MTV3 & MTV3 MAX & MTV3 Katsomo F1-kaudella 2015

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Grid walkit voisi pysyvästi heittää romukoppaan, myös brittikanavilta. Turhaa F1-tallien henkilöstöjen häiriköintiä, kun heillä olisi muutakin tekemistä. Coulthardin räpellyskin oli lähinnä myötähäpeää aiheuttavaa, kun ei oikein ketään ollut saatavissa haastatteluun.
Samaa mieltä Webslaven kanssa. Turistaan itsestään selviä joutavuuksia muodon vuoksi. Samat lätinät aina, lähes samojen naamojen kanssa ainakin maikkarilla ja loppuaika ihmettelyä, ketä uskaltaisi häiritä.

Enemmän tykkään tästä studiokonseptista, kun sieltä voi bongata ihan asiaakin. Ja muutama Saaren tekemä haastattelu paikan päällä (hyvin valmisteltu) on myös hyvä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Samaa mieltä Webslaven kanssa. Turistaan itsestään selviä joutavuuksia muodon vuoksi. Samat lätinät aina, lähes samojen naamojen kanssa ainakin maikkarilla ja loppuaika ihmettelyä, ketä uskaltaisi häiritä.
No sepä se. Mitään sellaista ei koskaan saada irti, mitä ei ennakolta osaisi arvata. Laittaisivat "nauhalta" aiemmin tehtyjä haastatteluita, joissa ehditään vähän syvällisemminkin käsitellä jotain asiaa.

Ja sitten se jenkkihapatus, eli kansallislaulu. Että sekin piti F1:een tuoda. Ennakolta tehtyä haastattelua tai studio-osuutta päälle vaan, jos minulta kysytään. Toisaalta, sopiva hetki käydä jääkaapilla/vessassa/tupakalla. Itse pistän tuossa kohdassa joko äänen pois tai vaihdan kanavaa.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
9286
Sijainti
Helsinki
No sepä se. Mitään sellaista ei koskaan saada irti, mitä ei ennakolta osaisi arvata. Laittaisivat "nauhalta" aiemmin tehtyjä haastatteluita, joissa ehditään vähän syvällisemminkin käsitellä jotain asiaa.

Ja sitten se jenkkihapatus, eli kansallislaulu. Että sekin piti F1:een tuoda. Ennakolta tehtyä haastattelua tai studio-osuutta päälle vaan, jos minulta kysytään. Toisaalta, sopiva hetki käydä jääkaapilla/vessassa/tupakalla. Itse pistän tuossa kohdassa joko äänen pois tai vaihdan kanavaa.
Minkäslaisen lähetyksen sinä haluat?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Minkäslaisen lähetyksen sinä haluat?
No ei minulla muilta osin ole juurikaan valittamista BBC:n ja SKY:n lähetysten suhteen. Maikkarin työtä en hirvittävästi viitsi arvostella, kun resurssit Suomessa ovat mitä ovat, enkä Maikkaria juurikaan nykyään seuraa.

Jos fantasiaosastolle mennään, niin olen kyllä leikkinyt ajatuksella, että FIA ja FOM perustaisivat oman tv-kanavan, joka korvaisi nykyisen World Feedin ja ohjelmaa tulisi läpi viikon. Maksullinenhan se tietysti olisi, mutta kattaisi sitten kaikki FIA:n sarjat, lähettäisi menneitä kisoja arkisin, olisi aiheeseen liittyvää talk showta ym. Olen minä huvikseni laatinut sellaiseen ohjelmakarttaakin.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
No ei minulla muilta osin ole juurikaan valittamista BBC:n ja SKY:n lähetysten suhteen. Maikkarin työtä en hirvittävästi viitsi arvostella, kun resurssit Suomessa ovat mitä ovat, enkä Maikkaria juurikaan nykyään seuraa.

Jos fantasiaosastolle mennään, niin olen kyllä leikkinyt ajatuksella, että FIA ja FOM perustaisivat oman tv-kanavan, joka korvaisi nykyisen World Feedin ja ohjelmaa tulisi läpi viikon. Maksullinenhan se tietysti olisi, mutta kattaisi sitten kaikki FIA:n sarjat, lähettäisi menneitä kisoja arkisin, olisi aiheeseen liittyvää talk showta ym. Olen minä huvikseni laatinut sellaiseen ohjelmakarttaakin.
Harvemmin sinun kanssasi mistään samaa mieltä, mutta toi kanava idea on loistava.
 

speedster?

