Sama!:jaska:Perkele, rupespas tekee mieli takas. :mad_old:
Enstex makein paikka missä ollut.:ahem:
Sama!:jaska:Perkele, rupespas tekee mieli takas. :mad_old:
Tuolta kuvaa:Ja kay Montague streetin promenadella Brooklyn Heightsilla, mun nurkkia. :thumbup:
Helmikuussa Kaliforniaan mennessäni olin tuon nettiversion kiltisti täyttänyt. Koneessa kun sitten esittelin printattua versiota, lentoemäntä viittasi sille kintaalla. Samat perinteiset paperit sain täyttää. Ja viitaten noihin mainitsemiisi jonoihin, ne paperit kannattaa täyttää tarkasti. Olen pari kertaa nähnyt, kun vaillinaisesti täytetyn lomakkeen esittäjä edelläni on lähetetty jonon perille.Joo, mä tein tommoset. Ongelma vaan on se, että niitten systeemi ei toimi, hakemus kyllä onnistui, mutta silti piti lentokoneessa täyttää ne perinteiset vihreät Visa Waverit.
...
Alussahan oli melkoista hässäkää, kun lentoyhtiöt eivät enää jakaneetkaan noita läpysköitä kuvitellen, että systeemit toimivat ja maahantulijat joutivat sitten täyttämään nuo läpyskät pikapikaa jenkeissä lentoasemalla, jonoa oli kuulemma riittänyt![]()
Sama itsella kesakuussa Nykissa.Helmikuussa Kaliforniaan mennessäni olin tuon nettiversion kiltisti täyttänyt. Koneessa kun sitten esittelin printattua versiota, lentoemäntä viittasi sille kintaalla. Samat perinteiset paperit sain täyttää. Ja viitaten noihin mainitsemiisi jonoihin, ne paperit kannattaa täyttää tarkasti. Olen pari kertaa nähnyt, kun vaillinaisesti täytetyn lomakkeen esittäjä edelläni on lähetetty jonon perille.
Oli muuten Riikassakin TGIF. :thumbup:- Syö ainakin kerran T.G.I. Fridaysissa, jos et ole entuudestaan käyny. Ja syö cheesecakea.
Omien kokemuksieni mukaan Nykissä maahantulojonot on pahimmat, yli kolme tuntia vierähti pahemmalla kerralla. Kokemusta on lisäksi Miamista (useita kertoja), Dallasista, Losista ja Chicagosta. Viimeksi mainittu on kuulemani mukaan maailman vilkkain kenttä, siellä homma hoitui kaikista jouhevimmin.Sama itsella kesakuussa Nykissa.
Ja ton jonon paahan laittamisen olen nahnyt usean kerran.
Totta. JFK ja Newark ovat olleet pahimmat, pari tuntia ei ole mikaan ihme.Omien kokemuksieni mukaan Nykissä maahantulojonot on pahimmat, yli kolme tuntia vierähti pahemmalla kerralla. Kokemusta on lisäksi Miamista (useita kertoja), Dallasista, Losista ja Chicagosta. Viimeksi mainittu on kuulemani mukaan maailman vilkkain kenttä, siellä homma hoitui kaikista jouhevimmin.
Tuo Washington unohtui mainita, siellä olen myös maahan jonottanut. Dullesin kentän pääterminaalihan on muuten tunnettu nähtävyys, suunnittelijana muuan Eero Saarinen.Miamia ja Losia en ole kokenut, mutta Boston, Chicago, Washington, Dallas ja Charlotte ovat tuttuja ja ihan OK karsimyksia.
2x mennyt Newarkin kautta, molemmilla kerroilla alle 45min ulkona terminaalista.Totta. JFK ja Newark ovat olleet pahimmat, pari tuntia ei ole mikaan ihme.
Joo, Manhattania pidemmälle on kai turha edes kuvitella viikossa. Jos Londoniassa jäi paljon näkemättä viikon aikana, niin epäilemättä Manhattanilla vielä enemmän..Todennäköisesti kiinnostuksesi kohde rajoittuu Manhattanille?
Joo, eli esimies sanoi että Priha lähtee Nykkiin, piste. Mäellä pojat hoitaa hommat vaikka väkisin..Saa nyt nähdä pääseekö sitä lähtemään lopulta laisin, kun tuntuu taas ettei rikaati pysy pystyssä jos mie en ole just sillä suunnitellulla viikolla istumassa sillä pallilla jolla jonkun pitää aina istua.
Mut yritetään vielä vääntää ja kikkailla.. kääntää ja vippailla..
Gaddafin telttailusuunnitelma raivostuttaa New Jerseyssä
28.08.2009 17:24
Libyan johtajan Muammar Gaddafin matkasta ensi kuussa New Yorkissa alkavaan YK:n yleiskokoukseen on noussut äläkkä jo ennakkoon.
Gaddafin tiedetään matkaavan ulkomaille aina oma beduiiniteltta mukanaan. Nyt hän aikoo pystyttää leirinsä New Jerseyn puolelle Englewoodin kaupunkiin.
Libya oli jo aikaisemmin tiedustellut, saisiko teltan pystyttää New Yorkin keskuspuistoon. Vastaus oli kuitenkin kohteliaan kieltävä: telttailu puistossa on ehdottomasti kielletty.
Englewoodin asukkaat ovat äimistyneitä mahdollisesta korkean tason vierailusta. Erityisesti kaupungin mittava juutalaisväestö on raivoissaan. Osavaltion viranomaiset ovat sanoneet tekevänsä kaikkensa Gaddafin telttaretken estämiseksi.
(MTV3 - STT)