MTV3:sen digitaalinen F1+ paketti

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Jacques sanoi:
OK lukaisen.. :)

Tulipa muuten mieleen että mitenköhän maikkari menettelee mainoskatkoksille siirrossa tavallisessa lähetyksessä? Siirrytäänkö mainoksille varoittamatta vai sanooko selostajat joka kerta että nyt mainoksille, vaikka sama ääni kuuluu myös digipuolella?

Lisäksi tuli mieleen sellainen että aiemminhan jos mainosten aikana tapahtui jotain jännittävää niin se näytettiin nauhalta. Näytetäänköhän nyt enää sitten nauhalta ollenkaan jos joku kärkikuski esim. ajaa ulos maainosten aikana? Täytyy vain toivoa että maikkarilla olisivat edes pohtineet näitä asioita.. :)
Sanomisista en tiedä, mutta lain mukaan mainoskatkot pitää selvästi erottaa itse lähetyksistä eli ainakin se jatkuu-lappu säilyy.

Luulisi, ettei ilmaiseksi katsoviin viitsitä pahemmin panostaa, kun tarjolla on maksullinen vaihtoehto.:D

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Pohdiskelin tuota selostusjuttua jossain jo aiemmin. Eiköhän homma mene analogikanavaa katsottaessa ihan samalla tavalla kuin aiemminkin. Katkot alustetaan ja tunnukset ym. näkyvät vanhaan malliin.

Yksi mahdollisuus voisi tietysti olla sekin, että digikanavalla ei olisi selostusta mainoskatkojen aikana. Eikä se olisi välttämättä mikään huono juttu, saisi välillä kokeilla miltä kisa kuulostaa ilman selostusta. Ja saisivatpa selostajatkin levätä hetken kisan aikana.

Ainakin pientä mainostusta plus-palvelun mainoksettomuudesta on varmaan lähetyksissäkin tulossa. Toivottavasti se ei kuitenkaan ole yliammuttua.

FO110K

Banned
Jacques sanoi:
Matin lausahdus meni about näin: "Villeneuve ajaa ulos... Onkohan Villeneuve loukannut itseään kun hän nilkuttaa jalkaansa... Mika Salo haalarit pesuun, pian pääset taas ajohommiin"..
Eipä tossa hirveästi tulkinnan varaa jäänyt mitä Matti toivoi. :tongue:
Ton mä ainakin mieltäisin vitsiksi, sen verran usein moisia muistaakseni mati laukoi aikanaan... Jos ko tilanteessa Mika olis ollut kyseessä JV:n sijasta, ja Salolle se tyrkkäis ajopaikkaa ni en mä olis ollu pahoillani, päinvastoin, jos loukkaantuu ja korvaaja täytyy hankkia, ni kuka sopii paremmin ku suomalainen ;)

FO110K

Banned
Jacques sanoi:
Paljonkohan tollanen CAM-moduuli sitten maksaa?
Onnko noissa digiboxeissa muuten suuriakin eroja, tai siis mitä ne erot on, kun on niin suuria vaihteluja hinnoissa?
CAM moduulista ei tietoa, mut itsellä on nyt ollut 5kk tollanen Humax CX1201T, pelannut hyvin, pienen kokonen ja omaa kortinluku paikan.... hintaa muistaakseni oli joku 150eur (tv:n kyljes).... tyytyväinen itse olen ollut.

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
Kumma juttu tosiaan että Matin ja ekin tietämyksestä höpötetään kaikenlaista. Matti tietää lajista aivan yhtä paljon kuin tuomisen porukka, tähän lisänä myös että matti osaa hehkuttaa ja tuoda jännitystä muuten aivan karmealta tuntuvaan (esim tuomisen selostuksien aikana) tylsyyteen joka kisoissa joskus on.
ainoa millä saadaan meininkiä mukaan on kunnon hehkutukset.

holvius

Well-known member
Sijainti
Tampere
rallu sanoi:
Itellä myös Nokia 210T mutta onneksi on Canal Digitalin CAM. Eikös se ole sama?
Taitaa olla vanhempi versio Camista. Mielestäni pitäisi toimia. Karpow kuitenkin tuolla tekniikka topicissa vakuuttavalla rintaäänellä totesi, että pelaa vain uusissa versioissa.

Jaahas se olikin jo selostettu. Muistaakseni kolmosen pystyy myös kotikonstein ohjelmoimaan neloseksi.

Viimeksi muokattu: