Musasuosituksia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
New York State of Mind. Kesäromanssi useamman vuoden takaa. Elokuun lauantai, eroa jo ilmassa. Satoi kaatamalla ja karaokebaarissa tytön kanssa. Lauloi tämän, ihan helvetin hyvin. Vittu. Hieno päivä.
Hatun noston paikka, aina jos laula Billy Joelia, ihan missä vaan.

Ei niitä helpoimia, kun tuota äänialaa on ainakin joskus ollut ja paljon.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Vittu kun hieno biisi. Mies ja akustinen kitara. :thumbup:

No on siinä pari.. tai muutama... kymmenen puhallintakin jossain vaiheessa.. ja jotkut patarummut :eek:

markoj

Custom User
Ajattelin kuunnella jonkin aikaa Katy Perryä, joka soi tuossa takana Late Shown uusinnassa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Et. Olet täsmälleen sama kuin aiemmin, maailma ympärilläsi sen sijaan on marginaalisesti huonompi.

Eli suhteellisuusajattelua soveltaen, olet parempi ihminen kuin hetki sitten.
Hyvä tietää. Tosin se hetki tuli ja oli ja meni jo aikoja sitten (ainakin jos vertaa siihen minkä mittaiseksi hetki noin yleensä mielletään) että sikäli turha tieto. Ympätrilläni oleva maailma muuttui takaisin marginaalisen verran paremmaksi ja itse olen edelleen tämmönen samanlainen tämmönen. No, näillä mennään.

edit. pari juutuuppilinkkia musiikkeihin off-topicin välttämiseksi:
The Byrds - Renaissance Fair
Herman's Hermits: No Milk Today
Sid Vicious - My Way varsinkin alku ennen punk-tyylistä osuutta on hieno

Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Suosittelen kuuntelemaan semmoista musiikkia, josta itse pidätte. Ei vituta läheskään niin paljon kuin jos väkisin kuuntelis jotain, josta ei lainkaan pidä.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Meiko on ihan oolrait, mut jos vielä palaan tuohon Metacriticin All Time Top-listaan, niin noista ennen kuulemattomista vasta tässä kohtaa heräs kiinnostus. Suurin osa paremmin pisteytetyistä on täyttä kuraa.
Jos en missannut jotain, niin tämä, Paavoharju, taitaa olla tuolla korkeimmalle noteerattu suomalaisartisti/-yhtye. Ihan tuntematon suuruus, ja oiskohan tuo vielä vähän liian luomua ainakin mun makuun.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jos en missannut jotain, niin tämä, Paavoharju, taitaa olla tuolla korkeimmalle noteerattu suomalaisartisti/-yhtye. Ihan tuntematon suuruus, ja oiskohan tuo vielä vähän liian luomua ainakin mun makuun.
Yksi yläaste tuttu bändissä. Joose Keskitalo laulaa, mutta ei se varmaan Paavo Harjua enempää sano muille kuin Savonlinnan taikkarilla pyörineille:eek:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.