Jonkki
Press Play ►
Mulle F1+ maksoi viime vuonna 49+30+20€=98e. Eli itse palvelu (ei alusta), palveluiden avausmaksu ja kortin vuosimaksu. Siihen päälle vielä Digiboksi 120€, joten ei se nyt niiiin halpaa lystiä ole.
Lähinnä laki tuon taitaa estää.Pasi73 sanoi:Ainut asia mikä varmasti nyt tulee syömään miestä on ne mainoskatkot kesken F1-kisojen, ne on suoraan sanottuna perseestä ja syvältä. Mainokset vois laittaa pyörimään pikkuruudussa kuvan yläreunaan.. jos mainostajat ei tähän suostu, niin sitten vaikka jopa puolet kuvasta olis mainoksia ja toisessa puolessa tulis F1-kisaa.. mainosten ajaksi jokainen itse saisi valita äänet tv:n left/right -säädöillä. Jooh.. se oli taas vain märkää unta.
No jos olisi hankkimassa pakettia vain mainoksettomuuden takia. Itse hommasin sen myös vapaiden harjoitusten ja suorien aika-ajojen takia. Kaupan päälle tuli sitten GP2, Inside GP ja lisästudioita. 3 eurolla sai siis pelkkää suoraa lähetystä 6 tuntia (alkukaudesta 7 h) ykkösiä ja Euroopan kisoissa GP2:a kolmisen tuntia lisäksi. Aika halpa tuntihinta.FO110K sanoi:yksittäisestä ohjelmasta se on paljon, jos ottaa huomioon että se maksaa yli 3€ kisaa kohden (samaa tasoa kuin leffan vuokraaminen) ja jos ei meinaa katsoa GP2 sarjaa niin aika tyyristä on pelkkien mainoksien poistamisesta...
No joo, itse hankin ensimmäisen paketin jo 2004, jolloin Kaapelikorttia ei vielä ollut. En muista varmasti, mutta Soneran kortti taisi tulla kaupan päälle, kun otin Soneran kanavapaketin samalla. Niin ja nykyisin näkyy Canal+:kin, joten kyllä tuota maksullistakin ohjelmaa tulee, jos on kiinnostusta maksaa.Muistetaan myös että se korttikin maksaa (niin, vähissä on muut maksuohjelmat digipuolella, eli kyllä se kortin hintakin pitää lykätä tuohon mukaan)
hieman huono vertaus kun Canal+:n mukana tulee monta muutakin kanavaa joilta tulee ohjelmaa melkein 24/7....Hakkis sanoi:Mutta paljonko maksoi esim. viime vuoden DTM-kisojen seuraaminen Canal+:lta? Ja siten verrattuna F1+-pakettiin. :wink:
Kaupalliselle kanavalle ne kuitenkin menee. Ja mainoksia silloin tulee. Mainoksia myymällä lafka takoo katos rahaa.äxä sanoi:No ihan prkl:een kiva homma nyt tämä sitten. Eli on sitten pakko katsoa mainoksia viiden minuutin välein ja kaikki ratkaisut jää näkemättä kisoista. :jaska:
V***u siirtyis kisat nyt äkkiä muualle tuolta maikkarilta s*****a!
Hermot menee.
:thumbdown :nope:
Mutta mikäli ei ole kiinnostunut elokuvista tms. ja vain ainoastaan DTM:stä, on hinta aivan järkyttävä tuntia kohden. Tuon takia en esimerkiksi Canal+:lle toivo F1-lähetysoikeuksia, jos tarvitsee maksaa 29€/kk pelkästään siitä, että voi nähdä F1-kisoja.FO110K sanoi:hieman huono vertaus kun Canal+:n mukana tulee monta muutakin kanavaa joilta tulee ohjelmaa melkein 24/7....
Itsellä on Canal+, ja siihen itseasiassa tuota vertasinkin....
(niin, ei muakaan kiinnosta F1 lähetyksissä ne extrat, vaan kisa + aika-ajo )Hakkis sanoi:Mutta mikäli ei ole kiinnostunut elokuvista tms. ja vain ainoastaan DTM:stä, on hinta aivan järkyttävä tuntia kohden. Tuon takia en esimerkiksi Canal+:lle toivo F1-lähetysoikeuksia, jos tarvitsee maksaa 29€/kk pelkästään siitä, että voi nähdä F1-kisoja.
