Naapurisi

Makkonen

Guest
kyttaajat.net

-Valittaa kadunvarteen pysäköidyistä autoista.
-Opettaa uusia asukkaita pesemään pyykkiä ja sitten kertoo ympäri taloa tämän pyykinpesutaidot (ala-arvoiset).
-Selvittää yksinäisten naisasukkaiden miesvieraat.
-Huomauttaa rappukäytävän valon käytöstä myös illalla, ei saa tuhlata sähköä.
-Ilmestyy oven taakse valittamaan epämääräisistä tuoksuista ruokaa tehdessä.
-Vaanii pimeässä rappukäytävässä odottamassa asiattomia vieraita.
jne. jne. jne....

-edit-

-Seniorikansalaiset pitävät huolta mm. asukkaiden vieraiden tarkkailemisesta ja pyrkivät selvittämään montako kertaa päivässä asukkaat käyvät suihkussa. Omatoimista porrassiivousta. Asianmukaiset nuhteet käytävän likastajille
- Taitaa olla rouva M. vanha tekijä jo. -80 luvun alkupuolella ollessani tekemisissä ko. taloyhtiön kanssa hänen oli aivan pakko autoni nähdessään, joka aamu tulla pihan mattotelineelle ravistelemaan pikku liinasia muka. Haukan katse kiersi pitkin pihaa ja seurasi tekemisiäni, samalla kun oikea käsi ravisteli jotain pikkasta maljakonalusliinaa. Tiesi tarkkan kaikkien tekemiset ja menemiset.
Tuo samainen rva M oli kompastua muuttotavaroihini, kun piti uteliaisuuttaan tulla tsekkaamaan minkälaista rojua multa löytyy.

Pari päivää muuton jälkeen lähdin pitkälle reissulle. Kun tulin takaisin niin tuli kiukkuisena (kiukkuisuus tuntuu olevan hänen default-olemus) kyselemään asunko edes tässä talossa kun ei ole nähnyt mua täällä ollenkaan.

Käydessäni taloyhtiön saunassa, rva M tulee joka kerta sammuttamaan valot käytävältä. Kerran saunareissun yhteydessä olin unohtanut pukuhuoneen pikkuikkunan auki. Siitähän tämä täti kimmastui. :D
 
Viimeksi muokattu:

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
kyttaajat.net



Tuo samainen rva M oli kompastua muuttotavaroihini, kun piti uteliaisuuttaan tulla tsekkaamaan minkälaista rojua multa löytyy.

Pari päivää muuton jälkeen lähdin pitkälle reissulle. Kun tulin takaisin niin tuli kiukkuisena (kiukkuisuus tuntuu olevan hänen default-olemus) kyselemään asunko edes tässä talossa kun ei ole nähnyt mua täällä ollenkaan.

Käydessäni taloyhtiön saunassa, rva M tulee joka kerta sammuttamaan valot käytävältä. Kerran saunareissun yhteydessä olin unohtanut pukuhuoneen pikkuikkunan auki. Siitähän tämä täti kimmastui. :D
Ei helvetti :D. Tollasta ei kyllä kenenkään tarvitse sietää, vaan tulee sanoa suorat sanat.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Naapurien kanssa ei ole paljoa tullut juteltua, mitä nyt taloyhtiön puheenjohtajan kanssa, joka kesällä päivät pitkät kulkee "kaljan tarpeessa" t-paidassa ja sitten yhden mummon kanssa, mutta se muutti sitten pois.. Yksi nuori metsäalan opiskelija vaihtoi puolen vuoden sisään ensin rapussa asuntoa ja sitten vielä naapurirappuun. Samankokoisia asuntoja vieläpä olleet ja kaikki 2. kerroksessa. Mikä lie ollut missiona.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mummo kulki sentään erillään tuosta "kaljan tarpeessa"-miehestä:D Kannattaisi ehkä minun kerrata pilkku-sääntöjä, tai, jotain,
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ei paljon naapurit häiritse. Toinen seinänaapuri ei ole koskaan kotona. Varmaan neljä kertaa olen nähnyt tai kuullut hänen olemassaolonsa koko sinä aikana, kun on nimi ovessa lukenut (kolme-neljä vuotta). En tiedä edes miltä näyttää. Yhdessä vaiheessa epäilin, että on kuollut asuntoonsa, kun ei mitään kuulu ja lehdet vain pursuaa postiluukusta.

Toinenkaan seinänaapuri ei ilmeisesti viettele öitään kotona, koska tulee useasti vastaan kävellessäni aamulla töihin. Ainut ääni, jonka siltä puolelta kuulen on ovikello silloin tällöin.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Kai tässä talossa joitain muitakin asuu. Ei havaintoja ulkonäöstä. Seinänaapurin olen ehkä kerran vilaukselta nähnyt, mutta siitä taitaa olla jo toista vuotta aikaa, joten en tuntis jos kadulla vastaan tulis. Tai rapussa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tuli mieleen, jotta tervehdittekö naapureita tai he teitä? Rapun miekkoset eivät tervehdi, naiset kyllä.
 
Ylös