Nascar 2010

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Ensi viikonloppuna pärähtää taas NASCAR-autot legendaarisella Daytonan radalla Budweiser Shootout -lämmittelykilpailun muodossa, boogity boogity boogity, taas tällä kaudella uskon että autoja ja hermoja menee rikki sekä nähään varmasti paljon kovia taisteluja, ja myös se, kuinka Johnson voittaa tän kauden mestaruuden vaikka monennetta kertaa putkeen
 

Sipuli

Member
Liittynyt
3.2.2010
Viestit
6
Pärähtää pärähtää, mutta ei vaan näy missään :(. Ottaa päähän niin paljon nyt tämä homma että ei mitään järkeä. Nelonen sport pro näyttää kyllä jotain tennista ja golffia, mutta ei sitten voi nascaria näyttää :jaska:
 

Jonathan Royal

Well-known member
Liittynyt
28.5.2000
Viestit
397
Sijainti
pyhäranta
Itse sain joskus vuodenvaihteessa Neloselta tällaisen vastauksen tiedustellessani NASCARin kohtaloa:

"Emme valitettavasti voi kommentoida sopimusneuvotteluita."

Jokainen tulkitkoon siitä sitten...
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
No joo, mutta haluaisin katsoa kunnolla televisiosta
Jos haluat siitä LG:n 80'' televisiostasi HD-materiaalina NASCARia katsoa, voit unohtaa välittömästi. Tämä ei ainakaan mun tietojen mukaan ole millään mahdollista - ilmaiseksi siis.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Jos haluat siitä LG:n 80'' televisiostasi HD-materiaalina NASCARia katsoa, voit unohtaa välittömästi. Tämä ei ainakaan mun tietojen mukaan ole millään mahdollista - ilmaiseksi siis.
On toki "eräällä tavalla" ( ;) ) mahdollista saada HD-kuvaa tietokoneen kautta televisioruudulle, mutta ei livenä.

Näytä liitetiedosto 11189
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
ARCA kisa oli tuttuun tyyliin aikamoista menoa. Kolarointia riitti, samaten varsin huimia ohituksia. Selostus oli kyl lähinnä Danica sitä, Danica tätä.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
ARCA kisa oli tuttuun tyyliin aikamoista menoa. Kolarointia riitti
Juu, mitä nyt Tuubista katoin niin aika hurjaa menoa ollu ja katon kautta menty oikeen kunnolla. Pikkupojat ajelee isoilla autoilla, tai no onhan siellä yks pissiskin seassa, miehet kattelee ku menee ohi ja niin ne kolarit tapahtuu ...

:thumbup:
 

Jonathan Royal

Well-known member
Liittynyt
28.5.2000
Viestit
397
Sijainti
pyhäranta
Edellämainituista syistä ARCAhan on mitä parhainta viihdettä. NASCARin vakavuus ja kuljettajien osaaminen loistaa poissaolollaan. Mistä noita ARCA-kisoja saa muuten striimattua?
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
NASCAR Sprint Cup -sarjan kauden 2010 ensimmäinen virallinen osakilpailu Daytona 500 on alkamassa ja moottorit on juuri käynnistetty.
 
Viimeksi muokattu:

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Ja ensimmäinen parin kolmen auton kolarikin saatiin aikaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Justistahan minä. Mulla tosin on ollut pitkään toi Pro-tunnari.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Justistahan minä. Mulla tosin on ollut pitkään toi Pro-tunnari.
Laihduttaa lompakkoa.

:thumbfh:

Nyt toi ei enää ilmeisesti sulkeudukaan ja vaikka sulkeutuisi, runkkaan F5-näppäintä näppäimistölläni.

Toi Aflacin mainos oli hauska. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös