Neste Rally Finland 2017

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4748
Sijainti
Event horizon
Shikaanikeskusteluun vielä sen verran, että olen antanut itseni ymmärtää, että ne heinäpaalit ynnä muovikartiot on syytä kiertää juuri siten kuin ratamestari on tarkoittanut. Oikaisemisesta seuraa (tai pitäisi seurata) automaagisesti hylkäys armotta. Samoin, jos vedät shikaanin pitkäksi, niin sitten pitää pysähtyä ja varovasti pakittaa takas baanalle. U-käännöksiä ja vastakarvaan ajamista ei myöskään sallita (sallittane).
 

super_1600

Well-known member
Liittynyt
22.8.2005
Viestit
362
Hyvät rallit kaikille foorumilaisille. Olen jyväsjärven rannassa juomassa kaljaa. Pistäkää yv:tä ja lyöttäytykää mukaan. Tämä vuosi on Toyotan. Me voitetaan. Se on on Latvala tai Breen kuka vie. Toivottavasti,,,,,,, tänäkki kolmas.
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4748
Sijainti
Event horizon
Hyvät rallit kaikille foorumilaisille. Olen jyväsjärven rannassa juomassa kaljaa. Pistäkää yv:tä ja lyöttäytykää mukaan. Tämä vuosi on Toyotan. Me voitetaan. Se on on Latvala tai Breen kuka vie. Toivottavasti,,,,,,, tänäkki kolmas.
Tanakka ei ole kolmas. Tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko ajaa voittoon tai sitten kajauttaa kuusten sekaan ja keskeyttää. Myös Neuville on vahva kandidaatti podiumille.
 

toozi

Well-known member
Liittynyt
19.1.2006
Viestit
381
Harjulla ehkä parhaat otteet Tänäkillä, Neuvillellä ja Meekellä näin live lähetyksestä katsottuna. Breenin ajoa en nähnytkään. No ei oikeastaan kerro paljoakaan miten huomenna kulkee. Tänäkki voi olla vahva ja Meeke voi olla sisuuntunut tosta hyllytyksestään niin, että näyttää huomenna miten sitikka kulkee. Saa nähdä vetääkö molemmat vielä pihalle :). Kun Latvalakin ajaa vain voitosta meno on todennäköisesti hurjaa huomenna. Saa nähdä tyytyykö Neuville ja Ogier kyttäämään toisiaan.
 

rallikiinnostaa

Well-known member
Liittynyt
2.6.2017
Viestit
110
osaiskos joku kokeneempi wrc+ käyttäjä sanoa missä vika kun ei tänään harjun livepätkää suostunut palvelu näyttämään? Netti toimii ja vpn-palvelun kanssa myös kokeilin mutta video ei lähde pyörimään. Vaatiiko amerikan temppuja?
 

Razor

Well-known member
Liittynyt
12.10.2008
Viestit
1230
osaiskos joku kokeneempi wrc+ käyttäjä sanoa missä vika kun ei tänään harjun livepätkää suostunut palvelu näyttämään? Netti toimii ja vpn-palvelun kanssa myös kokeilin mutta video ei lähde pyörimään. Vaatiiko amerikan temppuja?
Ei toiminu miullakaa. Eka kerta tällä kaudella, että wrc+ ei toiminut.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
osaiskos joku kokeneempi wrc+ käyttäjä sanoa missä vika kun ei tänään harjun livepätkää suostunut palvelu näyttämään? Netti toimii ja vpn-palvelun kanssa myös kokeilin mutta video ei lähde pyörimään. Vaatiiko amerikan temppuja?
Laaja vika. Korjaantui mutta vähän myöhässä. Ei ole ollut vastaavaa ongelmaa sen vuoden aikana kun tilaus on ollut (perättäisiä promokoodeja).
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
15703
Sijainti
Tampereen lenkki
Mulla toimi wrc+. Tai vähän aikaa katoin neloselta ja sit tajusin että ei ookaan pakko kattoo mainoksia
 

super_1600

Well-known member
Liittynyt
22.8.2005
Viestit
362
Mitäs mieltä porukka on muuten tuosta Meeken hyllytyksestä? Itse valitti että ei tunne olevansa hyväksytty citikan pomojen toimesta. Minun mielestä kuitenkin oikeutettu herättely. Rullasi kuitenkin kolme kertaa putkeen 1000,000€ arvoisen auton lunastukseen vielä sen jälkeen kun sanottiin että nyt varmasti maaliin.
 

Sälli

Well-known member
Liittynyt
27.10.2013
Viestit
86
Fun fact = Kattelin videon tuosta Bossen näytösajosta Yariksella, ajaksi sain karkeasti 1.48. Siellä jäi tuloslistassa mm. Östberg, Suninen ja Lappi taakse... (Tietty E-P:llä omat kuvionsa). On sielä kyllä grx-kilpailun voittaneet saaneet ihan ehtaa kyyditystä :thumbup:
 

henrizio

väärinkäyttäjä
Liittynyt
21.4.2007
Viestit
2215
Itse katsoin jotain 1:49-50 väliltä facebookin sekunneista. En siis kellottanut. Ja tämä tuolta toiselta ajokerralta, joka näytti silmämääräisesti paljon paremmalta. Varmaan nuo varsinaiset kuskitkin saisivat ajasta pois jos pääsisi 20min sisään yrittämään uudestaan, puhumattakaan ilman paineita. Ainakin Lappi osaisi ajaa sen ekan mutkan ykkösellä, eikä kakkosella. :alppu:
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4748
Sijainti
Event horizon
Mitäs mieltä porukka on muuten tuosta Meeken hyllytyksestä? Itse valitti että ei tunne olevansa hyväksytty citikan pomojen toimesta. Minun mielestä kuitenkin oikeutettu herättely. Rullasi kuitenkin kolme kertaa putkeen 1000,000€ arvoisen auton lunastukseen vielä sen jälkeen kun sanottiin että nyt varmasti maaliin.
Meeke on ihan oikeassa sanoessaan, että tiimin sisällä ei ole luottoa häneen. Se, mistä luottamuspula johtuu, on sitten toinen juttu. Nytkin Meekelle on asetettu tavoitteeksi tuoda auto maaliin kolmen nopeimman joukossa mikä tuskin onnistuu.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
http://www.autosport.com/news/report.php/id/130941/latvala-backs-rally-finland-chicanes

Straw bales have been used to create the chicanes.

"Putting a chicane in a stage to lower the average speed won't make a stage safer," Tarkiainen explained.

"We've put the chicanes in just to wake the drivers up in certain places.

"If the cars have been flat-out for a long time then we might have put a chicane in just to get them on the brakes a little bit earlier.

"It's easy to become 'speed blind' and this is what we want to avoid."


Jostain kumman syystä ei kumminkaan ollut näille tarve aiempina vuosina?

:doubtful:
 

Yön polkija

Well-known member
Liittynyt
16.12.2012
Viestit
765
Ensimmäinen 1-2-3 suomalaisille samalla pätkällä sitten Palsankylän 2007 :cool:
 
Ylös