Nauhoittavat digiboksit?

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Tyypillistä. Lahjoitat toiselle jotakin ilahduttaaksesi häntä ja heti ensimmäinen kommentti on: "tässäkö kaikki?" :nope: :nope: :nope:

Aivan. Olepa rikas ja anna miljoona hyväntekeväisyyteen. VÄÄRIN LAHJOITETTU huutaa kansa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
Aivan. Olepa rikas ja anna miljoona hyväntekeväisyyteen. VÄÄRIN LAHJOITETTU huutaa kansa.
Jos ton takia mä en koskaan lahjoita miljoonaa hyväntekeväisyyteen :mad:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
Entäs pahantekeväisyyteen?
No sieltähän ne mahdollisesti lahjoitettavissa olevat miljoonat on aina peräisin. Vai yritäkkö sä väittää, että rehellisin keinoin vois tulla rikkaaksi? :nope:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Kyllä voi. Jos joku rikastuu viekkaudella ja varkaudella, niin kun kyseinen kyseenalaisesti haalittu omaisuus on peritty kahteen kertaan, siitä tulee laillinen.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ihmettelen vaan noiden digiboksien älyttömän halpoja hintoja. Kyseessähän on aivan täydellinen televisio ilman kuvaputkea ja kaiuttimia.
Telkuissa on vissiin aivan sikamaiset katteet...
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Sori. Topfieldin kovomerkkiä muista en.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Kannattaa lukea oisiko uusimmissa Mikrobitissä olleesta digi-tv korttivertailusta.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Veikkaan, että sitten joskus kun/jos hdtv:tä todenteolla täällä aletaan lähettää, kyseinen Topfield on muutenkin jo vaihtoiässä....
Jep, todennäköisesti noin. Mä luulen, että mä pystyn kuitenkin mikrolla olevan digi-tv -kortin avulla tekeen tarvittavat nauhoitukset ja vhs-nauhurilla sitten osan. Ajansiirtoon vhs on ihan riittävä (ja tarvittaessa mikrolla lisäksi). Pysyvät tallennukset on sitten kätevämpi tehdä mikrolla dvd:lle.

Mutta oot kyllä siinä oikeassa, että tuo tallentava digiboksi on kyllä kertaluokkaa kätevämpi ajansiirron suhteen.
 
Ylös