AJ
Well-known member
Täh? Eikö Conan olekaan Lordi?Niin, ja tänäänhän on Lordi Conanin vieraana, ellei joku sattunut muistamaan.
Täh? Eikö Conan olekaan Lordi?Niin, ja tänäänhän on Lordi Conanin vieraana, ellei joku sattunut muistamaan.
Hyvin ja ytimekkäästi sanailtu:thumbup:Forumillakin leffa otettu vastaan varsin positiivisesti.:frank:
Joo niin oli ja jonkun biisin siinä veivasivat ihan kuuluvan kannustuksen säestämänä. Ilmeisesti show-meininki upposi talkshow:ta katsomaan tulleeseen yleisöön.Niin, ja tänäänhän on Lordi Conanin vieraana, ellei joku sattunut muistamaan.
Mulla lojunut toi hyllyssä nyt varmaan puoltoista vuotta Killingin ja Killer's kissin kanssa. Edelleen kaikki katsomatta, en oikeastaan tiedä miksi. Varmaan puistattaa ajatus siitä että uutta Kubrickia ei silmien eteen tuoda kun kaikki on katsottu. Täytynee vilkuilla pois kun on sopiva hetki.Paths of Glory, Kunnian polut
Sen verta monta vuotta aikaa edellisestä näkemiskerrasta, jotta pitää kyllä katsoa.
Ilmeisesti, itse biisi ei oikein kulkenut. Äänentoistossa oli varmaan jotain häikkää, kun laulu oli liian päällä ja kitara ei kuullut käytännössä lainkaan.Joo niin oli ja jonkun biisin siinä veivasivat ihan kuuluvan kannustuksen säestämänä. Ilmeisesti show-meininki upposi talkshow:ta katsomaan tulleeseen yleisöön.
Muutaman sanasen Conan toisinaan vaihtaa, ja on niitä istunut silloin tällöin vieraaksikin. Itsellänikin oli mielikuva, että bändi olisi huomioitu paremmin. Muistaakseni jossain oli maininta, että Conan oli esitellyt bändin jäsenetkin. Ilmeisesti sitten vain studioyleisölle.Jostain ennakkotiedoista poiketen (tai mistä mielikuvasta nyt puhunkaan) olin käsittänyt et myös Putaansuon haastattelua olisi ollut luvassa. Näin ei kuitenkaan käsikirjoitus mennyt. Ei kai Conanissa vierailevia bändejä yleensäkään haastatella, eli ihan loogista.
Yleensä mua harmittaa, että en oo ehtinyt katsomaan ohjelmia, joita täällä mainostetaan. Siis yleensä. Ei tässä tapauksessa.Televisiot Urheilukanavalle, sieltä tulee El Classico ihan just
22.45 Espanjan jalkapalloliiga LIVE: Barcelona - Real Madrid
Sama. Paitsi että yleensä ei harmita. Eikä tässäkään tapauksessa.Yleensä mua harmittaa, että en oo ehtinyt katsomaan ohjelmia, joita täällä mainostetaan. Siis yleensä. Ei tässä tapauksessa.
Kiitos, vaikka poikani kyllä jo asiasta ehti tiedottaa. Todellinen klassikko. Urheilun ystävä ei enempää voi pyytää.Televisiot Urheilukanavalle, sieltä tulee El Classico ihan just
22.45 Espanjan jalkapalloliiga LIVE: Barcelona - Real Madrid
Onko tämä tullut ennenkin vai muistanko höpöjä?TÄNÄÄN SITTEN JOKAINEN MUISTAA KATSOA
Grönholm Suomesta
TV2 Klo: 18.15 Pvm: 21.12.2008
Marcus Grönholm kertoo vaikeasta tiestään rallimaailman huipulle. Kaksinkertainen maailmanmestari halusi aikanaan lajin pariin, vaikka oma isä oli kuollut ralliautolla harjoitellessaan.
Ei ainakaan lue 'uusinta'.Onko tämä tullut ennenkin vai muistanko höpöjä?
Olipa mitään saamaton.Muistakaas.
Jep, oli kyllä kehno suorastaan.Olipa mitään saamaton.