Naisten polli - kukolle helttaa

Mikä saisi olla?

• Ehtymätön lompakko

Äänet: 2 10,5%
  • Mieletön kroppa

Äänet: 0 0,0%
  • Killeri huumorintaju

• Huikee kulli ja kyky

Äänet: 4 21,1%
  • Uskomaton lärvi

Äänet: 1 5,3%
  • Briljantti äly

Äänet: 1 5,3%
  • Valtava julkisuus

• Mahtava asema

Äänet: 2 10,5%
  • Täydellinen persoona

Äänet: 4 21,1%
  • joku muu, jaska

Äänet: 5 26,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    19

Knoukka

Well-known member
Ei hemmetti. Itse oon niin vajavainen, tunnevammanen ja friikki, että tuollasta ei kestäis päivääkään samassa kämpässä.
Jeppehän oli mitä hauskin hemmo. Kandee lukea niin oikenee kuva. Viini maistui ja armo kävi.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tästä pollista tuli kaikkien aikojen triumfi jaskahahmolle. Tällä hetkellä ottamassa kuokkaan vain 6-4 kaikkia muita vastaan. Eli yhdistelmä, jossa on kaikki huikeet ominaisuudet vs. jasunen = 6-4 !!

En enää koskaan pollaa.

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Kuumehoureita Juskalla, ei saa ottaa sen juttuja tosissaan. Tosin koska itselläkin on houreita, niin minäpä otankin ja alan kukkoilemaan. Mulkku mikä mulkku, onneks ei oo luonteella väliä :ahem:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kuumehoureita Juskalla, ei saa ottaa sen juttuja tosissaan. Tosin koska itselläkin on houreita, niin minäpä otankin ja alan kukkoilemaan. Mulkku mikä mulkku, onneks ei oo luonteella väliä :ahem:
On muuten kova kuume. Avatar/webbikamerakin näyttää suorassa lähetyksessä, että sulla on pää jo sulanu. Kylmiä kääreitä äkkiä. Tai ensin patakintailla kuuppa muotoon ja sitten kylmällä kovetus.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
On muuten kova kuume. Avatar/webbikamerakin näyttää suorassa lähetyksessä, että sulla on pää jo sulanu. Kylmiä kääreitä äkkiä. Tai ensin patakintailla kuuppa muotoon ja sitten kylmällä kovetus.
Alapään kovetus sitten lämpöisemmällä.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Ehtymätön lompakko
Ei ole. :(

Mieletön kroppa
Ei TODELLAKAAN ole. :D

Killeri huumorintaju
Ei ole. :/

Huikee kulli ja kyky
Ei TODELLAKAAN ole. :/

Uskomaton lärvi

Briljantti äly
Ei ole. Aika normaali sanoisin.

Valtava julkisuus
En onneksi ole.

Mahtava asema
Ei ole.

Täydellinen persoona
En ole.

No ei liene kummakaan että olen sinkku. :thumbfh:

WebSlave

Trackman
Ei hemmetti. Itse oon niin vajavainen, tunnevammanen ja friikki, että tuollasta ei kestäis päivääkään samassa kämpässä.
Et nyt luottanut riittävästi JeesusGandhin kykyihin. Hänhän saa sinut uskomaan, että mainitsemasi inhimillisyydet ovat osa ihmisluontoa ja tekee sinusta sinut ja ovat osa viehätystäsi. Itse asiassa ne ovat hyve.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Ehtymätön lompakko
Ei ole. :(

Mieletön kroppa
Ei TODELLAKAAN ole. :D

Killeri huumorintaju
Ei ole. :/

Huikee kulli ja kyky

Uskomaton lärvi

Briljantti äly
Ei ole. Aika normaali sanoisin.

Valtava julkisuus
En onneksi ole.

Mahtava asema
Ei ole.

Täydellinen persoona
En ole.

No ei liene kummakaan että olen sinkku. :thumbfh:
Vinkkinä:
Markkinointiosaaja muotoilis, että ihan kaikki noista ei ole ihan korkeimmalla tasolla. Vaikkei tää mikään seuranhakutoikki olekaan.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tästä pollista ja varsinkaan sen tuloksista ei voi päätellä mitään. Tai voi, muttei kannata. Tai sen verran kannattaa, että polli oli tehty taiten. Niin taiten, että sen pohjalle voidaan rakentaa koulutusohjelma ja itseopiskelun maratonoppimäärä kusihousunörteille iltapuhteiksi, kun ei muutakaan ole.

