Muoti-ilmiö: Ylisuuret aurinkolasit

Ylisuuret aurinkolasit, tykkäätkö vaiko etkö?

• Äänestäjiä yhteensä
    51

elle

-------
Eihän noita käytä täällä ainaskaan kuin Paris Hilton-wannabe teinit.
Mä miellän nuo sikäli jo klassikoiksi, että ajatuksiin tulee ennemmin Holly Golightly. Googlehan tietenkin tiesi, että Paris keikkuu samanlaisilla. Tiedetään nyt tämäkin.

Edit.. siis Hepburn.

elle

-------
Mä en valitettavasti ole niin viehko, että saisin rumat asusteet näyttämään tyylikkäiltä :(
Ajattelin viehättävällä mainittujen asusteiden yhdistelmää enkä niinkään käyttäjänsä ominaisuutta, mutta Mehe kommentoi tuota asusteen kantamistakin osuen. Toiset osaa sen.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Joillekin sopii, toisille ei.

Ihan yli-ylisuuret, niinkuin tuolla toisella muijalla noi valkoiset tossa hiukka edella, on jo liian isot....

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Ajattelin viehättävällä mainittujen asusteiden yhdistelmää enkä niinkään käyttäjänsä ominaisuutta, mutta Mehe kommentoi tuota asusteen kantamistakin osuen. Toiset osaa sen.
Mieleisiään on helpompi kantaa hyvin kuin vastenmielisiä.

Oon aika nirso vaatteideni suhteen kyllä. En suostu laittamaan päälleni muotivillityksiä, jos ne ovat minusta rumia. Kuten yleensä ovat.

Joni

Well-known member
Muoti-ilmiöstä puheenollen:

Näitä näkee nykyään paljon irc-galleriassa esim hirvittävästi ja onko nyt tämä se joku uusi "Muoti-ilmio" ? :doubtful: En tajua mikä noissa viehättää! :eek!:

Ymmärrän sälekaihtimet ikkunoissa mutta nyt kun pitää olla vielä ihmisten arkilaseissakin! :D

Viimeksi muokattu:

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Vastasin alimman. Joillakuilla näyttää hyvältä, toisilla ei. Niin kuin Mehe sanoi, toisilla on olemus joka riittää minkä tahansa vaatekappaleen tai asusteen kantamiseen tyylillä. Yllä esitelty Paris Hilton on mielestäni ehdottomasti tällainen hahmo. Muuten lienee aikamoinen hou.

Mangelo

Well-known member
Ymmärrän sälekaihtimet ikkunoissa mutta nyt kun pitää olla vielä ihmisten arkilaseissakin! :D
Nuo on ihan vääränlaiset. Pitäis olla oikeat kaihtimet siinä. Silloin vois voisi vaikka kassajonossa tiirailla jonkun pehvaa ja tissei, ilman että sitä huomattaisiin.

Knoukka

Well-known member
Nuo on ihan vääränlaiset. Pitäis olla oikeat kaihtimet siinä. Silloin vois voisi vaikka kassajonossa tiirailla jonkun pehvaa ja tissei, ilman että sitä huomattaisiin.
Kenen perseestä ja tisseistä sitä täällä noin kevyesti puhutaankaan!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Muoti-ilmiöstä puheenollen:

Näitä näkee nykyään paljon irc-galleriassa esim hirvittävästi ja onko nyt tämä se joku uusi "Muoti-ilmio" ? :doubtful: En tajua mikä noissa viehättää! :eek!:

Uusi ilmiö se ei ainakaan ole, tommosia käytettiin jo 80-luvulla. Ja joo, oli mullakin. Mustat tietty:cool:

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Mulla ei oo koskaan kauheesti ollu aurinkolaseja, koska mun naama on sen verran pyorea, etta oon nayttany naurettavalta niiden kanssa - sen takia en silmalasejakaan kayta, vaikka pitais. Sain viime kesana Jenkeissa ollessani srilankalaiselta tyokaveriltani tommoset isot aurinkolasit, mitka se oli loytany Australiasta rannalta, ja niiden kanssa en nayttany niin tyhmalta.

Eli isot aurinkolasit on ok, toki on niita tosi rumiakin olemassa, mut en silti ite kayttais semmosia isoja silmalaseja, mitka on taalla niiiiiin muotia... mut joillekin sopii ne paljon paremmin ku normilasit.

Ai niin, ostin 2007 kesalla New Yorkista semmoset PINKIT isot aurinkolasit, unohdin ihan taysin! Ne on varmaan Suomessa, toivottavasti ehjana jossain pahvilaatikossa.

OaK

Well-known member
Ylisuuret lasit menee juhannuksena ja festareilla..ei missään muualla..poikkeuksena joku muija jolle nyt sattuu sopimaan, mutta harvassa on. ;):D

Knoukka

Well-known member
Pilottilasit. Klassikot on aina parhaat. Tai ainakin itse viihdyn sellasissa oli ne sit päässä tai jalassa.

pendellstock

Well-known member
Tossa kun oli ne 2 kesäistä päivää stadissa pari viikkoo sitten, niin ajeltiin kavereiden kanssa siinä hietsuun. Jätkien kanssa pohdittiin, että vitsit kun on prosentuaalisesti paljon kauniita naisia liikkeellä.

Kunnes.. Yksi heitti teoriaksi juuri isojen aurinkolasien muotiaallon: ei niin kaunis naama on helppo peittää aurinkolasilla piiloon ja lopputulos on (ainakin kaukaa katsottuna) helposti siten hämäävä. Sitä ikäänkuin assosioi sen mitä ei näe automaattisesti kauniiksi (liittynee jotenkin evoluutioon ja lajin selviämiseen arktisilla korkeusasteilla sellainen optimismi).

Mulle sinänsä on ihan sama onko isot lasit vai, joillekin sopii paremmin ku toisille. Itselläni ei ole jättiarskoja.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tossa kun oli ne 2 kesäistä päivää stadissa pari viikkoo sitten, niin ajeltiin kavereiden kanssa siinä hietsuun. Jätkien kanssa pohdittiin, että vitsit kun on prosentuaalisesti paljon kauniita naisia liikkeellä.

Kunnes.. Yksi heitti teoriaksi juuri isojen aurinkolasien muotiaallon: ei niin kaunis naama on helppo peittää aurinkolasilla piiloon ja lopputulos on (ainakin kaukaa katsottuna) helposti siten hämäävä. Sitä ikäänkuin assosioi sen mitä ei näe automaattisesti kauniiksi (liittynee jotenkin evoluutioon ja lajin selviämiseen arktisilla korkeusasteilla sellainen optimismi).

Mulle sinänsä on ihan sama onko isot lasit vai, joillekin sopii paremmin ku toisille. Itselläni ei ole jättiarskoja.
:D