Aamupahvia ja shakedownia. Feels gutaa ny.Ääni kuuluu, kohta alkaa!
Ruuhimäkihän vetää aina väkeä. Mutta NYT ollaan asian äärellä kun Ralliradio alkaa.En muista milloin on näin paljon ollut väkeä ravisteluissa...
Kuskiesittelyissä oli Lefebvre ja sanottiin että saattaa yllättää Jyväskylässä. No, olisihan se kyllä yllätys jos kaveri yhtäkkiä olisikin ralliauton ratissaSelaillut Tuulilasin katsojaopasta ja silmään osui melko nopeasti kaksi virhettä ja aloin miettiä, onko koko opas samalla tasolla.
Eiii heleKuskiesittelyissä oli Lefebvre ja sanottiin että saattaa yllättää Jyväskylässä. No, olisihan se kyllä yllätys jos kaveri yhtäkkiä olisikin ralliauton ratissa
Shakedownin tuloksia: https://www.ewrc-results.com/shake/36019-neste-rally-finland-2017/
Paitsi kun se paali vedetään kokonaan päreiksi kuten Gorban teki, niin eipä sinne uutta oikein voi tuoda tilalle. Vissiin se paikka on nyt aika liukas kun tiellä on heiniä, ainakin Sunisella mennyt leveäksi.Saa nähdä monellako pätkällä saa korjailla noita heinäpaalishikaaneja...
Muutenkin Jyväskylän mm-ralli on sellainen et sitä on turha yrittää keinotekoisesti hidastaa. Vähän sama kun Monte Carlossa yritettäisiin pari shikaania muuttaa luotisuoraksi ja maanpinnan korkeuden pysymään samalla tasolla.Paitsi kun se paali vedetään kokonaan päreiksi kuten Gorban teki, niin eipä sinne uutta oikein voi tuoda tilalle. Vissiin se paikka on nyt aika liukas kun tiellä on heiniä, ainakin Sunisella mennyt leveäksi.
Jep tuon muistinkin että Östberg sai voiton niin.Eipä juuri. Ihme kyllä. Viimevuosina kyllä VMn oppaassa ollut pari kertaa aivan väärä katselualue neuvottuna.
Eipä Österi ois mm-voittoa saanut jos ei Hirvosta olisi hylätty aikoinaan.
Jos juwra.comiin on uskominen niin GT-Fourillahan (ST205) ei saatu kuin hylky aikoinaan mutta GT-4:lla (ST165) saatiin merkkimestaruudet '93-94 ja Sainzin mestaruus '91.
Niillä oli aina vähän eri nimi, eli ST165 oli Toyota Celica GT-4 (muistaakseni myös Turbo 2000), ST185 oli Toyota Celica Turbo 4WD ja ST205 oli Toyota Celica GT-FourJep tuon muistinkin että Östberg sai voiton niin.
Mutta tuo GT-four. Eikö se ollut malli jonka eri versioita oli ST165, ST185 ja ST205 eikä siis vain tuo viimeinen? Näin luulin ja sillä ihmettelin kun parin merkkimestaruuden lisäksi tuli neljä kuljettajien pyttyä.
Ok, kannatti tulla tänäänkin foorumille. Taas oppi uuttaNiillä oli aina vähän eri nimi, eli ST165 oli Toyota Celica GT-4 (muistaakseni myös Turbo 2000), ST185 oli Toyota Celica Turbo 4WD ja ST205 oli Toyota Celica GT-Four
Samoin A-ryhmän Lancia Deltan versiot oli HF 4WD, Integrale, Integrale 16v ja HF Integrale
Joo höllenihän se kun laittovat ensin tuon pienen keilan siihen paalin paikalle ja siitä kun liki jokainen lanasi yli niin korvasivat sen tuolla muoviporsaalla joka ei kyllä tilannetta juurikaan muuttanut. Ogier puolestaan ajoi yhdellä vedolla aitojen vasemmalta puolelta suosiolla kun jarrutus jäi vähän myöhäiseksi.https://www.youtube.com/watch?v=L8Pkr7nILtQ
Vissiin Gorbanin lanauksen jälkeen shikaanin tiukkuus vähän hölleni...