Muut joskus käytetyt nimet (ennen vihkimistä, salanimi, arvonimi jne)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Daimien, Pele, Peleksi ynm. näitähän löytyy :D

Jos nordic man on ollut varattuna olen käyttänyt netissä mP9o nimimerkkiä :D

Jumaleissön! Peltosen Pasiko siinä?

pasi_peltonen_105439b.jpg

Ravintolapöytää varatessa käytän useimmiten nimeä Elvis van der Hitsisauma. Taksit tilaan Bruce Springsteenin nimellä. Muutoin esiinnyn jaamäävaina.

Eno alkoi kutsumaan mua Härski Hartikaiseksi joskus lähemmäs 30v sitten. Sen jälkeen, kun olin lämmittänyt niitten saunan jotain 140 -asteiseksi. Siitä sai sitten kuulla jonkun kerran, kuinka puolet halkovarastosta oli mennyt tuon yhden saunanlämmityskerran yhteydessä ja puoliksi palaneita halkoja löytyi lähiympäristöstä, kun oli niin kova veto, että osa pesässä palavista puista imeytyi savupiipun kautta ulos. Niitä sitten putoili siinä vaiheessa, kun oltiin lopettelemassa saunomista. Kuulemma yöllä kusella käydessään tuli pari viimeistä halonjämää alas ja pelästytti niin, että tuli samantien ripulitkin. Ja seuraavalla viikolla hakemaan uutta kiuasta, kun vanha oli sulanut kasaan.

Olen käyttänyt kirjailijanurallani nimeä Richard Bachman. Kuka siis olen?

Ai niin, yks entinen duunikaveri käytti koodatessaan salanimeä Bertil Carcass. Ja kun sanoin entinen, niin tarkoitan tietysti, että ei olla enää saman firman palveluksessa.

IRL eräs kaveri keksi alkaa kutsumaan minua Toobernakkeliksi (kirjoitusasu epävarma). Tykästyin siihen vaikka typerän kuuloinen onkin, ja silloin tällöin kuulee sitä käytettävän. Noin muuten ei taida olla varsinaisia lempinimiä, en ole tykästynyt niihin.

Tällä forumilla, oliko nyt AJ joka keksi nimimerkin vaihdokseni jälkeen meikäläiselle lempinimen Mitsu. Harvemmin sitä on kuullut.