Ominaisuudethan oli selvästi tahallaan, mutta niin vahingossa jaoteltu silmää räpäyttämättä kolmeen ryhmään:
1) henkinen pääoma
2) ruumillinen pääoma
3) maallinen pääoma
ja näissä pääomaryhmissä kussakin oli oma ylätason ominaisuus, jonka voi väljästi tulkiten katsoa sisältävän kaksi muuta ominaisuutta vrt.
1) henkinen pääoma
..1.1 luonne
.....1.1.1 äly
.....1.1.2 huumorintaju
2) ruumiillinen pääoma
..2.1 kroppa
.....2.1.1 naama
.....2.1.2 sukupuolielimet
3) maallinen pääoma
..3.1 asema
.....3.1.1 varallisuus
.....3.1.2 julkisuus

Tätä ihmismiehen yksinkertaista property sheetiä kannattaa kusihousunörtin omassa kusihousunörtinluolassaan miettiä viimeiseen onanissimoon asti. Kehityssuunnitelmaa väsäämään ja viiden vuoden päästä naisiin!

Listatut ominaisuudethan tulee kehityssuunnitelman suunnitelmallisuuden vuoksi jakaa edelleen alalajeihin kuinkas muuten. Esimerkkinä neljä alalajia kullekin alaominaisuudelle. Niitähän on vaikka kuinka ja paljon ja se onkin yksi kurssin tavoitteista, että opiskelija saisi listattua mahdollisimman tarkasti koko ominaisuuskartan ja rakennettua sen päälle oman kehityssuunnitelmansa, jonka päämääränä on saada pontevana pillua.

1) henkinen pääoma
1.1 luonne
1.1.1 äly
1.1.1.1 tunneäly
1.1.1.2 logiikka
1.1.1.3 nokkeluus
1.1.1.4 piilovittuilu
1.1.2 huumorintaju
1.1.2.1 tilannekomiikka
1.1.2.2 kaatuilu ja naamanvääntely
1.1.2.3 vitsinkerronta
1.1.2.4 kiertovittuilu
2) ruumiillinen pääoma
2.1 kroppa
2.1.1 naama
2.1.1.1 silmät
2.1.1.2 nenä
2.1.1.3 suu
2.1.1.4 pään luut
2.1.2 sukupuolielimet
2.1.2.1 pituus
2.1.2.2 paksuus
2.1.2.3 ulkonäkö
2.1.2.4 kastanjetit
3) maallinen pääoma
3.1 asema
3.1.1 varallisuus
3.1.1.1 omat hillot
3.1.1.2 omaisuus
3.1.1.3 sijoitukset
3.1.1.4 vieraat hillot
3.1.2 julkisuus
3.1.2.1 paskalehtijulkisuus
3.1.2.2 kertaluontoinen julkisuus
3.1.2.3 asiantuntijajulkisuus
3.1.2.4 kuningasjulkisuus

Tokihan ylätason ominaisuksiin kuuluu myös muitakin kuin vain kaksi pollissa mainittua, mutta ei ole tässä tarkoituksenmukaista lähteä niitä listaamaan. Kukin voi omassa kotonaan oppikirjaansa merkkailla niitä sitä mukaa kun mieleen tulee. Vinkkinä esimerkiksi
2) ruumillinen pääoma
2.1 kroppa
2.1.1 naama
2.1.2 sukupuolielimet
2.1.3 hartiapankki
2.1.4 rintalihat
2.1.5 takaperse
2.1.6 sikspäkki
ja niin edelleen. Ja näitä sitten vaan yhä edelleen pienempiin ja pienempiin osatekijöihin. Kusihousunörtille saadaan pirteää pillua tämän uskomattoman yli viidentuhannen kohdan ohjelman kautta, kuin vettä vaan ja homma on varma.

Esimerkkinä vielä hieman pidemmälle vietyä ominaisuuskartan puuta, jotta tyhmempikin ymmärtää, että mistään nakki nakista ei ole nyt kysymys, vaan kusihousun täytyy opiskella itseohjautuvasti itseään ja ympäristöään tarkkaillen kuin peippo pesää tekee. Niin mieli.

1) henkinen pääoma
1.1 luonne
1.1.2 huumorintaju
1.1.2.4 kiertovittuilu
1.1.2.4.1 motittaminen
1.1.2.4.1.1 jeesuksella motittaminen
1.1.2.4.1.1.1 tiernapoikaliike
1.1.2.4.1.1.1.1 Herodes
1.1.2.4.1.1.1.2 Murjaanien kuningas
1.1.2.4.1.1.1.2.1 jaa jos minä olen musta. Jaa jos?
1.1.2.4.1.1.1.3 Knihti
1.1.2.4.1.1.1.4 Mänkki

Hyvää lukuvuotta!