Ns. asiakeskustelun ja F1-alennustilaa käsittelevän keskustelun puolella horisin seuraavaa:
Mulla ei ole sitten mitään käryä paljonko ne studioporukalle maksavat ja mikä sen osuus on hintojen nostamiseen. Eivät siellä varmasti ilmaiseksi horise, mutta lähetysoikeuksien hinnat taitavat lähestyä sitä kuuluisaa posketonta. Studio-osuus saattaisi olla Maikkarin vastine tai sen yritys maksavalle asiakkaalle, että tästä kannattaa vielä maksaa. Mitä tähän maksukanavapuoleen tulee, niin Suomessa nämä hinnat ovat nykyiselläkin tasolla edullisia verrattuna muuhun Eurooppaan.
Ja se että maikkarin on pakko pitää korkeita hintoja koska "blaa blaa blaa, mussun mussun mussun, euroopan tasolla nää on vielä halpoja jäkä jäkä jäkä".
EI VITTU OLE!!! mä siirryin maksavaksi asiakkaaksi sky.lle . Maksan kaudesta 20 euroa ja saan katsoa kisat suorana, HD kuvana, ilman pätkimisiä kaikilla herkuilla ja täysin laillisesti. Repikää siitä sitten kun perustelette maikkarin hintaa..mä voin avustaa:
- Pienempi markkina
- Vähemmän mahdollisia asiakkaita
- Blaa blaa blaa blaa
Mutta pointti on: Maikkarin hinta ei ole halpa verrattuna euro hintoihin!
Tässä ois maikkarille teesit:
1. Hinta n. 50eur kausi
2. Samalla hinnalla sekä teevee että nettikatselu mahdollisuus ( ja nin että se oikeasti toimii 100% varmuudella katsojien määrästä riippumatta)
3. HD kuvaa, ilman pätkimisiä (etenkin netin kautta katsottaessa)
Karkkeina voitte sitten lisätä jos rahaa jää:
1. Studio
2. Vieraat
3. Pakollisen bikini_tytön
4. Lavasteet
Kannattaisi kokeilla tota konseptia, saattais tulla ilmasten streamien katsojat asiakkaiksi ja sitten meikäläiset (ketkä maksaa skylle siitä että saa katsoa heidän lähetystä) saattaisi alkaa valumaan myös takaisin teille.
Itse lopetin maikkarin tilaamisen kun elisan f1 paketti roumutettiin.