kuin lämmittäisi taloa kaikki ovet ja ikkunat sepposen selällään.
Tällä tekniikalla ilma vaihtuu ja on raikkaampaa
Sama tuli heti mieleen, ei savua ilman tulta.Liittyisikö Mika Salon lähtemiseen törkeä veropetos ja törkeä kirjanpitorikos? Uskoakseni :ahem::ahem:
Vai sattumaako olisi että M.Salo pidätetään saapuessaan Singaporesta ja vain hiukan sen jälkeen ilmoittaa lopettamisestaan kommentaattorina.
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/mika-saloa-epaillaan-torkeasta-veropetoksesta-pidatys-lentokentalla
Mä luulen enemmän että liittyy siihen rekisteriin tms. mistä puhui julkisuudessa. Meille ei vittuilla.Liittyisikö Mika Salon lähtemiseen törkeä veropetos ja törkeä kirjanpitorikos? Uskoakseni :ahem::ahem: