No ei todellakaan ole kummoinen tulos nl20 pöydissä toi mainitsemasi. Toisekseen tarkoitit varmaan 1-2bb /100 kättä, sillä tohon hour rateen vaikuttaa hyvinkin oleellisesti montako pöytää pelaa. Ite olen pelannut partypokerilla viimeiset noin 20k kättä nl25-pöydissä n. 8 ptBB/100 tahdilla ja varaa olisi parantaakin. Toi on siis voittomarginaali raken jälkeen, jota menee noin 7 ptBB/100 kättä. Ja nyt puhutaan siis big betseistä niinkuin trackeri sen ilmoittaa oletusarvoisesti, eli yksi ptBB on 2 big blindia.Willer sanoi:Sinulla on kunnon putki päällä, nimittäin varsin hyvänä (voittavan) pelaajan tulostasona pidetään 1-2 BB / h.
Montaako pöytää Domppari pelaa kerralla? Ja oliko shorttia vai fullia? Tuntuu hour ratesta päätellen olleen pakka aika tulessa ellet sitten vedä tyyliin 6 pöytää kerralla, mutta mikäs siinä. Ite oon huomannu että silloin on pelaaminenkin huomattavasti mukavampaa. Ite oon ollu nyt useemman päivän pelaamatta kun tossa reilu viikko sitten päätin siirtyä nl50 pöytiin kun rolli antoi myöten. No siitä sitten viikon aikana 650 taalaa turpaan, osin johtuen hirveistä biiteistä ja niistä johtuvista paskoista suorituksista. Jos tässä alkais joku päivä taas harjaamaan noita nl25 pöytiä....