Naapurisi

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viereiseen rivariin muuttaneet sitten askartelevat jotain aitojen tapaista kera lekain. Hyvä työaika heillä.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Yläkerran vanhempi rouvashenkilö on tehnyt kukkapenkin tuohon niitylle ja käyttäytyy hieman oudohkosti. Lisäksi tähän kerrostaloon on muuttanut kolme uutta asukasta kuun aikana.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Niin ja, on se pitkään kestävä koiranräksytyskin rasittavaa.
Sen vielä ymmärtää, että koira koulutusvaiheessa jaksaa kritisoida häkkielämää, mutta jos sitä kestää vuosikausia niin siinä on hermot koetuksella. Itse olen kerran joutunut tuollaisen ongelmatapauksen naapurissa asumaan ja koirasta lähti ääntä ympäri vuorokauden. Ilmeisesti omistajat eivät itsekään kestäneet kyseistä elikkoa, kun kerta pitivät sitä aina häkissä.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tunge Andy 5 perunaa jonossa niihin mersupakoputkiin tai jotain... Aikamoista naapuriterroria :nope:
Niin ja, on se pitkään kestävä koiranräksytyskin rasittavaa.
Minä vaikka aggressiivinen luonne olenkin, en ole ainakaan vielä ajatellut puuttua tuohon Aku Ankka - Teppo Tulppu -asetelmaan. Aika harvoin kuitenkin koira räksyttää niin paljon että mersunaapuri innostuu savustuspuuhiin ja kun ei kuitenkaan savusta meidän pihalle. Meillä on siis koiranaapurin ja meidän aidatun pihan välissä metsäkaistale, joka on meidän tonttia joten kumpikaan häiriö ei mua kamalasti häiritse. Lola vain satunnaisesti joskus haukahtaa naapurin koiralle vastaukseksi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Sen vielä ymmärtää, että koira koulutusvaiheessa jaksaa kritisoida häkkielämää, mutta jos sitä kestää vuosikausia niin siinä on hermot koetuksella. Itse olen kerran joutunut tuollaisen ongelmatapauksen naapurissa asumaan ja koirasta lähti ääntä ympäri vuorokauden. Ilmeisesti omistajat eivät itsekään kestäneet kyseistä elikkoa, kun kerta pitivät sitä aina häkissä.
En ymmärrä häkkikoiria, varsinkaan silloin kun eivät ole metsästystarkoitukseen otettuja vaan "seurakoiraksi".

Mitä vittua?
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Viereiseen rivariin muuttaneet sitten askartelevat jotain aitojen tapaista kera lekain. Hyvä työaika heillä.
Jotkut joutuu jos eivät kerkee aiemmin... Tai sitten se vain on kivoin aika työskennellä vuorokaudesta. Istutin viime kesänä joskus yhden jälkeen yöllä kukkia! Kauheeta vain kun se lapio piti niin kovaa ääntä maata vasten :D
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18368
Naapureihin päin on ihan hyvät välit vaikka ei koskaan keskenään hengata, joskus saatetaan pari sanaa rupetella jne.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Tämä brittityypin alapuolella 1. kerroksessa asuu norjalainen pariskunta kaksine lapsineen. Nainen on mukava ja juttua hänellä tuntuu riittävän loputtomiin jos vähänkään keskusteluhaluja ruokkii. Miehensä on lakimies ja "ihan ok" vaikkakin tiettyjä nk. "maailmanomistajapiirteitä" valitettasti on havaittavissa. Pariskunnalla on ärsyttävä piirre säilyttää omaisuuttaan kellarin käytävässä.
Rekisteröin tänään kauppareissulle lähtiessäni esteitä rappukäytävässä. Neljä isoa mustaa pussia valkoisin tekstein - esim. "Lexus - høyre bak". Päättelin forumilla velloneen keskustelun perusteella ylle quottaamani naapurin vaihtaneen autoonsa kitkarenkaat.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Alakerran uudehkon naapuripariskunnan kauniimpi puolisko* on päättänyt luultavasti ottaa multa luulot pois. Ja päättänyt tehdä sen takomalla jollain kepillä tai jollain kattoaan. Eli meidän vuokraaman lattian toista puolta.
Ihan tarkkaa syytä moiseen käytökseen en osaa vielä sanoa, koska naputus tuntuu tulevan varsin randomilla, mutta pari kertaa se on osunut hetkeen, jolloin on musiikki täällä saattanut soida hieman kovempaa kuin kerrostalossa on soveliasta hänen mielestään. Muita ihmisiä se ei ole näinä vuosina vielä häirinnyt, joten en ole ihan varma kuuluuko musiikki edes alakertaan.
Ihan ekan kerran naputus osui hetkeen, jolloin rummutin kirjoituspöytääni villejä rytmejä, ja koinkin tällöin saaneeni aiheesta naputushuomautuksen ja lopetinkin komppaamisen oitis.
Mut jatkossa naputukset tuntuvat tulevan aika satunnaisotannalla. Ikäänku varmuuden vuoks, noita paria musankuuntelukertaa lukuunottamatta.

