Tänään tulee näemmä uusintana klo 16.25, enpä tajunnut laittaa tallentumaan ennenkuin häivyin kauas pois.Urheilukanavalla oli tänään Muistojen Imatranajoista puolen tunnin kooste. Sain taltioitua ajastimella. Mukavaa turinaa, ajelut jäivät vähille.
Sorry, etten älynnyt etukäteen ilmoitella..
Täytyy katsella, miten onnistun ajamaan tallenteen boxista tietsikalle. Ei ole mitään käsitystä hommasta.Tänään tulee näemmä uusintana klo 16.25, enpä tajunnut laittaa tallentumaan ennenkuin häivyin kauas pois.
Täytyypä reissusta palattua alkaa kyselemään josko jostakin sitten sais tuon tallenteen...
Mikäs dikipoksi sulla on?Täytyy katsella, miten onnistun ajamaan tallenteen boxista tietsikalle. Ei ole mitään käsitystä hommasta.
Kaon KTF-N620 (vai KCF-N620). Pitää kohta aamupaskalla lueskella manuaalia (siis ohjekirjaa, NV:t!).Mikäs dikipoksi sulla on?
No ei tuo niin tärkeä asia ole että tarvii viettää aamupaskat opiskelun merkeissä... ei mun maailma romahtais jos en tuota näkiskään.Kaon KTF-N620 (vai KCF-N620). Pitää kohta aamupaskalla lueskella manuaalia (siis ohjekirjaa, NV:t!).
Tulin jo huussista :frank:No ei tuo niin tärkeä asia ole että tarvii viettää aamupaskat opiskelun merkeissä... ei mun maailma romahtais jos en tuota näkiskään.
Olisin toki hirrrrmu kiitollinen kopiosta, mulle riittäis jos vaan usbilla siirrät sen dikipoksin tiedoston koneelles ja jonnekin josta voin sen kopsata, luulenpa että joku afterdawnin kautta löytyvistä ohjelmista sen osaa näyttää, olipa tiedostoformaatti mikä tahansa.