Hakkis sanoi:Mutta mikäli ei ole kiinnostunut elokuvista tms. ja vain ainoastaan DTM:stä, on hinta aivan järkyttävä tuntia kohden. Tuon takia en esimerkiksi Canal+:lle toivo F1-lähetysoikeuksia, jos tarvitsee maksaa 29€/kk pelkästään siitä, että voi nähdä F1-kisoja.
no harovin se SC on kymmeniä kierroksia siellä ajellut putkeensooda sanoi:Yleensä kyllä maikkari osaa sijoittaa mainoskatkot surkeasti. Näytetään turva-auton perässä ajelua kymmeniä kierroksia ja kun SC poistuu, tulee mainoskatko.
Sama homma on elokuvienkin kanssa. Mainoskatkot tulee parhaimmillaan kesken lauseen. Formulat Neloselle niin mainoskatkojen paikat ovat paremmin kohdallaan. Nelonen on kaikella tavalla kolmosta tasokkaampi kanava. Kunnon selostaja vain pitäisi saada.sooda sanoi:Yleensä kyllä maikkari osaa sijoittaa mainoskatkot surkeasti. Näytetään turva-auton perässä ajelua kymmeniä kierroksia ja kun SC poistuu, tulee mainoskatko.
Nelosen ajankohtaisohjelmat oli presidentinvaaleissa riman alitus! Siinä maikkari pesi Nelosen 100-0!Antti82 sanoi:Nelonen on kaikella tavalla kolmosta tasokkaampi kanava. Kunnon selostaja vain pitäisi saada.
Puhumattakaan suuremmasta ja vieläpä vuosittain nousevasta TV-maksusta, ja itse telkkarihan vasta kallis olikin ja sähkölaskukin pitäisi maksaa...FO110K sanoi:ja myös se että joillekin kortinlukijalla varustetun digiboksinkin hinta on saattanut kohota yli budjetin
OT: Älä nyt rupea lahjakkaasti sekoittamaan Canal+ -kanavien ja Canal Digitalin tarjontaa keskenään. Ei se hintakaan sitten ole se sama 29e/kk kun otetaan kaikki muutkin kanavapaketit mukaan...FO110K sanoi:Canalin valikoimaan nyt kuuluu paljon muutakin kuin leffoja, mm. Discovery, Disneyt, Animal Planet, urheilukanava, Eurosport 1 & 2, CNN, BBC World & One, SkyNews, MTV, VH1, jnejne...
jos kerran vertaa lähetystunteihin, niin Canalin hinta pätkii minuutti hinnassa F1+ paketin suhteellisen helposti...
jaah, kyllä mulla ainakin tuli lautanen ja viritin + kortti ilmaseksi kun Digitalin kanavapaketin ostin (hain),Charlie sanoi:OT: Älä nyt rupea lahjakkaasti sekoittamaan Canal+ -kanavien ja Canal Digitalin tarjontaa keskenään. Ei se hintakaan sitten ole se sama 29e/kk kun otetaan kaikki muutkin kanavapaketit mukaan...
no tällä hetkellä omaan kanavapakettiin kuuluu:Charlie sanoi:En usko että yksikään Canal+ -tilaaja nauttii kaikista kanavien tarjoamasta ohjelmatyypeistä (urheilu, elokuvat, sarjat, aikuisviihde jne). Jokainen poimii sieltä omansa ja maksaa kuitenkin kaikesta.
Joko muistat väärin tai sitten sulla on sellainen kampanjatuote joka ei ainakaan minun silmiini ole osunut. Joka tapauksessa viihdepaketin normaalihinta on 45e/kk.FO110K sanoi:jaah, kyllä mulla ainakin tuli lautanen ja viritin + kortti ilmaseksi kun Digitalin kanavapaketin ostin (hain),
ja jos en nyt väärin muista niin sen hinta on nimenomaan tuo 29€/kk....