K.Yrjola
Well-known member
Ei todellakaan.Mites klassiset pilotit? Voidaanko nekin laskea ylisuurten kategoriaan?
Ei todellakaan.Mites klassiset pilotit? Voidaanko nekin laskea ylisuurten kategoriaan?
Mä vastasin sillä mentaliteetilla, että ripustaisinko ko. paistinpannunkannet omaan fasadiini. En ripustaisi.Tykkäätkö vaiko etkö? Mitä fiiliksiä aiheuttaa?
Vittuako ne arskat panemiseen vaikuttaa. Totta helvetissä tuota panis, mutta naurettavan näköset reipänit sillä siitä huolimatta on.Kyllä mulle toikin kelpaa. Kohta tulee varmaan Joni isänsä normaalikokoisilla tiimariplekseillä ja sanoo, ettei panis, koska on niin törkeet lasit mimmillä.
Tää säie on Suomi.Muoti-ilmiö: Ylisuuret aurinkolasit - Tykkäätkö vaiko etkö? Mitä fiiliksiä aiheuttaa?
Meinaat, ettei Norjassa ylisuuria aurinkolaseja ole lain?Tää säie on Suomi.
No eihän norjassa paista aurinko kun se laskee suomen rajalla.Meinaat, ettei Norjassa ylisuuria aurinkolaseja ole lain?
Musta taas isot lasit, kunnon Palm Beach-kiilat ja rantsuvetimet on mitä viehkoin yhdistelmä.Ylisuuret aurinkolasit on yhtä tyylikkäät kuin kiilakorot :yuck::yuck::yuck: En ikinä käyttäisi kumpiakaan.
Ok, otan kupin kahvia.Musta taas isot tissit, kunnon Palm Beach-kiilat ja rantsuvetimet on mitä viehkoin yhdistelmä.
En meinaa.Meinaat, ettei Norjassa ylisuuria aurinkolaseja ole lain?
Mä en valitettavasti ole niin viehko, että saisin rumat asusteet näyttämään tyylikkäiltäMusta taas isot lasit, kunnon Palm Beach-kiilat ja rantsuvetimet on mitä viehkoin yhdistelmä.