Well-known member
Liittynyt
11.12.2007
Viestit
498
Positiivisista tämän kauden televisioinneissa. Saari ei ole vielä käyttänyt sanaa "maaginen"!
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
9286
Sijainti
Helsinki
No ei minulla muilta osin ole juurikaan valittamista BBC:n ja SKY:n lähetysten suhteen. Maikkarin työtä en hirvittävästi viitsi arvostella, kun resurssit Suomessa ovat mitä ovat, enkä Maikkaria juurikaan nykyään seuraa.

Jos fantasiaosastolle mennään, niin olen kyllä leikkinyt ajatuksella, että FIA ja FOM perustaisivat oman tv-kanavan, joka korvaisi nykyisen World Feedin ja ohjelmaa tulisi läpi viikon. Maksullinenhan se tietysti olisi, mutta kattaisi sitten kaikki FIA:n sarjat, lähettäisi menneitä kisoja arkisin, olisi aiheeseen liittyvää talk showta ym. Olen minä huvikseni laatinut sellaiseen ohjelmakarttaakin.
Ymmärrän pointtisi. Muilla FIA:n alaisilla sarjoilla on oma tuotantoyhtiö selostusta myöten, F1:ssä FOM vastaa kuvasta ja grafiikoista, muu tekee tv-yhtiöt.
 
Viimeksi muokattu:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
BTW: SKY teemin koko Malesian viikonloppuna oli 25 henkeä
Kannattaa kuitenkin samalla muistaa, että Britanniassa asuu 64 miljoonaa ihmistä ja Sky Sports naksaa ilman alennuksia 45 puntaa kuukaudessa. Kaiken lisäksi Sky vielä myy omaa fiidiänsä mm. Intian ja Australian kanaville.
 
Liittynyt
28.3.2007
Viestit
847
Ei jumalauta tota Kimiläisen turhanpäivästä ja ärsyttävää hihittelyä. Ei ole käytännössä yhtään mitään järkevää tullut ulos suusta nyt aamun harjoitusten aikana. :yuck:
 

mariko

Well-known member
Liittynyt
13.4.2006
Viestit
985
Ei jumalauta tota Kimiläisen turhanpäivästä ja ärsyttävää hihittelyä. Ei ole käytännössä yhtään mitään järkevää tullut ulos suusta nyt aamun harjoitusten aikana. :yuck:
Maikkarille riittää että näyttää hyvältä?
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Ei jumalauta tota Kimiläisen turhanpäivästä ja ärsyttävää hihittelyä. Ei ole käytännössä yhtään mitään järkevää tullut ulos suusta nyt aamun harjoitusten aikana. :yuck:
Kuten Oskari sanoi: "tämä on vakava asia".
 

Hakkis

Hitain hämäläinen
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
2450
Lieköhän vika omassa koneessa vai Katsomossa, mutta eilisestä alkaen suorat lähetykset eivät meinaa pyöriä ollenkaan vaan jäävät bufferoimaan (ladataan videota). Onneksi muutaman kerran kun availee lähetystä, niin alkaa toimia ilman bufferointia.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Kuten Oskari sanoi: "tämä on vakava asia".
Toi tyhjännaureskelu asian suhteen harkoissa oli täysin turhaa katsojien aliarvioimista. Osku ja Emma on kuin joku teinipari joka kikattelee menemään. Tulee ihan yläaste mieleen. :ahem:

Ei silti, väliäkö tuolla toisaalta on kun kyseessä harkat joita harva katsoo muutenkaan.
 

Jone

Well-known member
Liittynyt
18.8.2004
Viestit
777
Sijainti
Savonlinna
Kehuin Emmaa vielä pari viikkoa sitten, mutta nyt meni kyllä huonosti. Liikaa yksinkertaisia läppiä, joita mehusteltiin aivan liian pitkään. Esimerkiksi se ennustus/horoskooppi/tarot-hommeli oli kyllä sellasta paskanjauhantaa, että huh huh...

Toivottavasti keskittyy enemmän asiaan jatkossa. Tuntui, että Oskarikin oli ajoittain vähän vaivautunut ja halusi palata asiaan.
 
Liittynyt
28.3.2007
Viestit
847
Nyt on aika ajoissa paljon vaivaannuttavaa hiljaisuutta. Samaa oli jo harjoituksissa mutta nyt näyttää olevan vielä enemmän.
 

Marussia

Well-known member
Liittynyt
7.1.2014
Viestit
750
Tuli kyllä oikeasti Timppaa ja Ekiä ikävä kun kuunteli noissa harkoissa tuota vitun kikattelua, eihän ne keskittyny ollenkaan koko harkkoihin.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Some-nurkkaus on kyllä suvereenia kamaa, "kuinka kovaa formula kulkee pakilla?" :D
 
Ylös