Mustikkapiirakka?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jos ostaisit kaupasta tällaista etkä guuglettaisi valmistajan sivulta pakkauksen tarkempaa sisältöä, kuten minä tein toissapäivänä, mitä olettaisit ostavasi? Kannen kuvan mukaista, pakastettua mustikkapiirakkaa?

 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kai toi jäätelöä sitten on jos ei mustikkapiirakkaa...?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Hemmetti kun en muista, mutta joku suositteli maistettavaksi valion omaa jäätelöpakkausta, joka on nimeltään kai jotain Golden, mutta siinä on paljon erikoisuuksia ja maksaa kaupassa 5 euroa. Jäätelöä ekan kerran maistaessaan voi alkaa itkeä, että onko mitään muuta taivaallisen makuista jäätelöä olla olemassakaan?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Kai toi jäätelöä sitten on jos ei mustikkapiirakkaa...?
Joo, siis mun mielestä tuo pakkaus ja nimi "Aino Mustikkapiirakka" on todella harhaanjohtava. Pakkaus sisältää oikeasti jäätelöä, johon on ripoteltu päälle jotain pullanmurusia.
Ei mitään tekemistä tuotteella tuon kannen kuvassa olevan mustikkapiirakan kanssa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Myllis sanoi:
Toi on hyvaa jazkia, oon ostanu. :thumbup:
Joo, jäätelönä se oli hyvää. Mutta siinä mielessä menin halpaan kun kiireessä ostin, että tarkoitus oli että mulla ois ollut vieraille tarjota kaffetta, toscakakkua ja mustikkapiirakkaa. Nyt olikin tarjota kahvetta, toscakakkua ja jäätelöä. :jaska: :jaska:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, siis mun mielestä tuo pakkaus ja nimi "Aino Mustikkapiirakka" on todella harhaanjohtava. Pakkaus sisältää oikeasti jäätelöä, johon on ripoteltu päälle jotain pullanmurusia.
Ei mitään tekemistä tuotteella tuon kannen kuvassa olevan mustikkapiirakan kanssa.
Aino Mustikkapiirakka viittaa selkeästi siihen, että on menossa joku poikkeuksellinen mummelin kuukautisvaiva ja sieltä tulee jotain täyttä töhnää?
 

Örfil

Guest
Siis siinähän on slangikielellä teksti "Ain't no mustikkapiirakka"!

Lausu se Harlemiksi, niin saat sisällön selville :thumbup:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Jos haluaa mustikkapiirakkaa tarjota niin se Fazerin Mustikkapiirakka on vallan mainiota. Maksaa noin 3,5€ - 4,0€ ja lienee joku noin 500g piirakka.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Matxi sanoi:
Jos haluaa mustikkapiirakkaa tarjota niin se Fazerin Mustikkapiirakka on vallan mainiota. Maksaa noin 3,5€ - 4,0€ ja lienee joku noin 500g piirakka.
Joo, se on tosihyvää ja sitä oisin ostanut, mutta se oli meitin Salesta loppu. :(
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, se on tosihyvää ja sitä oisin ostanut, mutta se oli meitin Salesta loppu. :(
Niin, kun joku nimeltä mainitsematon on ryöstänyt pienestä kuttametsästä kaikki mustikat!:mad: :rolleyes:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
No kyllähän tuossa pakkauksessa on "Valiojäätelö" ja toisaalta jos paketti on pakastimessa (yleensä vielä siellä jäätelö-osastolla), niin kai se pitäisi arvata :rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
jaska sanoi:
No kyllähän tuossa pakkauksessa on "Valiojäätelö" ja toisaalta jos paketti on pakastimessa (yleensä vielä siellä jäätelö-osastolla), niin kai se pitäisi arvata :rolleyes:
Mutta kait siltikin pilkkua saa nussia?
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Itsepoimituista mustikoista kotona valmistettu mustikkapiirakka kera valion kermajäätelön, :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jos ostaisit kaupasta tällaista etkä guuglettaisi valmistajan sivulta pakkauksen tarkempaa sisältöä, kuten minä tein toissapäivänä, mitä olettaisit ostavasi? Kannen kuvan mukaista, pakastettua mustikkapiirakkaa?

No lukeehan siinä pingviinin päällä loppujenlopuksi aika selkeesti, että Valiojäätelö :eek:
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Lukeekos niissä mansikkajäätelöissä muuten "mansikkajäätelö" vai ihan vaan "mansikka"?

Mitä sitä torilta ostamaan kun kaupan pakastealtaastakin löytyy... :eek:
 
Ylös