Kepu ja Kokkari fanit pelkää molempia ja kitisee koko ajanMitä yhteistä:
![]()
![]()
Kepu ja Kokkari fanit pelkää molempia ja kitisee koko ajanMitä yhteistä:
![]()
![]()
Ja piilottaa golffaajien tiitSuomesta pitäisi purkaa tiet, ihan kaikki tiet. Ja juoda sitten teet.
kopTapahtumien kulkua otsikoilla.
14.10 Kyllösen giljotiini kuumensi keskustaväen
15.10 Ministeri IS:n paljastamasta "giljotiinilistasta": Revin ja poltan sen!
15.10 Liikennevirastossa kuohuu - pääjohtajalle potkut
16.10 Liikenneviraston tilinpidosta löytyi useita virheitä
18.10 Ministeri Kyllönen ja eronnut pääjohtaja ilmiriidassa
20.11 Iso laskuvirhe virastossa - uusi liikennekohu syntyi
Oma veikkaukseni tapahtumista. Viraston sisällä kepulaiset virkamiehet tekevät myyräntyötä ministerin ja hallituksen kampittamiseksi vuotaen yhtä sun toista medialle ja yrittäessään suojella omia edellisen hallituksen aikaisia hankkeita ja niissä luultavasti olevia suhmurointeja.
Mitä sieltä virastosta on vuodettu medialle? Itse olen lähinnä nähnyt Kyllösen vuodatuksia asiasta ja erotetun johtajan pari vastinetta.Oma veikkaukseni tapahtumista. Viraston sisällä kepulaiset virkamiehet tekevät myyräntyötä ministerin ja hallituksen kampittamiseksi vuotaen yhtä sun toista medialle ja yrittäessään suojella omia edellisen hallituksen aikaisia hankkeita ja niissä luultavasti olevia suhmurointeja.
Giljotiinimuistio ja toi laskuvirhe tuli ilmi medialle vuodetuista tiedoista.Mitä sieltä virastosta on vuodettu medialle? Itse olen lähinnä nähnyt Kyllösen vuodatuksia asiasta ja erotetun johtajan pari vastinetta.
Onko tiedossa, että mistä ne tulivat?Giljotiinimuistio ja toi laskuvirhe tuli ilmi medialle vuodetuista tiedoista.
Eiköhän ne jostain ministeriön sisältä tullu. Lähdesuojan takana toki. Oma johtopäätökseni perustuu mekkaloivaan tahoon, oletukseen pääjohtajan puoluesidoksesta, tapahtumien kulkuun ja järjestykseen ja tietysti siihen, että kuka tästä vois hyötyä. Tiehankkeet on varsin poliittisia ja siten myös kytkökset yksityisten toimijoiden ja hankkeista päättävien välillä ei aina kestä päivänvaloa.Onko tiedossa, että mistä ne tulivat?
Ei ne ainakaan hallituspuolueista ole tulleet. Haiskahtaa kostolta erotetun johtajan ja hänen taustajoukkojensa taholta. Ketä sitten lienee.Eiköhän ne jostain ministeriön sisältä tullu. Lähdesuojan takana toki. Oma johtopäätökseni perustuu mekkaloivaan tahoon, oletukseen pääjohtajan puoluesidoksesta, tapahtumien kulkuun ja järjestykseen ja tietysti siihen, että kuka tästä vois hyötyä. Tiehankkeet on varsin poliittisia ja siten myös kytkökset yksityisten toimijoiden ja hankkeista päättävien välillä ei aina kestä päivänvaloa.
Elokuvissa olisivat. Joku ministerin apulainen olisi vuotanut tiedot ministerin pyynnöstä, tavoitteena potkaista epämiellyttävät tyypit pois virastosta ja nostaa omat tilalle. Eikä pidä unohtaa, että ministerillä olisi valkoinen kissa.Ei ne ainakaan hallituspuolueista ole tulleet.
Kuva rajattu harmittavan ylös, ettei näy pöydällä olevaan kissaa.Elokuvissa olisivat. Joku ministerin apulainen olisi vuotanut tiedot ministerin pyynnöstä, tavoitteena potkaista epämiellyttävät tyypit pois virastosta ja nostaa omat tilalle. Eikä pidä unohtaa, että ministerillä olisi valkoinen kissa.
Ettäkö Kyllösellä mirri alempana.Kuva rajattu harmittavan ylös, ettei näy pöydällä olevaan kissaa.
Kataiselta täysi tuki Kyllöselle - "Nosti kissan pöydälle"
Just olin tarkistamassa Madonnan alkkareita Iltalehdestä. Se ei pidä mirriään vakan alla.Ettäkö Kyllösellä mirri alempana.
TuossaKuva rajattu harmittavan ylös, ettei näy pöydällä olevaan kissaa.
Kataiselta täysi tuki Kyllöselle - "Nosti kissan pöydälle"
Tatuloinnit. Ne on TATULOINNIT!Kunnon tatuoinnit Kylläsellä.
Aika noloa vetää naiskortti tässä vaiheessa :nope:Kyllönen tilittää Iltalehdelle:
"Edustan väärää sukupuolta"
- Edustan väärää sukupuolta - - -. On paha paketti, kun ei ole munia ja on nuori, ministeri laukoo.