Neste Rally Finland 2017

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3615
Sijainti
JKL
En muista milloin on näin paljon ollut väkeä ravisteluissa...
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
16082
Sijainti
Tampereen lenkki

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
5105
Sijainti
Parc Fermé
Viimeksi muokattu:

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
16082
Sijainti
Tampereen lenkki
Suninen tuli tokalla rundilla jo yhtä kovaa kuin Ogier :thumbup: Sordo myös yllättäen pitänyt toistaiseksi kovinta vauhtia
 

Eemeli82

Well-known member
Liittynyt
13.6.2011
Viestit
727
Juu Hänninen ja Gorban keilaili samaa paalia. Hännisen jälkeen se vielä pyöriteltiin takaisin, mutta Gorbanin käsittely lopetti sen paalin rallin. Gorban jäi vielä kiven päälle pohjastaan kiinni ja liinahommiksi meni.
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
16082
Sijainti
Tampereen lenkki
Saa nähdä monellako pätkällä saa korjailla noita heinäpaalishikaaneja...
Paitsi kun se paali vedetään kokonaan päreiksi kuten Gorban teki, niin eipä sinne uutta oikein voi tuoda tilalle. Vissiin se paikka on nyt aika liukas kun tiellä on heiniä, ainakin Sunisella mennyt leveäksi.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
5105
Sijainti
Parc Fermé
Paitsi kun se paali vedetään kokonaan päreiksi kuten Gorban teki, niin eipä sinne uutta oikein voi tuoda tilalle. Vissiin se paikka on nyt aika liukas kun tiellä on heiniä, ainakin Sunisella mennyt leveäksi.
Muutenkin Jyväskylän mm-ralli on sellainen et sitä on turha yrittää keinotekoisesti hidastaa. Vähän sama kun Monte Carlossa yritettäisiin pari shikaania muuttaa luotisuoraksi ja maanpinnan korkeuden pysymään samalla tasolla.

Vielä kun FIA tajuaisi moiset.
 

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4391
Kyllä Juho noi keula osumat hanskaa! :wall: Ihmettelen jos ajaa enää ainuttakaan rallia Toyotalla. Juholle tiedoksi että testi ek:lla testataan ja siellä voi vain hävitä ottamalla liikaa riskejä, mitään et voi voittaa!
 
Viimeksi muokattu:

Kartturi

Well-known member
Liittynyt
19.1.2006
Viestit
185
Eipä juuri. Ihme kyllä. Viimevuosina kyllä VMn oppaassa ollut pari kertaa aivan väärä katselualue neuvottuna.

Eipä Österi ois mm-voittoa saanut jos ei Hirvosta olisi hylätty aikoinaan.

Jos juwra.comiin on uskominen niin GT-Fourillahan (ST205) ei saatu kuin hylky aikoinaan mutta GT-4:lla (ST165) saatiin merkkimestaruudet '93-94 ja Sainzin mestaruus '91.
Jep tuon muistinkin että Östberg sai voiton niin.

Mutta tuo GT-four. Eikö se ollut malli jonka eri versioita oli ST165, ST185 ja ST205 eikä siis vain tuo viimeinen? Näin luulin ja sillä ihmettelin kun parin merkkimestaruuden lisäksi tuli neljä kuljettajien pyttyä.
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
16082
Sijainti
Tampereen lenkki
Jep tuon muistinkin että Östberg sai voiton niin.

Mutta tuo GT-four. Eikö se ollut malli jonka eri versioita oli ST165, ST185 ja ST205 eikä siis vain tuo viimeinen? Näin luulin ja sillä ihmettelin kun parin merkkimestaruuden lisäksi tuli neljä kuljettajien pyttyä.
Niillä oli aina vähän eri nimi, eli ST165 oli Toyota Celica GT-4 (muistaakseni myös Turbo 2000), ST185 oli Toyota Celica Turbo 4WD ja ST205 oli Toyota Celica GT-Four

Samoin A-ryhmän Lancia Deltan versiot oli HF 4WD, Integrale, Integrale 16v ja HF Integrale
 

Kartturi

Well-known member
Liittynyt
19.1.2006
Viestit
185
Niillä oli aina vähän eri nimi, eli ST165 oli Toyota Celica GT-4 (muistaakseni myös Turbo 2000), ST185 oli Toyota Celica Turbo 4WD ja ST205 oli Toyota Celica GT-Four

Samoin A-ryhmän Lancia Deltan versiot oli HF 4WD, Integrale, Integrale 16v ja HF Integrale
Ok, kannatti tulla tänäänkin foorumille. Taas oppi uutta
 

Eemeli82

Well-known member
Liittynyt
13.6.2011
Viestit
727
https://www.youtube.com/watch?v=L8Pkr7nILtQ

Vissiin Gorbanin lanauksen jälkeen shikaanin tiukkuus vähän hölleni...
Joo höllenihän se kun laittovat ensin tuon pienen keilan siihen paalin paikalle ja siitä kun liki jokainen lanasi yli niin korvasivat sen tuolla muoviporsaalla joka ei kyllä tilannetta juurikaan muuttanut. Ogier puolestaan ajoi yhdellä vedolla aitojen vasemmalta puolelta suosiolla kun jarrutus jäi vähän myöhäiseksi.
 
Ylös