Nauhoittavat digiboksit?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mutku sanoi:
Ja niitä kannetaan tänä jouluna kilvan koteihin :(
En tiedä, kun en ole rinnakkain verrannut, mutta veikkaan että niidenkin kuva päihittää mun nykyisen 29-tuumaisen putkitelkkarin kuvan 6-0.

Mutta pettymys se tulee olemaan niille, jotka ostaa nyt sellasen ja luulee, että se on täyskelponen peli silloinkin kun alkaa tulla ihan oikeeta 1080i50 hdtv:tä jakeluun.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jonkki sanoi:
Siihen asti tolla pärjää paremmin ku hyvin ja kyllä ne 720p pätkät vielä saa suun hymyyn, kun vertaa vaikka dvd tai telkkarikuvaan.

Varmasti. Onhan se kuvaputkeen verrattuna kuitenkin ihan eri luokkaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
Mä ostin topfieldin tallentavan digiboxin jossa on 2 viritintä ja 160 Gb muistia.

Mitä olen keskusteluja seurannut niin lienee paras tälle hetkellä markkinoilla olevista.

Minkäslainen siinä on se teksti-tv?
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mutta pettymys se tulee olemaan niille, jotka ostaa nyt sellasen ja luulee, että se on täyskelponen peli silloinkin kun alkaa tulla ihan oikeeta 1080i50 hdtv:tä jakeluun.
Tätäpä juuri tarkoitin... Telkkarin elinkaari oletetaan olevan kuitenkin aikas pitkä
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Pappa osti tollasen Topfieldin vähän aikaa sitten. Älyttömän hyvä. Jos tollaisen ostaa meinaa, niin ehdottomasti tämä malli. Samaa tavaraa myydän myös tosin oisko Procasterin/vast merkillä.

Jos oot tollasta R&K ostamassa, niin pyydä privalla tarjous. Mä myyn tollasia työnteoksi uhratulla vapaa-aikanani.

Tosta muuten julkaistiin just joku paranneltu 200gb malli uudella designilla. Ihan siistin näköinen.

Teksti-tv:stä en osaa sanoa mitään.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mäkään en teksti-tv:stä kun boxi on ostettu muttei saatu.

Maksoin 547€ siitä.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Aika hyvään hintaan sait. Mistä tilasit?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Korealainen peli tämä Topfield.
Jotenkin tuntuu hassulta ajatus, että korealainen laita näyttäs wepin mukaan voittaneen about kaikki testit joissa se on ollut mukana. Kai se täytyy vaan osata ottaa se ajattelukanta, että Korea on oikeasti tullut Japanin rinnalle.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Vellu sanoi:
Mä taidan vielä henkkohtaisesti odotella hd-ready digibokseja (ei, tämä ei tarkoita, että tästä olisi tullut mopotoikki).
Vellun kanssa samoilla linjoilla, boxin kylla ostan mutta ilman kovoa tai muuta. Niilla parjannee siihen kunhan HD tulee....

Muutenkin katson enimmakseen DVD:ta ja muutaman sarjan, jolloin yleensa kotona olenkin (CSI, NYPD, F1)...
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Myllis sanoi:
Vellun kanssa samoilla linjoilla, boxin kylla ostan mutta ilman kovoa tai muuta. Niilla parjannee siihen kunhan HD tulee....

Muutenkin katson enimmakseen DVD:ta ja muutaman sarjan, jolloin yleensa kotona olenkin (CSI, NYPD, F1)...
Poksi mulla on jo. Ollut jo kaks....vai peräti kolme vuotta? En oo varma, mut ainakin kaks.
Mutta ei mitään oikein millä tallentaa. Vanha videonauhuri.
Tartten kyllä tallentimen.
Saan DVD-tallentimen hinnalla laadukkaan, kahta kanavaa kerralla nauhoittavan tikipoksin, joka sopii ajansiirtoon, jos vaikka katsominen keskytyy jostain syystä ja joka ymmärtää USB-kakkosen kautta ulkoisia kiintolevyjä, joten leffoja voi kuljetellakin tarpeen mukaan kun ostaa sopivan ulkoisen levyn.

Lisäksi sinne voi koota täysautomaattisesti sarjoja omaan kansioonsa ja sitten katsoa ne kerralla jos siltä tuntuu.

Jos oikein on kiire ja laiskottaa tehdä mitään ajastuksia, sillä voi tehdä vaikka niin, että se on ympäri vuorokaudet päällä ja nauhoittaa kaiken kahdelta kanavalta, lajitellen ohjelmat omiin kansioihinsa nimen perusteella. Sitten kun tulee kotiin, voi käyttää toisenlaista ajansiirtoa ja katsoa koko vuorokauden-kahden tarjonnan valikoiden seasta parhaat.

Tuosta Nokiastakin saa vielä jotain kun sen myy. Jos sitten edes myyn. Vien kuitenkin sen luultavasti mökille. Siellä kun on kaks telkkaria ja toisessa ei digiboksia ole.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Rupesin tossa ihan muisteleen, että koska ja mitä on tullut nauhoitettua viime vuosien aikaan... tosi vähän. Jotain "Selviytyjien" ratkaisujaksoja ja 3-4 leffaa, joista on tullut katsottua ehkä yksi. :nope:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mutku sanoi:
Rupesin tossa ihan muisteleen, että koska ja mitä on tullut nauhoitettua viime vuosien aikaan... tosi vähän. Jotain "Selviytyjien" ratkaisujaksoja ja 3-4 leffaa, joista on tullut katsottua ehkä yksi. :nope:
Mä kyllä nauhoittaisin. Unettomien öiden ja sadepäivien varalle varastoon. Mutta tollaselta kuppaselta VHS:ltä sellasia ei viitti katsella ja laitella ajastimia. :nope:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mä ostin topfieldin tallentavan digiboxin jossa on 2 viritintä ja 160 Gb muistia.

Mitä olen keskusteluja seurannut niin lienee paras tälle hetkellä markkinoilla olevista.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Ma en muutenkaan nauhoita mitaan, joten olenpa siispa jaavi tahan keskusteluun.... :thumbfh:
 
Ylös