Muistakaa katsoa

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Niin, ja tänäänhän on Lordi Conanin vieraana, ellei joku sattunut muistamaan.
Joo niin oli ja jonkun biisin siinä veivasivat ihan kuuluvan kannustuksen säestämänä. Ilmeisesti show-meininki upposi talkshow:ta katsomaan tulleeseen yleisöön.

Jostain ennakkotiedoista poiketen (tai mistä mielikuvasta nyt puhunkaan) olin käsittänyt et myös Putaansuon haastattelua olisi ollut luvassa. Näin ei kuitenkaan käsikirjoitus mennyt. Ei kai Conanissa vierailevia bändejä yleensäkään haastatella, eli ihan loogista.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Paths of Glory, Kunnian polut
Sen verta monta vuotta aikaa edellisestä näkemiskerrasta, jotta pitää kyllä katsoa.
Mulla lojunut toi hyllyssä nyt varmaan puoltoista vuotta Killingin ja Killer's kissin kanssa. Edelleen kaikki katsomatta, en oikeastaan tiedä miksi. Varmaan puistattaa ajatus siitä että uutta Kubrickia ei silmien eteen tuoda kun kaikki on katsottu. Täytynee vilkuilla pois kun on sopiva hetki.

WebSlave

Trackman
Joo niin oli ja jonkun biisin siinä veivasivat ihan kuuluvan kannustuksen säestämänä. Ilmeisesti show-meininki upposi talkshow:ta katsomaan tulleeseen yleisöön.
Ilmeisesti, itse biisi ei oikein kulkenut. Äänentoistossa oli varmaan jotain häikkää, kun laulu oli liian päällä ja kitara ei kuullut käytännössä lainkaan.
Jostain ennakkotiedoista poiketen (tai mistä mielikuvasta nyt puhunkaan) olin käsittänyt et myös Putaansuon haastattelua olisi ollut luvassa. Näin ei kuitenkaan käsikirjoitus mennyt. Ei kai Conanissa vierailevia bändejä yleensäkään haastatella, eli ihan loogista.
Muutaman sanasen Conan toisinaan vaihtaa, ja on niitä istunut silloin tällöin vieraaksikin. Itsellänikin oli mielikuva, että bändi olisi huomioitu paremmin. Muistaakseni jossain oli maininta, että Conan oli esitellyt bändin jäsenetkin. Ilmeisesti sitten vain studioyleisölle.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Televisiot Urheilukanavalle, sieltä tulee El Classico ihan just

22.45 Espanjan jalkapalloliiga LIVE: Barcelona - Real Madrid

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma

Yleensä mua harmittaa, että en oo ehtinyt katsomaan ohjelmia, joita täällä mainostetaan. Siis yleensä. Ei tässä tapauksessa.

haju

Banned

Kiitos, vaikka poikani kyllä jo asiasta ehti tiedottaa. Todellinen klassikko. Urheilun ystävä ei enempää voi pyytää.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
TÄNÄÄN SITTEN JOKAINEN MUISTAA KATSOA

Grönholm Suomesta

TV2 Klo: 18.15 Pvm: 21.12.2008

Marcus Grönholm kertoo vaikeasta tiestään rallimaailman huipulle. Kaksinkertainen maailmanmestari halusi aikanaan lajin pariin, vaikka oma isä oli kuollut ralliautolla harjoitellessaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
TÄNÄÄN SITTEN JOKAINEN MUISTAA KATSOA

Grönholm Suomesta

TV2 Klo: 18.15 Pvm: 21.12.2008

Marcus Grönholm kertoo vaikeasta tiestään rallimaailman huipulle. Kaksinkertainen maailmanmestari halusi aikanaan lajin pariin, vaikka oma isä oli kuollut ralliautolla harjoitellessaan.
Onko tämä tullut ennenkin vai muistanko höpöjä?

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Mä en edes tiennyt,että marcuksen isä oli rallikuski.Marcuksen ilmeestä tossa näki,että raapaisee vieläkin syvältä:(

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Olis Bossesta saanut tehdä vaikka parin tunnin dokkarin. Ja miksei vaikka kaikista suomalaisista rallimestareista.
Vähän turhaa kiirehdettiin, varsinkin uran loppupuolta ei käsitelty ollenkaan.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Päivä ilman sotaa

TV1 Klo: 15.05 Pvm: 24.12.2008

(Joyeux Noël/Ranska 2005, 111') Humaani, tosipohjainen elokuva vihollissotilaista, jotka ensimmäisen maailmansodan juoksuhaudoissa tekevät omin päin aselevon joulun ajaksi. O: Christian Carion.