NESTEralli ja möötte

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Anzku

Member
Siis...
Huomenna ostamaan VM:n katsojaopas (onko niitä vielä kaupoissa?)
Jos Killeri on "turha", niin mihin sitten kannattaa mennä katsomaan????
Taidetaan likat kuitenkin aloittaa Killeriltä, nähdään ainakin niitä perseitä ja niskoja :wink:
Kengissä löytyy ja kävelemään ollaan varauduttu ja sadekamppeet mukaan...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Anzku sanoi:
Hei kaikki ennenkin Neste-rallissa käyneet!
Nyt on rallirannekkeet ostettu ja huomenna oltaisiin lähdössä kohti keski-Suomea...
Kun ollaan niinkun ensikertalaisia näin suuren rallin seuraajia, niin olisiko mitään mahdollisuutta saada sellaisia käytännön neuvoja tätä kautta?
Omalla autolla meinattiin liikenteessä olla. Ja huomenna jo Killerille katsomaan, mutta entäs sitten?
Kannattaako jo illalla/yöllä ajaa niihin pätkien yöpymispaikkoihin?
t:ensikertalainen myös täällä
Hyvä neuvo: Ota Jakkeus telttakaveriksi :thumbup:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ylen Sankia Priha sanoi:
Huh.. kävi ihan pikkaanen mäihä..
Piti olla töitä viikonloppuna, mutta eikös piällikkö tullu tänään vuorolistojen kanssa kyselemään että sopiskos seuraavanlainen pienehkö säätö työaikoihin.. minä että mistäs päivistä puhutaan.. se notta viikonloppu nyt vapaaksi ja parin viikon päähän pari päivää töitä ja viikon 33 la-su töitä.. total saldo: perjantai 5.8 - sunnuntai 14.8 vapaata!

:eek:

En meinannut pysyä housuissani..

Joten, asiainlaitojen näin ollessa joku voisi vähän laittaa koonnosta että missä porukat meinaa rallileirin pistää pystyyn ja/tai/vai mikä tässä on toiminta/liikesuunnitelma..?
LOISTAVAA! pöllipäs sielt työpaikalta PJ-teltta messiin niin pääset testaamaan törppöjen teltankokoomistaitoja! :D

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
LOISTAVAA! pöllipäs sielt työpaikalta PJ-teltta messiin niin pääset testaamaan törppöjen teltankokoomistaitoja! :D
Sen verran tyyris paketti on siinä kyseessä ettei sitä uskalla tröpöjen läheisyyteen viedä.. :nope:

---

Hitsin vitsi.. alkaa pikkaasen rallikutinat olla päällä.
Huomenna vois livistää vähän aikasemmin duunista. :frank:

GeGe

Talvihorrostaja
Anzku sanoi:
Huomenna ostamaan VM:n katsojaopas (onko niitä vielä kaupoissa?)
Jyväskylän "supermarketeissa" niitä ainakin on isot läjät, että ainakin niistä kyllä vielä löytyy.

Anzku

Member
Kiitos neuvojille :wink:

Ehkä me jossain maalipäässä törmätään... Jos se teltta jostain vielä löytyis?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Anzku sanoi:
Kiitos neuvojille :wink:

Ehkä me jossain maalipäässä törmätään... Jos se teltta jostain vielä löytyis?
Hahmo Jacques auttaa tässäkin asiassa sinnuu. :ahem:

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Ylen Sankia Priha sanoi:
Sen verran tyyris paketti on siinä kyseessä ettei sitä uskalla tröpöjen läheisyyteen viedä.. :nope: :
Mitäs se kustantikaan... Palokyllästetty versio (joita mä en tosin intissä tavannut) taisi olla jotain 10 000 markkaa ainakin siviileille myytynä... Kepit eivät edes tainneet kuulua hintaan.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Anzku sanoi:
Hei kaikki ennenkin Neste-rallissa käyneet!
Nyt on rallirannekkeet ostettu ja huomenna oltaisiin lähdössä kohti keski-Suomea...
Kun ollaan niinkun ensikertalaisia näin suuren rallin seuraajia, niin olisiko mitään mahdollisuutta saada sellaisia käytännön neuvoja tätä kautta?
Omalla autolla meinattiin liikenteessä olla. Ja huomenna jo Killerille katsomaan, mutta entäs sitten?
Kannattaako jo illalla/yöllä ajaa niihin pätkien yöpymispaikkoihin?
t:ensikertalainen myös täällä

Tervetuloa porukkaan.

Meillä on ollut vähän semmoinen tapa, että pieni esittely itsestään olisi suotavaa, mutta mitään Jacqueksen tyylistä elämänkertaa ei tarvitse paukuttaa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Otto Hokkanen sanoi:
Mitäs se kustantikaan... Palokyllästetty versio (joita mä en tosin intissä tavannut) taisi olla jotain 10 000 markkaa ainakin siviileille myytynä... Kepit eivät edes tainneet kuulua hintaan.
Enpä kyllä numeroita muista.. mutta pelkkä kamiina on toista tonnia.. jööröissä..
Kepit ei oo niin järjettömän hinnakkaita, vajaan euron kipale.. samoin kiilat.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Sammypiru sanoi:
Tervetuloa porukkaan.

Meillä on ollut vähän semmoinen tapa, että pieni esittely itsestään olisi suotavaa, mutta mitään Jacqueksen tyylistä elämänkertaa ei tarvitse paukuttaa.
jaa niinku sisällöltään vai laajuudeltaan?

Anzku

Member
Jaa, että esittely.... Missähän sellaisia mahtaa olla? Kun en ole kenestäkään teistä nähnyt mitään muuta kuin nimimerkit?

No, huomenna täältä Etelä-Suomen läänistä starttaa kaksi "mummoa" kohti Neste-rallia. Hiace alla ja villi meno päällä...
Itse olen ralleissa kiertänyt katsojana (ensimmäinen kerta suurajoissa), kaverini on ensikertalainen.
Katsojan roolissa olen esiintynyt myös F1-kisassa (Barcelona 96), jokamies-, enduro- ja motocrosskilpailuissa. Enduropyörää kokeilin tässä keväällä... Ensimmäinen startti päättyi lautakasaan :wink:

Matkaan lähdetään (taas) liikoja suunnittelematta ja mennään mihin hiacen nokka näyttää...

Jacques

Sijainti
Helsinki
Anzku sanoi:
Jaa, että esittely.... Missähän sellaisia mahtaa olla? Kun en ole kenestäkään teistä nähnyt mitään muuta kuin nimimerkit?

No, huomenna täältä Etelä-Suomen läänistä starttaa kaksi "mummoa" kohti Neste-rallia. Hiace alla ja villi meno päällä...
Itse olen ralleissa kiertänyt katsojana (ensimmäinen kerta suurajoissa), kaverini on ensikertalainen.
Katsojan roolissa olen esiintynyt myös F1-kisassa (Barcelona 96), jokamies-, enduro- ja motocrosskilpailuissa. Enduropyörää kokeilin tässä keväällä... Ensimmäinen startti päättyi lautakasaan :wink:

Matkaan lähdetään (taas) liikoja suunnittelematta ja mennään mihin hiacen nokka näyttää...
No Hiacehan on 100 kertaa parempi kuin joku hikinen teltta! Sinne vaan patjat ja avot!

Anzku

Member
No mutta siksihän minä sen hiacen omistan :wink:

t:Hiacessa ennenkin nukkunut