Mua ei haittaisi, olen kolme vuotta nauttinut SKY:n striimeistä. :ahem:Entä jos käykin, että formuloita ei nähdä millään kanavalla ensi kaudella suomessa? Itseä ei kiinnosta pätkivät ja kaatuilevat nettistriimit milläsattuu kuvanlaadulla ja selostus on jotain moklotusta.
Ennemmin vaikka saksankielistä striimiä, kuin maikkarin kallista twitteröintiä ja muuta tupelointia.Entä jos käykin, että formuloita ei nähdä millään kanavalla ensi kaudella suomessa? Itseä ei kiinnosta pätkivät ja kaatuilevat nettistriimit milläsattuu kuvanlaadulla ja selostus on jotain moklotusta.
Ostettu ulkomailta ja rullaat VPN:llä? Mitä noissa on bitrate?Ennemmin vaikka saksankielistä striimiä, kuin maikkarin kallista twitteröintiä ja muuta tupelointia.
Skylta nautitaan täälläkin formulat ihan HD-laadulla ilman pätkimisiä.
Formuloitten nauttiminen striimien kautta tosin on kaikkea muuta kuin nauttimista jos striimi sattuu kaatumaan tai nettiyhteys katkeamaan ja siinä vaiheessa saa sitten tyytyä hampaiden kiristelyyn jollei MTV MAX satu näkymään television kautta.Ennemmin vaikka saksankielistä striimiä, kuin maikkarin kallista twitteröintiä ja muuta tupelointia.
Skylta nautitaan täälläkin formulat ihan HD-laadulla ilman pätkimisiä.
Mun mielestä ei mitenkään välttämättä. Selostajat voivat keskittyä olennaiseen ja ehkä ne ruudutkin ovat kotistudiossa isommat. Vastustan silti. Oskarin haastattelut paikan päällä olivat aina sentään ihan asiallisia. Ne myös loivat jollain tavalla tunnelmaa. Saadaan me toki vielä näistäkin vielä n. 8 kisaa nauttia tällä kaudella.Olen tässä nyt viikonlopun aikana pohtinut, että tuoko se nyt nykyaikana enää merkittävää lisäarvoa, että selostus tulisi paikan päältä?
Luultavasti ei mutta haluaisin Oskun tekemään haastiksia koska on siinä hommassa huomattavasti luontevampi kuin Pulkkinen :ahem:Olen tässä nyt viikonlopun aikana pohtinut, että tuoko se nyt nykyaikana enää merkittävää lisäarvoa, että selostus tulisi paikan päältä?