Kyllä. Varsinkin asiakeskustelijat ja moderaattorit pitäis saada osansa.Kanssamielensäpahoittajat liikkeellä taas. Enemmän ja useamminkin noita jäähyjä voisi jaella.
No tommosta se tuppaa olemaan, että teki niin tai näin, niin aina joku valittaa. Ja muutama vakiohahmo joka tapauksessa.Vähän täytyy kyllä ihmetellä kun jatkuvista toisiin käyttäjiin menevistä naljailuista tulee viikko, ja viattomasta aivopierusta 3kk plus naljailut päälle. Mutta ei kai siinä mitään.
Joo, joo...ja hyvin standardien mukaista on sekin, että modet selittävät aina "vain" vakiohahmojen valittavan.No tommosta se tuppaa olemaan, että teki niin tai näin, niin aina joku valittaa. Ja muutama vakiohahmo joka tapauksessa.
Purppihan näitä perustelee. No ainakin 4 kertaa pitemmän lakon lupasi pitää jipsin kuin mun takia.No aika samat naamat noissa "kirjoituslakko"-ketjuissa näkynyt, kuten ylläpitopuolellakin.
Purppiii!!!Tuleeks kirjoituslakkoja Jackalin, JOnen ja Ukyo Katayaman bannien johdosta? Voisin osallistua.
Keskity edes sillai, että menet areenalle, mutta vähintään edes siten että pysyt forumilta poissa.
Renngeistin moderaattorius.
On se sitten kun runkvisti onnistuu pääsemään sinne moderoimaan. Mä olen itse asiassa pohtinut jopa viestin kirjoittamista areenalle runkkarin moderointien jälkeen.
Tulis mieleen useita maita joihin Renngeist voisi kehittää vaaleja, ettei väärinäänestäneitä tarttis laittaa vankilaan tai teloittaa.
Mees Areenalle siitä.
Ois se hienoa saada Renngeist takaisin Areenalle.
Menehän sinne Areenalle moderoimaan, synttäriruuhkaa siellä odotettavissa.
Rennqvist käyttää usein moderaattorivaltuuksiaan väärin, esimerkiksi muuttelemalla otsikointia. Raskauttavaksi tuon tekee se, että otsikointi tulee toikin ensimmäisen viestin kirjoittajan nimeämäksi. Viimeisessä tapauksessa Rennqvistin otsikointi oli suora loukkaus Formulanomia kohtaan.
Moderaattorilla on myös mahdollisuus muokata muutenkin kirjoittajien tekstejä - Rennqvistin harjoittaman täysin epäsopivan käytöksen perusteella voi vain mielenkiinnolla odottaa milloin hän alkaa "hassuttelemaan" muokkaamalla muiden kirjoituksia haluamiksiin.
Pitäisikö Rennqvist jäähyttää, kuinka pitkäksi aikaa ja pitäisikö modeoikeudet poistaa?
Eipä niin, mutta modet yleisimmin pystyvät erottamaan vapaan keskustelun henkilönä ja moderaattorina. Kun modeoikeuksia käytetään herjaamaan toista forumistia, niin siinä ylittyy hassuttelun raja reippaasti.
En mä ole katsonut tehtäväkseni pitää kirjaa renkun tekemisistä, kuitenkin tuota otsikoinnin muuttelua on tapahtunut sen verran, että se on selkeän muistijäljen jättänyt.
Rennqvist voisi ymmärtää toimintansa olevan erittäin hyvää Areena-tasoa ja erittäin huonoa F1-forum-tasoa ja mennä itselleen paremmin sopivalle areenalle.
Tolla perusteellahan sut olisi ikibannattu reilusti yli viisi vuotta sitten.
Mielipiteeni pohjautuu ainoastaan ja pelkästään Renngeistin kirjalliseen tuotantoon tällä forumilla.
Ja jäähyn jälkeen kakkosnikillä:Suhteellisen edun periaatteen mukaisesti ihan hyvä valinta.
Kun en näköjään voinut laittaa edes ylläpitopuolelle niin tuli sitten tällanen tänne ( Racer X, kiinnitä huomio ääkkösten oikeaan käyttöön)
Tottakai tiedän, tämän kommentin tuovan lisää täysin mielivaltaista bannia. Lisäbanni on tietysti kaikkien länsimaisten oikeuskäsitysten vastaista, mutta fw08 ja ranngeistin unelmayhteiskunnan mukaista. Banni lienee sopiva rangaistus, koska elävältä polttaminen tai härillä palasiksi repiminen eivät ole kovin helposti toteuttavissa.
Lisäbanni siis yhtä luonnollista kuin poliisin tai syyttäjäviranomaisen tekemisten ilmoittaminen eteenpäin.
Vaikka olen jopa itseni mielestä- välillä hieman kettumainen , olen myös periaatteen ihminen. Muutama päivä sitten nostin oikeuskanteen, jossa voittaessani en hyödy mitään, mutta jos häviäisin, niin voisi tulla muutama kymmentuhatta takkiin.
Minua on jo pitemmän aikaa hämmästyttänyt kahden forumin moderaattorin toiminta, he saattavat häpeään Itä-Saksan Stasin hilpeäällä kyttääjä-asenteellaan ja Romanian Ceasescu lapsineen olisi ollut varsin suurella kademielellä näiden vainoharhoista. Ainoa lievähkö pidäke on lienee olematon mahdollisuus pätemisen oikeuksien perumisesta.
Runqvistin elämän kiintopiste ja olemisen tärkeyden keskiö lienee moderointi. Elämänsä kliimaksi lienee ollut F1-Areenan luonti kera FW08’n - pettymyksen määrää on mahdoton kuvitella, kun hienoista ajatuksista nauttijoita löytyi alle kymmenen – siis alkuinnostuksen jälkeen ja varmaan moderoinnista johtuen.
FW08’lle ja Renngeistille melipiteen- ja sananvapaus ovat erinomaisen tärkeitä arvoja, siinä ja vain siinä tapauksessa kun ne noudattavat heidän omia mielipiteitään., muissa tapauksissa ne ovat natsistisina tai fasistisina tuomittavia. Jokaisella on oikeus valita mielipiteensä, kunhan sen käy hakemassa jommalta kummalta gurulta; Johan Bäckman varmaa käy hakemassa heiltä inspiraatiota.
Itseäni jaksaa edelleen hämmästyttää, etteivät FW08 ja Runkkari itse viihdy oman näköisekseen tekemällään forumilla, vaan haluavat tulla moderaattorioikeuksien vähintäänkin arveluttavalla käytöllä pilaamaan F1-forumin.
On tietysti ja luonnollisesti täysin anteeksiantamatonta kummastella Renngeistin moderointitapoja, joista Kim Jong-un voi kadehtien ottaa oppia. Mikäli Renngeistin tapa herättää liian paljon ihmetystä, niin Fw08 kiiruhtaa peesaamaan opettaen ottopoikaa,.Senpä takia voi antaa jäähyjä formulanomille, jps’lle, mosselle ja tmoille, CCMK’lle ja mn97’lle.. Banni on valitettavasti hirttämistä helpompi toteuttaa.
Itseäni on hiemän äimistyttänyt kouvon ja jpp’n sekä pyryf’in kollegialainen suhtautuminen näiden kahden debiilimäisyyksiin, kaipa se sitten tulee luonnostaan ”viran” myötä.
Ei likikään.Tossa ei taida olla kaikki?
Purppiii!!!
Perusta toikit noille uusille jäähyilijöille.
Enpä taida, emmä ny jokaiselle. Spesiaalitapauksille vain ja jos muistan.Perusta toikit noille uusille jäähyilijöille.