kouvotsvoni
Banjottu
Nyt muistui tämä vanha juttu mieleen. Hieno mies.
Juu, kuulostaa.
Tämä video sisältää kumppanin Sony Music Entertainment sisältöä, ja sen näyttäminen on estetty maassasi tekijänoikeusseikkojen vuoksi.
Njoo. Oon Brasiliassa, täällä ei oo rajoituksia. Biisi on Cake - Never There (http://www.lyricsfreak.com/c/cake/never+there_20026680.html)Juu, kuulostaa.
Kai sentään jonkun brasilialaisen naisen kanssa? Tulevaisuuden Sennan ja Räikkösen superristeytystä kilparadoille odotellessa :eek!: :thumbup:Njoo. Oon Brasiliassa, täällä ei oo rajoituksia.
---
Olin joskus varsin katkera naisista (vanhoista suhteista). Enää on ole. Naimisiin kohtapuoliin
Täällä alkaa olla jo tunkua. Sinnittele vielä pari päivää, niin saadaan sulle joku makuusija raivattua.Joskus tekis mieli vetäytyä vuorille erakoksi.
Sori, tulee vähän myöhässä. Mutta joo, tottahan toki! En minä muuten täällä varmaan olisikaan :thumbup:Kai sentään jonkun brasilialaisen naisen kanssa? Tulevaisuuden Sennan ja Räikkösen superristeytystä kilparadoille odotellessa :eek!: :thumbup:
Oletko Väestöliiton sponssaamalla reissulla?Sori, tulee vähän myöhässä. Mutta joo, tottahan toki! En minä muuten täällä varmaan olisikaan :thumbup:
Njoo. Oon Brasiliassa
Naimisiin kohtapuoliin
Kai sentään jonkun brasilialaisen naisen kanssa? Tulevaisuuden Sennan ja Räikkösen superristeytystä kilparadoille odotellessa :eek!: :thumbup:
Hieno homma! Onnea ja menestystä.joo, tottahan toki! En minä muuten täällä varmaan olisikaan :thumbup:
Kekä on "Miu"?Ei näitten nyt tartteis miun takia lomia ottaa.
Ketä on ihan nätti tyttö ja siellä noin.Kekä on "Miu"?
Valitettava totuus. Jaksamista.Alone again, naturally. Suhteesta vois tehdä pitemmänkin tilityksen, mut antaapa olla. Mikä on toiselle helppoa ja luontevaa, voi toiselle olla ylivoimaisen vaikeaa.
Kiitos, mutta joutunen vetämään tilannetiedotuksen takaisin. Tuli extrapallo.Valitettava totuus. Jaksamista.
Kiitos, mutta joutunen vetämään tilannetiedotuksen takaisin. Tuli extrapallo.