MTV3 normilähetykset 2006

Hermanni

Well-known member
Liittynyt
30.1.2006
Viestit
341
Sijainti
Mänttä Finland
Omasta mielestäni vastinetta rahoille MTV3+ paketissa on 110%.
Mikään ei toissavuonna syönyt miestä kuin mainoskatkot juuri silloin kuin jotain käänteentekevää kisassa tapahtui.
Kilpailua kohden tuo hinta on kyllä naurettavan halpa, varsinkin kun saa seurata GP2 kisatkin.
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Lehmuskallion Tatu vastasi sähköpostiini:

Tervehdys

MTV Oy on päättänyt lopettaa toistaiseksi maksullisten ohjelmien jakelun,
joten entisenlaista F1+ palvelua ei ole 2006 tarjolla. Silti on hyviä
uutisia, sillä MTV3+-kanavalla esitetään vanhaan malliin enemmän
F1-ohjelmistoa itse Maikkariin verrattuna. Kaikki harjoitukset ovat
edelleen ohjelmassa ja muutakin lisäohjelmaa on luvassa. Ennen kisaa
tulevaa studiota ei ole poistettu, vaan se on siirretty radalle,
Tiedotamme F1-ohjelmistosta terkemmin piakkoin.

Terveisin

Tatu Lehmuskallio
MTV3 urheilupäällikkö
 

Niksi

Niksittäjä
Liittynyt
4.3.2005
Viestit
457
Sijainti
Vaasa
Eikö mennyt kaupaksi vai?

No ihan sama, kunhan plussan puolelta ei tule yhtäkään mainosta.
 

Felix

Well-known member
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
1258
Niksi sanoi:
Eikö mennyt kaupaksi vai?

No ihan sama, kunhan plussan puolelta ei tule yhtäkään mainosta.
Tottakai sieltä tulee mainoksia, ei maikkarilla ole mitään intrressejä vain hyvää hyvyttään lähettää plussa-kanavalla kisoja ilmaiseksi ilman mainoksia. Huonoa pisnestä tuollainen...
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
toisaalta ymmärtää että+ paketti lopetettiin, ei varmastikaan tuonut niin paljon katsojia kuin halusivat (tuo hinta _kuitenkin oli aika suolanen todella monelle ihmiselle)
lopettamisen sijaan olis ainakin itse toivonut hintaan pudotusta (30-50%) mutta käyhän tämä näinkin, itse en ole tuota pakettia ostanut menneinä vuosina ja ostamatta olis jänny nytkin...
 

äxä

Johtaja
Liittynyt
26.1.2006
Viestit
502
Sijainti
Maranello
Jonkki sanoi:
MTV Oy on päättänyt lopettaa toistaiseksi maksullisten ohjelmien jakelun, joten entisenlaista F1+ palvelua ei ole 2006 tarjolla.
No ihan prkl:een kiva homma nyt tämä sitten. Eli on sitten pakko katsoa mainoksia viiden minuutin välein ja kaikki ratkaisut jää näkemättä kisoista. :jaska:

V***u siirtyis kisat nyt äkkiä muualle tuolta maikkarilta s*****a!
Hermot menee.

:mad: :thumbdown :nope:
 

Hakkis

Hitain hämäläinen
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
2450
Minä olisin enemmän kuin tyytyväinen, jos Mtv3 aikoo näyttää kaikki sessiot suorina harjoituksia myöten ILMAISEKSI. Ei mainoksista niin väliä. Ja hyvä kun päästään sisästudiosta eroon. Baana-studio rules :thumbup:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16918
:ahem: :ahem: :ahem:


Toivottavasti plussalla mainokset on niin lyhyitä mitä oon joskus nähny, et yks mainos välissä ainakin, kun tuli viime vuon se inside gp. :thumbup:
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Harjoitukset nyt on ihan saman tekeviä. Eipä niitä kuitenkaan tule katsottua kuin korkeintaan ensimmäisestä GP:stä vähän vilkaistua. Mieluummin mä sieltä plussalta olisin GP2:sta katellut.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Niksi sanoi:
Eikö mennyt kaupaksi vai?
Mahdollista, tappiollisenahan se kuulemma pyöri. Ei sellaista kannata pitkään jatkaa. Tosin tuosta viestistä saa sellaisen kuvan, että kyseessä on laajempikin linjaus pois maksullisuudesta. Ei mikään pelkästään F1:ä koskeva yksittäisratkaisu.
No ihan sama, kunhan plussan puolelta ei tule yhtäkään mainosta.
Jollain ne lähetykset on maksettava, jos katsojia ei niistä laskuteta. Eli tulee mainoksia.
FO110K sanoi:
(tuo hinta _kuitenkin oli aika suolanen todella monelle ihmiselle)
En ymmärrä miten F1+ voidaan katsoa kalliiksi. Kertasummana 59 euroa voi olla joillekin iso, mutta kun sitä vertaa siihen ohjelmamäärään jonka sillä sai, niin aivan älyttömän halpaahan se oli. Pari baari-iltaa väliin niin se on siinä.
Otto Hokkanen sanoi:
Harjoitukset nyt on ihan saman tekeviä. Eipä niitä kuitenkaan tule katsottua kuin korkeintaan ensimmäisestä GP:stä vähän vilkaistua.
Puhu vain omasta puolestasi. Minä katsoin käytännössä kaiken mitä Maikkari tarjosi. Perjantain vapaiden aikaan olin tietenkin töissä, mutta katsoin nekin useimmiten jälkilähetyksinä.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Harmillista jos MTV3+:sta tulee ilmainen ja siten mainoksellinen. Mieluummin maksaisin vähän rahaa edellisten vuosien tapaan ja näkisin kisat ilman katkoja. Nyt mainoksia tullee aivan yhtä paljon kuin MTV3:ltakin, eli ihan liikaa minun makuuni. Pitää taas ruveta kikkailemaan MTV3:n ja RTL:n kanssa, ja joskus niilläkin menee katkot samaan aikaan.

