Mä en nyt tajua mitä noi napisee. Tekstitykset ovat ilmaisia, niin mitä vitun väliä missä niitä käytetään.
Mä en nyt tajua mitä noi napisee. Tekstitykset ovat ilmaisia, niin mitä vitun väliä missä niitä käytetään.
Ton yhteisön idahan on tehdä ilmaisia käännöksiä ilmaiseksi käytettäväksi. Ymmärrän kyllä, etteivät tykkää kun joku tekee niillä bisnestä.
Teinkö väärin kun kattelin just Katsomon kautta viime tiistain X-Factorin?
*palaa helvetin tulessa*
Ton yhteisön idahan on tehdä ilmaisia käännöksiä ilmaiseksi käytettäväksi. Ymmärrän kyllä, etteivät tykkää kun joku tekee niillä bisnestä.
Oot nähnyt tulevaisuuden ja ymmärtänyt mistä on kysymys. Et taida olla suomalaisia?
Oot nähnyt tulevaisuuden ja ymmärtänyt mistä on kysymys. Et taida olla suomalaisia?
Jokainen joka nyt näkee ja kokee Netflixin ymmärtää mikä on tulevaisuus. Siis nimenomaan tulevaisuus -ei tämä hetki. Netflix on joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta. Kestää pitkään ennenkuin ip-tv laitteet yleistyvät ja massat ymmärtävät, että paras tapa katsoa vaikka jokin tv-sarja ei ole pongata se joltain "tv-kanavalta" ja katsoa se "livenä" tai "nauhoittaa" se johonkin boxiin kotona. Eikä tämän kirjoituksen ole tarkoitus halveerata ketään -ainoastaan todeta asia.
Näyttäisi tämä kikka toimivan.
http://fin.afterdawn.com/uutiset/ar..._netflixin_koko_valikoiman_myos_suomalaisille
Tulipa koettua netflix. Olis varmaan ihan hyvä systeemi jos niitä leffoja sieltä oikeasti näkis. :thumbdown
No mulla on tietsikka kytkettynä 47 tuumaiseen telkkariin, niin en itseäni väliinputoajaksi koe. Niin ja xboxilla.
Sen verran on tietysti pakko sanoa, että paljon enemmän tuosta saa irti jos on joku iptv-laite (kuten itselläni) telkkarissa kiinni (Boxee, Apple-tv yms jossa Netflix pyörii).