Sitä voit yön hiljaisina tunteina miettiä!Toivottavasti tua oli vaan heterouden korostamista :doubtful:
Sitä voit yön hiljaisina tunteina miettiä!Toivottavasti tua oli vaan heterouden korostamista :doubtful:
Kyllä. Esimerkiksi omiin housuihin paskominen.Tiedät varmaan itsekkin että kiireessä tulee toisinaan tehtyä huonoja ratkasuja.
Joo, mutta ymmärsikkö sä, VR ja etenkään jaska mitä mä en tarkoittanu? :frank:OoPee sentään tajusi mitä tarkoitan.
Jopa olit vaativa asiakas. :nope:Vietin 18-vuotiaana yön poliisin huostassa, en tuntenu oloani välttämättä turvattomaksi, mutta voin kertoa, että mukavaa se ei ollu lain :nope:
En usko. Tajusitko itsekään.Joo, mutta ymmärsikkö sä, VR ja etenkään jaska mitä mä en tarkoittanu? :frank:
Mä ymmärrän suo todella hyvinJoo, mutta ymmärsikkö sä, VR ja etenkään jaska mitä mä en tarkoittanu? :frank:
Ei taida tulla nyt uni silmäänSitä voit yön hiljaisina tunteina miettiä!
paska palvelu, ei tyynyä, ei lakanoita eikä edes aamiasta tarjoiltu :thumbdownJopa olit vaativa asiakas. :nope:
Hyvä, sitten voit miettiä mitä minä tuolla kommentillani tarkoitin!Ei taida tulla nyt uni silmään![]()
Mistä lähtien täällä muka on vaadittu, että kirjoittajalla pitäis olla jonkunlaista ymmärrystä asiasta, josta hällä on jyrkät mielipiteet? :doubtful:En usko. Tajusitko itsekään.
Siitä lähtien kun kaistankäyttöä haluttiin rajoittaa.Mistä lähtien täällä muka on vaadittu, että kirjoittajalla pitäis olla jonkunlaista ymmärrystä asiasta, josta hällä on jyrkät mielipiteet? :doubtful:
Joutuuko tässä vielä viiltämään ranteensakin auki :thumbfh:Hyvä, sitten voit miettiä mitä minä tuolla kommentillani tarkoitin!
Ongelma vaan on siinä, ettei täältä sitten taitais löytyä edes sitä, joka viimeisenä lähtiessään sammuttais valotSiitä lähtien kun kaistankäyttöä haluttiin rajoittaa.
Rienarsuo ilmoittautu jo valojen sammuttajaks.Ongelma vaan on siinä, ettei täältä sitten taitais löytyä edes sitä, joka viimeisenä lähtiessään sammuttais valot![]()
No Mehe nyt ei löydä edes katkaisijaa :dunno:Rienarsuo ilmoittautu jo valojen sammuttajaks.
Komp.Tutkijamamma teki yhden ratkaisevan erheen: luotti VR:ään tiukalla aikataululla.
Jos itse matka teoriassa kestää tunnin, niin pelivaraa on oltava vähintään kolme tuntia päälle jotta ajoissa perille pääsemisen todennäköisyys kasvaa myöhästymistä suuremmaksi..
Niin notta...Mustavalkoisempi polli olisi minusta ollut. "Kumpi oli täysin oikeassa VR vai tutkija?"Mustavalkoisessa pollissa ei kuuluisi olla värejä.