Mukana.Viikon jippiajee-huudot ja rintaan hakkaamiset burbin tulevan bannin takia.
Mukana.Viikon jippiajee-huudot ja rintaan hakkaamiset burbin tulevan bannin takia.
Toimiiko forumin haku??Ja jäähyn jälkeen kakkosnikillä:
Mää en oo huomannut, että haku ei toimisi, lukenut vaan ihmisten mainintoja asiasta. Mun haut toisaalta on aika yksinkertaisia, että josko ei toimimattomuus semmosiin (siis yksinkertaisiin hakuihin) ole ulottunut. Mutta siis jonkinlaista korjausta Antti on hakuun tehnyt ja se toimii taas.Toimiiko forumin haku??
Mä sillä muutaman kerran (päivityksen jälkeen siis) oon jotain koittanu hakea, niin eihän se mitään löytänyt. Typerän hankala ja huono on jos saa kymmentä kohtaa säädellä yhden haun tekemiseksi. Onneks on googleMää en oo huomannut, että haku ei toimisi, lukenut vaan ihmisten mainintoja asiasta. Mun haut toisaalta on aika yksinkertaisia, että josko ei toimimattomuus semmosiin (siis yksinkertaisiin hakuihin) ole ulottunut. Mutta siis jonkinlaista korjausta Antti on hakuun tehnyt ja se toimii taas.
Sen olen kyllä huomannut, että vaikka laittaisi haettavan ketjun täydellisen nimen hakukenttään, niin aika harvoin sieltä se nimenomainen ketju ensimmäisenä hakutuloksena tulee.Mä sillä muutaman kerran (päivityksen jälkeen siis) oon jotain koittanu hakea, niin eihän se mitään löytänyt. Typerän hankala ja huono on jos saa kymmentä kohtaa säädellä yhden haun tekemiseksi. Onneks on google
Ei tule välttämättä lainkaan. Tuo on kyllä ärsyttänyt. Pakko mennä Googlen kautta.Sen olen kyllä huomannut, että vaikka laittaisi haettavan ketjun täydellisen nimen hakukenttään, niin aika harvoin sieltä se nimenomainen ketju ensimmäisenä hakutuloksena tulee.
Toimii, muttei kovin hyvin. Siksi tuo listaus on tuollainen tynkä.Toimiiko forumin haku??
Vai olisiko käytön osaaminen kuvajaisena? Itse itseäni korottamatta, osaan käyttää sitä.Forumin haun toimivuus kuvastaa käyttäjiään.
Kyllä. Kun markoj:n postauksia hakee, niin tulokseksi tulee bolsevistista propagandaa ja etädiagnosointia.Forumin haun toimivuus kuvastaa käyttäjiään.
Minut ohjasi Areenalla markoj:n kuukkelointi.:thumbfh:Kyllä. Kun markoj:n postauksia hakee, niin tulokseksi tulee bolsevistista propagandaa ja etädiagnosointia.