Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Ettei vaan ois ollu Jahvari salanimellä ja teitte miljuunia rahhoo ihan tosta vaan!Vellu sanoi:Ei ku se oli Farbooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood!
Ettei vaan ois ollu Jahvari salanimellä ja teitte miljuunia rahhoo ihan tosta vaan!Vellu sanoi:Ei ku se oli Farbooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood!
En tiä, mitä se teki, mutta mä nyt ainakin ammuin ongelmia.Runar ja Kyllikki sanoi:Ettei vaan ois ollu Jahvari salanimellä ja teitte miljuunia rahhoo ihan tosta vaan!
Se hujjas sua!!! Sinä aikana kun sä ammuit onkelmia, se todennäkösesti teki jollain iranilaisella pensaklupia vastaavalla systeemillä miljuunia tollareita!!Vellu sanoi:En tiä, mitä se teki, mutta mä nyt ainakin ammuin ongelmia.
Kerran olen nähnyt. Nyt on boxissa. Veljeni on nimennyt tuon yhdeksi suosikeistaan.Knoukkari sanoi:Big Lebowski, Neloselta kakskytäyksreikäreikä!
Nauhalle mennee, kun juomassa olen.Jr- sanoi:Shield kohta neloselta.
Kuka nyt tommosia? Yhtä saastutusta ja epäurheilua koko touhu.Huomenna
MTV3 MAX 14.50
Formula 1: aika-ajot
Sunnuntaina
MTV3 MAX 14.50
Formula 1: osakilpailu
Kovin oli herkkää ja lyyristä. Erityisesti miellytti jo 1970-leffaan mukaan otettu elokuvan päähenkilön pisniiksenNelonen klo 00.25
Väkivallan vihollinen
Loistelias pukudraama seuraa herkän ajattelijan (Charles Bronson) tutkimusmatkaa kohti ihmismielen syvimpiä kysymyksiä: "Kumpi oli ensin?", "Kussa mun hopoti?" ja "Mitä V***ua?"
En tiä, vaikka oliskin. Aiheesta kolmanteen, sillä oli jossain vaiheessa alaisena yks Mehnroosh, joka oli aika namun näköinen nainen. Opetin sille (ja parille muulle maalaisellensa) vähäsen juttuja.Se hujjas sua!!! Sinä aikana kun sä ammuit onkelmia, se todennäkösesti teki jollain iranilaisella pensaklupia vastaavalla systeemillä miljuunia tollareita!!
just nyt, aivan parhautta.Tänään tulee Hyvät, pahat ja rumat.