OoPee
Nuori ikäisekseen
Olisko Seagate? :eek!:JOC sanoi:Seagaten merkkiä on muista nyt just tältä istumalta.
Olisko Seagate? :eek!:JOC sanoi:Seagaten merkkiä on muista nyt just tältä istumalta.
OoPee sanoi:Olisko Seagate? :eek!:
Mahdollisesti kyllä, varmuutta tähän tuskin kuitenkaan saamme ilman pollin muotoon saatettua kysymyksenasettelua.AJ sanoi:Hmm... VOI olla.
Alas pollata jo!OoPee sanoi:Mahdollisesti kyllä, varmuutta tähän tuskin kuitenkaan saamme ilman pollin muotoon saatettua kysymyksenasettelua.
Lahjoitan tämän pollin nimimerkille Patriot. Vähän joulumieltä katoAJ sanoi:Alas pollata jo!
Tosi vähän.OoPee sanoi:Lahjoitan tämän pollin nimimerkille Patriot. Vähän joulumieltä kato
Tyypillistä. Lahjoitat toiselle jotakin ilahduttaaksesi häntä ja heti ensimmäinen kommentti on: "tässäkö kaikki?" :nope: :nope: :nope:AJ sanoi:Tosi vähän.
Meriportti Haukikala IV!OoPee sanoi:Olisko Seagate? :eek!:
WANHA! :thumbdownSuomen Huippu sanoi:Meriportti Haukikala IV!
OoPee sanoi:Tyypillistä. Lahjoitat toiselle jotakin ilahduttaaksesi häntä ja heti ensimmäinen kommentti on: "tässäkö kaikki?" :nope: :nope: :nope:
OoPee sanoi:WANHA! :thumbdown
Jos ton takia mä en koskaan lahjoita miljoonaa hyväntekeväisyyteenAJ sanoi:Aivan. Olepa rikas ja anna miljoona hyväntekeväisyyteen. VÄÄRIN LAHJOITETTU huutaa kansa.
Entäs pahantekeväisyyteen?OoPee sanoi:Jos ton takia mä en koskaan lahjoita miljoonaa hyväntekeväisyyteen
No sieltähän ne mahdollisesti lahjoitettavissa olevat miljoonat on aina peräisin. Vai yritäkkö sä väittää, että rehellisin keinoin vois tulla rikkaaksi? :nope:AJ sanoi:Entäs pahantekeväisyyteen?
Telkuissa on vissiin aivan sikamaiset katteet...Runar ja Kyllikki sanoi:Ihmettelen vaan noiden digiboksien älyttömän halpoja hintoja. Kyseessähän on aivan täydellinen televisio ilman kuvaputkea ja kaiuttimia.
No ei kait ne kuvaputketkaan aivan ilmaisia ole.Mutku sanoi:Telkuissa on vissiin aivan sikamaiset katteet...
Jep, todennäköisesti noin. Mä luulen, että mä pystyn kuitenkin mikrolla olevan digi-tv -kortin avulla tekeen tarvittavat nauhoitukset ja vhs-nauhurilla sitten osan. Ajansiirtoon vhs on ihan riittävä (ja tarvittaessa mikrolla lisäksi). Pysyvät tallennukset on sitten kätevämpi tehdä mikrolla dvd:lle.Runar ja Kyllikki sanoi:Veikkaan, että sitten joskus kun/jos hdtv:tä todenteolla täällä aletaan lähettää, kyseinen Topfield on muutenkin jo vaihtoiässä....