Nascar 2010

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Yleisö se edelleen innostuu kun Dale Jr. nousee johtoon. Montoyakin piipahti piikkipaikalla.
 
Viimeksi muokattu:

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Paalupaikkamies Martin jäi aika pahasti tohon keskellä ja heti kattelemaan perävaloja. Tais pappaa vituttaa kun jengiä menee jonossa kummaltakin puolelta ohi ja itellä ei oo ketään puskijaa. Ja amerikkalaisittain mainoksia vain 5 minuutin jälkeen ...

:thumbup:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Toinen punainen lippu radassa olevan "reiän" takia. Tulee vaan mieleen kaverini, joka kävi paikan päällä Daytonan radalla ja sanoi olleensa yllättynyt kuinka kuppasen näköinen paikka oli. Legendaarinen rata, muttei arvoisessaan kunnossa.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Olen erittäin yllättynyt siitä, ettei kuljettajat aiheuttaneet legendaarista 30 auton joukkokolaria, joka on usein tullut tavaksi Daytonan tapaisilla vauhdikkailla radoilla. Viimeistään sellainen tulee Talladegassa. Itse en kilpailua loppuun katsonut, mutta McMurray voitti ja pojot hänelle. Ensi viikolla Kaliforniassa, Fontanassa. Peukku.

:thumbup:
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Tuolta bongasin ton StreamTorrent-linkin, ei sen erikoisempi ohjelma käyttää. Sopcasti ja StreamTorrent nykyään oikeastaan riittää, TVUPlayeriä tai TVAntsia ei enää juuri tarvitse mihinkään.
 

Jonathan Royal

Well-known member
Liittynyt
28.5.2000
Viestit
397
Sijainti
pyhäranta
No mulla on justinissa striimi paskalla kuvalla mutta ok äänellä. Ei näin yhdentekevän kisan seuraamiseen sen kummempaa tarvii. Autoclub Speedway vois jo räjähtää pois...
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Onko tuo nyt varmistunut ettei 4Pro enää Nassea näytä? Olen sinne usemman kyselyn tuosta laittanut muttei nähtävästi possea siellä ei kiinnosta vastailla.

Juuri kun olisin voinut muuten laittaa plustv:stä hakemuksen vetämään, mutta vaikka NHRA-dragia edelleen näyttäisivät niin tuo Nasse sitten omalta osalta torpedoi hankkeen. Jalis yms marginaalilajit ei pätkääkään kiinnosta.

Itsellä vain käy huono tuuri näiden moottorilajien kanssa, aikoinaan kun vihdoin Digiboxin(antennialue) hankin jotta esim Subi ja Urheilukanava näkyisivät, niin eikös DTM heti hävinnyt U:lta...
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Haudihau ja huitsin Nevadassa pärähtää hetken kuluttua ...

:thumbup:
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3226
Sijainti
Lahti
Taisi mennä tilanne vähän överiksi?
Hyvin arveltu. Autosportista luin, että kaveri tönäisi tahallaan ja yllättyi säikähtäin kun toinen lähti lentoon. Ei kannattaisi. Ihan liian vaarallista. Kannattaisi kuunnella Mauno Koivistoa joka sanoi, että ei pidä agitoitua kun agiteerataan.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Mukavia nämä sarjat, joissa kuskit kostavat toisilleen ja kukaan ei tee asialle mitään. John Hindhaugh tuon mukavasti muotoilikin, "attempted murder" ja Nascarin johto iloissaan showsta.
 
Ylös