Black Leopard
Pantera negra
Obama on hankkinut kunnioittavan määrän lämmittelijöitä.
Ohjelmasarja voitti vastikään "Best Documentary Series at the British Broadcast Awards 2009".Torstaisin esitettävä Lajien synty -dokumentin osa 2/3 tulee vajaan tunnin päästä uusinta:
Julmistelua, rääkymistä, riehumista, kiroamista, takapuolen näyttämistä ym. meuhkaamista. Tv -sovitus kliseinen ja muodin mukainen, juuri valmistuneen kaverin tekemä. Ei ollut mun juttu tämä.Yle Teema klo 21.00 Kristian Smedsin Tuntematon Sotilas.
Tuolla on oma kulttuurihistoriallinen arvonsa, sen myönnän, mutta itse en ole koskaan pitänyt Mikko Niskasen itsesäälissä marinoiduista ahdistuskuvauksista.Mikko Niskasen mestariteos Kahdeksan Surmanluotia, ensimmäinen osa, tänään Teemalta klo 23.00! Täyspitkänä neliosaisena tv-elokuvaversiona.
Paras kotimainen elokuva ikinä?
Olipa hyvä että muistin laittaa tänne muistutuksen, mutten muistanut itse katsoa lain.Janne Ahonen - mies maskin takana
TV2 Klo: 15.20 Pvm: 08.02.2009
Minkälainen mies maskin takaa löytyy? Ohjelma kertoo, miten Janne on urheilu-uransa aikana muuttunut.
Oli hyvä. Sattumalta katsoin kun lehdessä luki jotain ihan muuta tuon kohdalla.Olipa hyvä että muistin laittaa tänne muistutuksen, mutten muistanut itse katsoa lain.
Toiminu kokoajan. :ahem:Yle TV2:n elokuvassa ei näköjään toimi tekstitykset.
Mouchette on lojunut itselläni hyllyssä jo jonkun aikaa katsomattomana koska on tiedossa että teos vaatii sopivaa mielentilaa.Aloin katsomaan pitkästä aikaa tuota Kahdeksaa surmanluotia ja nyt huomaan, että Mikko Niskanen on lainaillut ideoita kuvakerrontaansa ainakin Mouchettesta.
Höh. Vika lienee sitten minun digilootassa.Toiminu kokoajan. :ahem:
Vaihda kanavaa tai käynnistä uusiksi.Höh. Vika lienee sitten minun digilootassa.