Näin saat tyttöystävän

Sue_me

Well-known member
1. Lähde harrastuksiin, joissa on tyttöjä. Tanssi on kova juttu.

2. Mene juttelemaan tytöille.

3. Ole ystävällinen ja kohtelias.

4. Tytöt eivät tykkää, jos puhut vain itsestäsi tai vaadit tyttöä muuttumaan tahtosi mukaisesti.

5. Pysy omana itsenäsi. Seurustelusuhteessa kumpikin joustaa ja tekee kompromisseja.

6. Muista, että täydellistä tyttöä ei ole. Itsekään et ole täydellinen.
Mitäs jos jaska on vastauksena joka kohtaan?

Lunssila

Well-known member
*odottelee "Näin saat tyttöystävältä" toikkia* Ei sillä, että minä mitään sillä tekisin...

Viimeksi muokattu:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Tarkoititko kotiuttamisessa olentoa, teinityttöä vai Rienarsuota?

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
(kokemusta on sen verran että jouluaatto päivänä nainen soitti ja sano löytäneensä elämänsä rakkauden eipä oo sen jälkeen hirveemmin innostanut tuo naisten "etsiminen")
No ei tuo vielä mitään. Exän kanssa silloin joskus monta vuotta sitten, erottiin joskus syksyllä ja olin sen jälkeisenä jouluna aattoa viettämässä vanhempieni luona. Jossain vaiheessa iltaa tämä soitti sitten mulle ja pyysi saada tulla viettämään joulua mun vanhempien luokse. Vanhempani sanoivat, että hän on tervetullut, mutta minä hyppäsin samaan taksiin, jolla lehmäke oli tullut pihallemme, huikkasin että hyvät joulut, noita-akka ja ajoin taksilla baariin. On se kumma, kun ei edes joulua saanut rauhassa viettää, prkl

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
No ei tuo vielä mitään. Exän kanssa silloin joskus monta vuotta sitten, erottiin joskus syksyllä ja olin sen jälkeisenä jouluna aattoa viettämässä vanhempieni luona. Jossain vaiheessa iltaa tämä soitti sitten mulle ja pyysi saada tulla viettämään joulua mun vanhempien luokse. Vanhempani sanoivat, että hän on tervetullut, mutta minä hyppäsin samaan taksiin, jolla lehmäke oli tullut pihallemme, huikkasin että hyvät joulut, noita-akka ja ajoin taksilla baariin. On se kumma, kun ei edes joulua saanut rauhassa viettää, prkl
Ikäviä tapauksia on monenlaisia mutta minähän en kerennyt tämän tietyn naisen/tytön kanssa edes päästä seurustelu asteella, intin puolessa välissä häneen tutustuin vaikka ylä-asteella jo olin hänet nähnyt mutta ei toisiamme tunnettu.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ikäviä tapauksia on monenlaisia mutta minähän en kerennyt tämän tietyn naisen/tytön kanssa edes päästä seurustelu asteella, intin puolessa välissä häneen tutustuin vaikka ylä-asteella jo olin hänet nähnyt mutta ei toisiamme tunnettu.
Siis sä vedät herneen nenään pahasti, kun nainen joka ei edes sun kanssa seurustellut kertoo sulle löytäneensä elämänsä miehen?

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Siis sä vedät herneen nenään pahasti, kun nainen joka ei edes sun kanssa seurustellut kertoo sulle löytäneensä elämänsä miehen?
No en mutta koskaan ei kannata mitään luulla tai olettaa vaikka olisikin nähnyt kymmenia kertoja ja tutustunut toistemme perheisiin ynnä muuta.

Varmaan oonkin loppuelämän yksin mut se siitä.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ensimmäinen ero on aina se raskain.
Vieläkin muistan ja vieläkin meinaa pikkasen itkettää oma ensmäinen epäonnistunut parisuhteeni:

<Superted85> Seuraa???
<Jenny86> Moi Superted!! Mist oot?
<Superted85> MOI JENNY:) Jutellaanx?
<Jenny86> JOO! OOT TOSI KIVA. Saanx sun mailin?
<Superted85> Joo oota vähän käyn ettimässä sen kun en muista sitä!
<Jenny86> JOO!
<Superted85> Se on superted85@hotmail.com
<Jenny86> EI MUA KIINNOSTA! Mä jutskaan nyt Skeletonin kans!
<Superted85> :(

Tapahtui arviolta vuonna 96 Jyrkin chatissa ja vieläkään en ole toipunut.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
No en mutta koskaan ei kannata mitään luulla tai olettaa vaikka olisikin nähnyt kymmenia kertoja ja tutustunut toistemme perheisiin ynnä muuta.

Varmaan oonkin loppuelämän yksin mut se siitä.
Jos olet naisen nähnyt kymmeniä kertoja, olet ihastunut häneen etkä tehnyt mitään aloitetta seurustelusta, niin eipä ihme lainkaan että alkaa katselemaan muualle. Nainen alkaa pitää sinua kaverina eikä potentiaalisena poikaystävänä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos olet naisen nähnyt kymmeniä kertoja, olet ihastunut häneen etkä tehnyt mitään aloitetta seurustelusta, niin eipä ihme lainkaan että alkaa katselemaan muualle. Nainen alkaa pitää sinua kaverina eikä potentiaalisena poikaystävänä.
Kyl näin on. Ekalla tapaamisella kuivana kakkoseen tai peli on menetetty.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Jep kyllä minä hänelle kaikkea ehdottelin mutta en varmaan ollut hänen makuunsa, oisin minä häntä kosinutkin mutta en tietenkään ihan heti. Hän oli muutenkin monessa asiassa vasta hakoinen ja minunkin jälkeen ollut monia miehiä hänellä eli se elämänsä rakkauskin oli hänelle väärä.