Muutamia mielenkiintoisia kysymyksiä

Lunssila

Well-known member
Taannoin NFL-lähetyksessa todettiin tyyliin "sääjumalat ovat olleet suosiollisia". Eikö normaali Jumala muka vastaa säästä?

Muutenkin on aika hauskaa kuunnella, kuinka niinkin uskonnollisessa maassa kuin Yhdysvalloissa pilkataan Jumalaa avoimesti puhumalla jääkiekkiekko- ja jalkapallojumalista pelien selostuksessa ja muussa raportoinnissa.

burb

.
Ai sun mielestä pilkkaaminen on hauskaa?
Ei mun mielestä.

Paitsi jos pilkataan Alppua. HAHAHA!! :D:D:D

Lunssila

Well-known member
Ai sun mielestä pilkkaaminen on hauskaa?
Ei mun mielestä.

Paitsi jos pilkataan Alppua. HAHAHA!! :D:D:D
Ei se niin hauskaa ole, että ääneen olisin nauranut. Mutta onhan ajatuksena tavallaan huvittavaa, että kristityt selostajat puhuvat jalkapallojumalista, oletettavasti tajuamattaan syyllistyen jumalanpilkkaan ja rikkoen samalla sitä tärkeintä käskyä.

Sijainti
Oslo
Ei se niin hauskaa ole, että ääneen olisin nauranut. Mutta onhan ajatuksena tavallaan huvittavaa, että kristityt selostajat puhuvat jalkapallojumalista, oletettavasti tajuamattaan syyllistyen jumalanpilkkaan ja rikkoen samalla sitä tärkeintä käskyä.
Hauskaa, ei erityisen yllättävää.
Edit: Mutta voiko yllätyksetön olla hauskaa. Varmaan voi.

burb

.
NAuroit kuiteskin ääneen, tunnusta.

Mikähän muuten on vikana, kun mulla taas tuntuu lipsahtelevan virkkeen aloittavan sanan toiseenkin kirjaimeen iso kirjain? Hätäiset sormet? Vajaa mieli? Kolmas nainen?
Koko ajan joutuu korjailemaan sitä kakkoskirjainta. Tuossa äsken en enää jaksanut korjata, jääköön se merkiksi epäonnistumisestani.
PÖhköä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ihan mielenkiintoinen kysymys on sekin, että onkohan tämä 'rouva sininen', tapa-asiantuntija Kaarina Suonperä, omasta mielestään tyylikäs ikuisine sinisine koristeineen. Silmätkin on rengastettu niin...

Anteeksi mahdottoman iso kuva, mutta en kykene pienentämään.