Näkymiä vuodelle 2006

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Eli "jatkoa" tuolle Näkymiä vuodelle 2005 kun on vaan tämäkin vuosi jo loppusuoralla..

Mitähän sitä osais toivoa ensivuodelta. Uusia uutistoimittajia lienee turha toivoa, niitä kun ei vaan tunnu löytyvän. Kaksipyöräisistä ei sit tällä kaudella ollut yhtään uutista :jaska: Enkä tiedä muiden toimittajien suunnitelmista kaudelle 2006, itselläni on vähän vielä niin ja näin epävarmaa jatkon kanssa.

Keskustelualuekin on aika hiljainen kävijämäärän osalta, tietyt porukat juttelevat mutta aika kaukana ovat kävijämäärät vaikkapa Jatkoajan lukemista. Sentään Palttalan Markus ja Nurmisen Niko saatiin mukaan, toivottavasti joskus lisääkin kilpa-ajajia.

Tuotteita? Mulle vois kelvata uus F1-Forum t-paita, edellinen on jostain syystä vähän pieni, joten kokoa suurempi ois ok :tongue:
 
Viimeksi muokattu:

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Eli tuotteita kaivataan, ei juuri mitään uutta muilta osin haluta forumille?
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Mä haluisin mopouutisosion, joka seurais ainaskin MotoGP:n ja WorldSBK:n (jälkimmäinen lähinnä jos suomalaisia jatkaa SS:ssä tai ehkä jopa SBK:ssa...). Kotimainen RR voisi myös olla paikallaan... Tai sit ei!
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Menetettiin kyl aikamoinen läjä lukijoita kun ei mitään kaksipyöräisistä kirjoitettu..

Noh 2006 joku voi sit kirjoitella RR-juttuja mun jättämälle tilalle, eikös vaan.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Nuo Palttalan ja Nurmisen kertomiset ovat olleet todella hyviä! Jos sais RR-puoleltakin jonkun? Ei välttämättä edes kuski, vaan kenties joku tiimiläinen esmes Aki Ajolta?
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
jupla sanoi:
Nuo Palttalan ja Nurmisen kertomiset ovat olleet todella hyviä! Jos sais RR-puoleltakin jonkun? Ei välttämättä edes kuski, vaan kenties joku tiimiläinen esmes Aki Ajolta?
Siitä vaan rohkeasti laittamaan sähköpostia kuskeille jne. Mukavahan se ois saada myös kaksipyöräisten puolelta joku kertomaan kommentteja.
 
Ylös