Tai sitten mä kuvittelen vaan, ja se on joku toinen ääni.

Se nainen on kyllä ihan hyvän näkönen takaapäin. Edestä en oo vielä sitä ees nähnyt.

* Mies on ihan nyhverön oloinen, ja selkeesti tossun alla. Eikä varmasti, ainakaan omasta aloitteestaan, uskaltais alkaa mitään tollasta.
Jollain lailla kuvaavaa, että mulla ei ole mitään käryä siitä, millaisista ihmisistä tuossa kirjoitan. Ei mitään muistikuvaa tuollaisesta pariskunnasta. Olis kiva muistaa, millanen perse siinä on asunut. En tosin muista sitäkään, kuinka monennet alakerran naapurit nyt on kierrossa. Sen verran toki tiedän, että puolalaisia ukkoja nykyiset ovat, mutta enpä tiedä kuinka paljon heitä siinä asuu.
Kun tässä pohdin, niin tulin siihen tulokseen, että tässä rapussa asuvista 10 asunnon väestä tunnistan luultavasti neljä ihmistä ulkonäöltä. Naapurirapusta en tunnista ketään. Suht tehokkaasti on vältelty katsekontakteja, ja hyvä niin.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Suht tehokkaasti on vältelty katsekontakteja, ja hyvä niin.
Tuo on havaintojeni mukaan varsin hyvin asuinalueesi asukkaita leimaava piirre.
Äitini muutti asuinalueeltasi 5 pv sitten Nokialle.

Ensimmäin kommentti oli, että onpa omituista edellisen ympäristön jälkeen tulla tällaiseen taloon.
Täällä kaikki ihmiset ovat sanoneet päivää ja jäävät todella hanakasti juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia.



En ole osannut käyttäytyä asuinalueellasi etiketin mukaisesti, kun olen katsonut ihmisiä kohti ja tervehtinytkin ventovieraita ponnekkaasti.
Varmasti on ollut ahdistavaa se! Pahoittelut.
Nyt asuinalueen asukit saavat olla minulta rauhassa, koska minulla ei ole syytä häiritä alueenne elämää ja asukkaita tämän enempää.
 
Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tuo on havaintojeni mukaan varsin hyvin asuinalueesi asukkaita leimaava piirre.
Äitini muutti asuinalueeltasi 5 pv sitten Nokialle.

Ensimmäin kommentti oli, että onpa omituista edellisen ympäristön jälkeen tulla tällaiseen taloon.
Täällä kaikki ihmiset ovat sanoneet päivää ja jäävät todella hanakasti juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia.



En ole osannut käyttäytyä asuinalueellasi etiketin mukaisesti, kun olen katsonut ihmisiä kohti ja tervehtinytkin ventovieraita ponnekkaasti.
Varmasti on ollut ahdistavaa se! Pahoittelut.
Nyt asuinalueen asukit saavat olla minulta rauhassa, koska minulla ei ole syytä häiritä alueenne elämää ja asukkaita tämän enempää.
Aijjai! Siellä äitisi entisessä talossa varmaan huokaistaan helpotuksesta, kun ei enää tarvitse pelätä, että joku ihminen tulee portaikossa vastaan ja alkaa tervehtimään ihan ilman syytä.
 
Ylös