"Nenäpäivä-show 2014"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunssila
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nenäpäivä-show 2014 on...

• parasta ikinä! Katson ja nauran kun ne Afrikan mustalaiset on niin hauskoja! :D:D:D

Äänet: 0 0,0%
  • aivan huono!

Äänet: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    18

Lunssila

Well-known member
Afrikassa on vissiin edelleen nälkä tai jotain. Joten aika pollin on!

Esko Valtaojalta lähtee parta, mikäli kolmen miljoonan rahasumma(?) menee rikki tänään. Pari milliä oli äsken mittarissa.

Ihan silkkaa skegguliahan tuo programme on noin muuten et sillee . . . . . . . .

Vakaa aikomus oli katsoa lähetystä. Sittenpä siellä oli Janne Kataja sekä Jaakko Saariluoma. Joten.

Vakaa aikomus oli katsoa lähetystä. Sittenpä siellä oli Janne Kataja sekä Jaakko Saariluoma. Joten.

Toi kaveri ja Tuomas Enbuske on aina ihmetyttänyt minua. Epäonnistuneita ohjelmia vuodesta toiseen, mutta jostain syystä niitten homonaamat aina ilmestyy telkkariin tai ääni radiooon.

Toi kaveri ja Tuomas Enbuske on aina ihmetyttänyt minua. Epäonnistuneita ohjelmia vuodesta toiseen, mutta jostain syystä niitten homonaamat aina ilmestyy telkkariin tai ääni radiooon.

Toista on ne, jotka ei sinne koskaan pääse. Ne on tosi staroja.

*kumartaa*

Toista on ne, jotka ei sinne koskaan pääse. Ne on tosi staroja.

*kumartaa*

Varmasti löytyy paljon parempia niistä jotka telkkariin haluavat. Noilla kummalakin on alla monta ohjelmaa, jotka on lopetettu huonojen katsojalukujen takia, mutta silti ne aina löytävät tiensä takaisin.

Esko Valtaojalta lähtee parta, mikäli kolmen miljoonan rahasumma(?) menee rikki tänään. Pari milliä oli äsken mittarissa.

Ihan silkkaa skegguliahan tuo programme on noin muuten et sillee . . . . . . . .

Ja se kolme miljoonaa tuli täyteen eli parta lähti Valtaojalta.

Katajaa en ole ikinä pitänyt hauskana. En edes silloin, kun tunsin hänet henkilökohtaisesti. Yksityiskohtia saadaksenne soittakaa numeroon 0100-ALBERT ja lahjoittakaa mulle 5:viisi markkaa mieheen tai kollektiivisestikinkö.

Haloo, haloo, onko Alppu, eikö, tää numero mulle annettiin, haloo, alppu vastaa, haloo, missä on lähin nöyhlä?

Mullahan on vaikka mitä! No ei just tuota mutta kelpaako vähän käytetty Jjusban?

Katsomatta paskaa. Siinäpähän pistävät hyväntekeväisyysjärjestöjen porsaille rahaa ja Janne Kataja ym vastenmielisyyttä aiheuttavat hahmot kekkuloivat.