Tietysti jos MTV3+:lta näkee kaikki sessiot (vaikka mainoksillakin) ilmaiseksi, niin ei tietysti voi kovin paljon valittaa tarjonnasta.
 

Tehomylly

Vihainen mies
Liittynyt
24.3.2002
Viestit
610
Sijainti
Tampere
Hyvä näin.

Itse en maksa ihan periaatteesta mistään TV-kanavista oli laatu ja mainoksettomuus sitten kuinka hyvää tahansa.
 

Jere1983

Well-known member
Liittynyt
11.3.2001
Viestit
2972
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Charlie sanoi:
Tietysti jos MTV3+:lta näkee kaikki sessiot (vaikka mainoksillakin) ilmaiseksi, niin ei tietysti voi kovin paljon valittaa tarjonnasta.
Jep, ainoa mitä oikeastaan jää kaipaamaan on GP2 ja mainokseton kisalähetys. Harkoissa ja aika-ajoissa mainoksilla ei minulle ole niinkään väliä kunhan aika-ajojen mainokset tulee niiden uusien sessioiden väleissä.
Vaikuttikohan tuon paketin poistumiseen se, ettei GP2:ssa aja enää suomalaisia?
Sattuuko kenelläkään olemaan tietoa kanavista, jotka lähettävät ensi kaudella GP2 kisoja? Oli viime kaudella sellasta kilvanajoa, että sen näkemisestä voisi vähän maksaakin.
 

Hermanni

Well-known member
Liittynyt
30.1.2006
Viestit
341
Sijainti
Mänttä Finland
Charlie sanoi:
Harmillista jos MTV3+:sta tulee ilmainen ja siten mainoksellinen. Mieluummin maksaisin vähän rahaa edellisten vuosien tapaan ja näkisin kisat ilman katkoja. Nyt mainoksia tullee aivan yhtä paljon kuin MTV3:ltakin, eli ihan liikaa minun makuuni. Pitää taas ruveta kikkailemaan MTV3:n ja RTL:n kanssa, ja joskus niilläkin menee katkot samaan aikaan.

Tietysti jos MTV3+:lta näkee kaikki sessiot (vaikka mainoksillakin) ilmaiseksi, niin ei tietysti voi kovin paljon valittaa tarjonnasta.
Niinpä...
Nyt syö kyllä kun pientä eläintä kun tuon MTV3 plus paketin pois vetivät.....
Se on varma että ilmaiseksi (Ilman mainoksia) ei lähetyksiä saada, tiedä vaikka tunkisivat niitä entistä enemmän kun formuloiden suosio on huipussaan ja katsojia julmetusti (Ihanteellinen ajankohta mainostajille)!
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Jere1983 sanoi:
Vaikuttikohan tuon paketin poistumiseen se, ettei GP2:ssa aja enää suomalaisia?
Tuskin, sehän tuli muutenkin mukaan vain hintaan sisältyvänä bonuksena.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Olisi mielenkiintoista tietää mitkä ovat minimikustannukset kaikkien sessioiden näyttämiseen MTV3+:lla. Siis ilman mitään studioita tai muuta toimituksellista sisältöä. Pelkät sessiot joko selostuksella tai ilman.

GP2:n mielenkiinnon lasku suomalaisittain on varmasti vaikeuttanut paketin markkinointia, ja ehkä siksi maksullisuudesta luovuttiin.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Hieno homma että saadaan harjoituksetkin ilmaisiksi :thumbup:
 

warre1

Well-known member
Liittynyt
8.7.2005
Viestit
386
Sijainti
Kouvola
Täytyy myös muistaa että nyt salaus ja laskutusjärjestelmän kulut olis pitänyt kattaa yksin f1+ asiakkaiden maksuista kun viime vuonna maksullisten sm-liiga lähetysten tilaajat olivat mukana maksamassa noita.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
WebSlave sanoi:
En ymmärrä miten F1+ voidaan katsoa kalliiksi. Kertasummana 59 euroa voi olla joillekin iso, mutta kun sitä vertaa siihen ohjelmamäärään jonka sillä sai, niin aivan älyttömän halpaahan se oli. Pari baari-iltaa väliin niin se on siinä.
yksittäisestä ohjelmasta se on paljon, jos ottaa huomioon että se maksaa yli 3€ kisaa kohden (samaa tasoa kuin leffan vuokraaminen) ja jos ei meinaa katsoa GP2 sarjaa niin aika tyyristä on pelkkien mainoksien poistamisesta...

Baarireissuihin tuota on vaikea rinnastaa, "totuus" kuitenkin on että kännissä rahaa riittää viinaan aina :D
Muistetaan myös että se korttikin maksaa (niin, vähissä on muut maksuohjelmat digipuolella, eli kyllä se kortin hintakin pitää lykätä tuohon mukaan) ja myös se että joillekin kortinlukijalla varustetun digiboksinkin hinta on saattanut kohota yli budjetin verrattuna normaaliin...

noh mut vain mun mielipide....
 
Ylös